عذرخواهی خانمی که صحبت‌هایش جنجال به پا کرد

گروه ویدئو الف،   3981025079 ۷۶ نظر، ۰ در صف انتشار و ۴۵ تکراری یا غیرقابل انتشار

زینب ابوطالبی مجری تلویزیون با انتشار ویدئویی ضمن غدرخواهی توضیحاتی در مورد ویدئوی منتشر شده از خود ارائه کرد.

تماشا کنید

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۲۹۳۵۶۲۱۴:۳۹:۱۸ ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
معلومه که داره تظاهر میکنه و از ته دل پشیمون نیست که مردم رو ناراحت کرده! عذرخواهیش مورد قبول نیست! فشار مقامات بالایی (که خودش به خاطر فشار اجتماعیه) باعث شده که بیاد شکل عذرخواهی رو دربیاره!!!!
ناشناس۱۲۹۳۵۶۶۱۴:۴۰:۱۰ ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
چرا ما هیچ کاری بلد نیستین درست انجام بدیم حتی ی عذر خواهی کوچووولووو عذر خواهی با دلیل آوردن و توجیح کردن و توضیح دادن فرق داره عذر خواهی یعنی فقط عذر خواهی
ناشناس۱۲۹۳۷۸۲۱۶:۳۶:۱۹ ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
آخرشم عذرخواهی نکرد، به نظرم باید عذر خواهی کنم که عذر خواهی نشد باید بگی ببخشید اشتباه کردم این حرف ها رو نباید میزدم
ناشناس۱۲۹۳۸۷۵۱۷:۲۸:۳۲ ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
عذرخواهی کرد دیگه، دنبال عیب دیگران نباش
ناشناس۱۲۹۳۹۴۴۱۸:۱۳:۰۲ ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
توجیه
ناشناس۱۲۹۳۹۸۳۱۸:۳۸:۰۲ ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
توجیح؟؟؟!! یا توجیه؟
محمدرضا۱۲۹۴۰۸۷۱۹:۵۲:۱۵ ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
میگه من اون جمعیت رو دیدم هیجان زده و جو گیر شدم و این رو گفتم. بعدش میگه من چه کاره ام؟ مشکل و نگرانی جو گیر شدن آدمهایی که مثل ایشان هیچ کاره اند(به قول خودشان) نیست ، ما نگران هستیم مسئولین یک وقت مثل ایشان جوگیر نشوند!!!!
ناشناس۱۲۹۴۱۰۸۲۰:۱۱:۵۷ ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
فقط ایراد میگیرید
ناشناس۱۲۹۴۶۲۷۰۸:۰۹:۵۴ ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
.. ایشون در مورد مسئولین گفت نه عامه مردم.
ناشناس۱۲۹۳۵۷۲۱۴:۴۴:۱۴ ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
عذرخواهی درست ولی توجیه بعدش اشتباه
ناشناس۱۲۹۳۶۰۴۱۵:۰۳:۲۱ ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
عذرخواهی.کلا خوبه
مهران۱۲۹۳۶۱۰۱۵:۰۴:۰۱ ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
مطمئنم شما کل حرفاش رو نشنیدی و فقط اون تیکه حرفش رو که امثال مسیح علی نژاد بریدن رو فقط شنیدید یه بار برید کامل گوش کنید اون موقع قضاوت کنید
ناشناس۱۲۹۴۶۹۳۰۸:۵۳:۱۸ ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
ما خوب شنیدیم تو و امثال تو هستین که سالهاست چشمها و گوشهاتون رو بستین
ناشناس۱۲۹۳۷۶۸۱۶:۲۹:۱۴ ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
شماها کلا قوم بنی اسرائیل هستین در هر حالتی بهانه میارین و خودتون رو مبرا از هر گناه و اشتباهی میدونین وگرنه توضیحات این خانم کاملا درست و شفاف بود.
ناشناس۱۲۹۴۰۴۴۱۹:۲۱:۳۹ ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
بابا اشتباه کرده و عذرش را بپذیرید البته صدا و سیما هم بایستی تنبیه انضباطی اعمال نماید
ناشناس۱۲۹۳۵۷۷۱۴:۴۵:۴۳ ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
