آیت‌الله علم‌الهدی: ازنظر اسلام خانواده آرامشگاه و پرورشگاه است

گروه سیاسی الف،   3981027037

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی گفت: ازنظر اسلام خانواده هم آرامشگاه و هم پرورشگاه است، به‌طوری‌که آرامش برای زن و شوهر و پرورش برای فرزند است.

به گزارش فارس از مشهد، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مشهد که با حضور زائران و مجاوران در حرم مطهر رضوی برگزار شد، اظهار کرد: کلام ما در خطبه اول در موضوع مصادیق تقوا در روابط خانوادگی بود و در مورد جایگاه و نسبت دو همسر به یکدیگر از دیدگاه دین و قرآن بحث می‌کردیم.

امام‌جمعه مشهد بابیان اینکه مصداق تقوا در جریان زندگی خانوادگی در درجه اول ایجاد تحقق نسبت و موقعیت خاصی است که همسران با یکدیگر در آموزش‌های دینی موردتوجه قرار دهند، یادآور شد: اسلام و قرآن در مقام تنظیم خانواده برحسب ارتباط زن و شوهر با یکدیگر آموزه‌هایی دارد که اگر ارتباطات بر این اساس قائم شد سعادت یک زندگی خانوادگی در طی 50 تا 60 سال و پرورش فرزندان را تأمین می‌کند.

وی اذعان کرد: ازنظر اسلام خانواده هم آرامشگاه و هم پرورشگاه است، به‌طوری‌که آرامش برای زن و شوهر و پرورش برای فرزند است، بنابر این تحقق این دو مهم به نوع روابط زن و شوهر بر می گردد.

تکمیل می شود...