پلیس راهور پایتخت: معابر تهران مسدود نیستند اما ترافیک سنگین است/ شاهد ازدحام مسافران در سطح شهر هستیم

گروه اجتماعی الف،   3981029052

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور پایتخت گفت: تردد در تمامی محورهای پایتخت در جریان است اما ترافیک سنگین است، همچنین استفاده از زنجیر چرخ برای تردد در معابر شمالی الزامی است.

پلیس راهور پایتخت: معابر تهران مسدود نیستند اما ترافیک سنگین است/ شاهد ازدحام مسافران در سطح شهر هستیم

سرهنگ محمد رازقی در گفتگو با مهر، با اشاره به آخرین وضعیت معابر پایتخت گفت: بیشتر گیر ترافیکی در بخش غربی است. در ابتدای صبح در شمال غرب و شمال به دلیل اینکه بارندگی شدید بود در چندین نقطه انسداد داشتیم اما با امدادرسانی به موقع، مسیر باز شد.

وی افزود: در حال حاضر تمامی معابر پایتخت باز هستند. در هیچ محوری گره ترافیکی نداریم اما شاهد ترافیک سنگین در اکثر محورها هستیم.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور پایتخت گفت: در بزرگراه شهید همدانی، شهید خرازی، شهید همت، حکیم و نواب بار ترافیکی سنگین گزارش شده و همچنین در آزادراه شهید فهمیده هم بار ترافیکی سنگین است تنها دلیل این ترافیک سنگین هم بارش برف و باران و لغزنده بودن معابر است.

وی افزود: اولین توصیه‌ای که به شهروندان دارم این است که اگر کار ضروری ندارند از خودروی شخصی استفاده نکنند. همچنین ایمنی را رعایت کنند و با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

سرهنگ رازقی یادآور شد: رانندگان در شرایطی که معابر لغزنده است از تغییر مسیر ناگهانی اجتناب کنند.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور پایتخت تأکید کرد: برای تردد در معابر شمالی، رانندگان می‌بایست حتماً از زنجیر چرخ استفاده کنند.

وی با گلایه از عدم همکاری تاکسی‌ها در روزهای بارانی و برفی با انبوه مسافران، تصریح کرد: متأسفانه تاکسی جوابگو نبوده و خیلی از تاکسی‌ها در محل‌هایی که باید باشند، نبودند و شاهد ازدحام مسافران در سطح شهر هستیم.