راهبرد ما برای مقابله با سیاست‌های ترامپ

مهرداد رادمهر، گروه تعاملی الف،   3981028001
راهبرد ما برای مقابله با سیاست‌های ترامپ

ترامپ فردی خودشیفته، دروغ گو و  بسیار حیله گر است و به شدت دل بسته شهوت، ثروت و قدرت است... در حال حاضر  تنها هدف ترامپ رسیدن دوباره به قدرت آمریکا، برای خوش خدمتی محض به صهیونیست ها و رژیم غاصب اسرائیل است... ترامپ به جزء خوشنودی لابی صیهونیستی و 4% از جامعه بسیار ثروتمند آمریکا به هیچ مردمی در دنیا، حتّی مردم آمریکا فکر نمی‌کند و اهمیت نمی‌دهد؛ فارسی نوشتن، شعارهای تحریک های آمیز ترامپ برای مردم ایران نشان دهنده حیله و مکر ترامپ است ... ترامپ در دوره اوّل ریاست جمهوری اش برای آمریکا با ایجاد نامنی شدید در  کشورهای خاورمیانه، خون ریزی، ترور بی‌گناهان و  بسیاری جنایت‌های دیگر،  و اعمال تحریم های ظالمانه، غیر اخلاقی و غیر انسانی علیه مردم ایران،  توانست:

1- بازار صادراتی  نفت ایران را در اختیار بگیرد و آمریکا را به یک صادر کننده نفت تبدیل کند ( با قیمت گذاری بروی نفت توانسته نفت ارزانی نصیب کشورهای اروپایی کند)؛

2- با فروش سلاح به کشورهای مرتجع عربی در حاشیه خلیج فارس باعث رونق اقتصادی بسیار در کارخانه‌های تولید اسلحه در آمریکا شود ( در فروش اسحله به کشورهای عربی برای کشورهای اروپایی نیز سهم لحاظ کرده است)

3- با معرفی ایران به عنوان یک نا امن کننده بزرگ در خاورمیانه، باعث انواع باج گیری ( مالیات نظامی ) از کشورهای عربی مرتجع خلیج فارس شده،  و با در اختیار گرفتن  تولید نفت کشورهای نفت خیز خلیج فارس و غارت نفت عراق و سوریه صاحب ثروت های باد آورده برای آمریکا  شود

4- همچنین ترامپ  به  کشور روسیه به علت کمک های پنهانی، همیشگی و زیر آبی پوتین  به ترامپ ( نظیر دخالت مستقیم روسیه در انتخابات آمریکا که نتیجه آن انتخاب ترامپ بوده است) در بسیاری از موارد تشویق های مادی بسیار نظیر اختیار نفت ونزوئلا را دو دستی تقدیم روسیه کرده است ....
از نظر انسان های اخلاق گرا و با وجدان ترامپ یک موجود شیطان و شرور بوده و هیچ دست آوردی مثبتی و بزرگی برای آمریکا و جهان نداشته است.

ترامپ برای بدست آوردن قدرت دوباره در آمریکا، تسلیم محض ایران را وسیله رسیدن دوباره به قدرت آمریکا می‌داند و در سه جبهه وارد شده است:
1- اعمال تحریم های شدید و مستقیم  توسط آمریکا و اعمال تحریم های جدید سازمان ملل از طریق فعال کردن مکانیسم حل اختلاف در برجام علیه ایران و افزایش نهایت فشار اقتصادی علیه مردم ایران.
2-ترور شخصیت‌های برجسته و ایجاد حمله‌های سریع و محدود علیه منابع حساس ایران در عراق، سوریه و ایران و در نهایت ایجاد یک جنگ نظامی محدود و سخت با ایران.
3-  استفاده از منافقین و استخدام مزدوران و افراد خائن برای ایجاد آشوب در کشور به بهانه‌های مختلف در زمان‌های متعدد و گسترش این آشوب‌ها توسط رسانه‌های ماهواره‌ای و در نهایت فریب دادن مردم عادی ایران برای داخل در این آشوب‌ها و در نهایت تغییر حکومت و تبدیل کردن ایران به یک کشور سوریه یا عراق و سرانجام تجزیه ایران به ایلات‌های کوچک و وابسته به اسرائیل و آمریکا.

کشور ما در حال حاضر بیش از هرچیزی به آرامش نیاز دارد و ما نباید به صورت ناخواسته آب در آسیاب ویرانگر ترامپ بریزیم و به صورت خواسته و ناخواسته برنامه‌های ترامپ را اجرا کنیم، با داشتن کمی انصاف و وجدانی بیدار می‌توان دید که ترامپ و دولتش آشکار ترین و ظالم ترین دشمن مردم ایران است.

باید با خویشتن‌داری و حفظ آرامش و با داشتن همدلی، هم‌اندیشی و اتحاد برنامه‌ها و مسائل کشور را در این شرایط خاص پیگیری کنیم... دل بستن به ترامپ و برنامه فریبنده‌اش، به بیراهه رفتن و از دست دادن استقلال کشور و در نهایت تبدیل کردن ایران برای مستعمره سیاسی، اقتصادی و فرهنگی است، باید سخت هوشیار باشیم...

ترامپ یک دیوانه جنایت کار است و نیروهای مسلح ما باید با آمادگی 100% برنامه‌های ترامپ و اقدام‌های عملی نظامیان آمریکایی را رصد و دنبال کنند. چرا که هرلحظه انتظار یک اقدام یا حمله جنون آمیز را توسط نیروهای آمریکایی و به دستور ترامپ را باید داشت... ترامپ یک مار زخمی است و در حال درد کشیدن برای انتقام است... نیروهای نظامی ما باید همیشه در اوج آمادگی کامل باشند و برای موشک باران آنی یک پایگاه نظامی یا ناو جنگی یا تاسیسات مربوط به ارتش آمریکا  از حداقل 100 موشک قوی با شلیک همزمان استفاده کنند؛ تنها و تنها راه جواب به اقدام‌های ترامپ، پاسخ‌های بسیار قاطع و بسیار هزینه‌دار به ترامپ و دولت آمریکا است، تنها در این صورت است که ترامپ عقب نشینی می‌کند ... ما باید پایگاه های نظامی و ناوهای جنگی آمریکا را در منطقه با رصد دقیق و لحظه ای در صورت کوچک ترین تحرک بیجا و اضافی در کسری از ثانیه به طور کامل نابود کنیم. به نیروهای آمریکایی در صورت حماقت، اجازه دم و بازدم دوباره تنفس ندهیم... راه مبارزه با دولت جنایت کار امریکا، راهی است که سردار بزرگ اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی به همه ما مردم ایران یاد  داده است، این راه همان راه تلاش و  مجاهدات خالصانه بی منت در نهایت تدبیر و شجاعت و قاطعیت است و همه ما باید در جایگاه خود به یک سردار بزرگ سلیمانی تبدیل شویم در مقابل ترامپ و دولت نامردش به الله پناه برده  و توکل می‌کنیم و با تمام توان در مقابل دولت جنایت کار امریکا ایستادگی کنیم ...