زنده باد خانم ابوطالبی که باوجود معذور بودنتون عذرخواهی کردین. کاملا حق با شماست، همه اقشار ملت با هر مشی سیاسی، ظاهر و تفکری عزادار سردار سلیمانی بودن و هستن و قطعا در چنین شرایطی مخاطب صحبتهای شما اونها نمیتونستن باشن، بلکه اقلیت ضدانقلاب موردنظر بود. اساسا اینکه اون ویدئو بعد از شهادت هموطنامون در هواپیمای مسافربری منتشر شده دقیقا نشاندهنده انگیزه سوء مخالفین انقلاب هستش. البته برای سایت وزین الف هم متاسفم که تحت‌تاثیر این جوسازی‌ها بدون توجه به تاریخ فیلم اصلی این مجری خوب صدا و سیما رو مورد عتاب قرار داد.
امیر حسین سلطان/تهران۱۲۹۳۵۹۶۱۵:۰۰:۱۴ ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
سرکار خانم گوینده میبایست اول سخن را سنجید و سپس آن را بیان کرد. توضیحاتی که دادید برای من روشن نکرد که آن اظهار نظر بر چه مبنا و اساسی بوده است؟! و چرا قبل از پخش بعد از 9 روز(به گفته خودتان) در بازبینی مورد دقت و تامل برای حذف و یا اصلاح قرار نگرفته است؟! اما به هر حال از اینکه عذرخواهی کردید و باز هم لااقل از بازخورد اظهار نظر خود آگاهی یافته اید و متوجه اشتباه تان شده اید جای بسی امیدواری است.
ناشناس۱۲۹۳۸۴۲۱۷:۱۰:۰۷ ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
حرفش اتفاقا منطقی بوده ! همه جای دنیا اگر کسی به دشمن مملکتش کمک کنه ، خائن محسوب میشه و اعدامش میکنند ، اونوقت اینجا اگر به یک خائن وطن فروش بگین اگر ناراحتی برو به بهشت برین خودت ، حرف بدی حساب میشه ؟
عباس۱۲۹۳۶۰۰۱۵:۰۱:۱۹ ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
ایشان عذرخواهی نکردن توجیه کردن مهم نیست چه وقتی این حرف را زده اند تفکر نادرست ایشان مذموم است متاسفانه صدا و سیما که تریبون به اینها میدهد هیچگونه واکنشی نشان نمی دهد
ناشناس۱۲۹۳۶۰۶۱۵:۰۳:۳۳ ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
اینکه این جمله و برنامه مربوط به قبل از حادثه هواپیما است یا بعد از آن هیچ فرقی در ماهیت آن نمی کند و این خانم آن جمله را گفتند و الان اگر فقط عذرخواهی شدید و عمیق میکرد بدون هر حرف اضافه دیگری درست بود جملات بعد از عذرخواهی باز هم مسئله را خراب کرد
ناشناس۱۲۹۳۶۱۷۱۵:۰۷:۱۴ ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
بازم خوبه ممنون
امیر۱۲۹۳۶۱۹۱۵:۰۷:۵۹ ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
امیدوارم عذرخواهی اجباری نباشه و علاوه بر عذر خواهی تفکرشونم تغییر داده باشند. مدیر شبکه هم باید عذر خواهی میکرد.
ناشناس۱۲۹۴۰۷۷۱۹:۴۹:۲۷ ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
قطعا توجیه است این عذر خواهی نبود.
ناشناس۱۲۹۳۶۲۸۱۵:۱۳:۱۰ ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
میگه سو تفاهم از جملات من............ ببخشید خانم کدوم سو تفاهم ؟؟شما داری چی رو توجیه میکنید به صراحت گفتید اونهایی که اعتقاد ندارن از ایران برن
مصطفی۱۲۹۳۶۳۶۱۵:۱۸:۳۲ ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
آیا کسانی که رسانه دستشان هست همه ی حرف هایشان درست ست وبه حقوق اجتماعی وباور های کسی تعرض نمی شود؟ کسانی که می گویند" فلان تصمیم وایمان وقانون را قبول نداریم ومدام به مخالفینش هجوم می آورد گه چرا برای بیان عقاید خود وهم فکرانش هجوم آورده اند وال می کنند باید در این مورد آن همه نقد وتهاجم وردیه و..وصله وپینه کنند که استدلال شاهنشاهی ست برو توکی هستی ونباید و...می گفتید؟!! و..مردم ال شدند وبل ؟ هجوم سیستاماتیک رسانه ای نوعی استبداد ست وستم. بنده ندیدم جز یک مور د آن هم ناصر فکوهی نرم ومحترمانه ونه نفی ای ، نقدی زده باشد. بقیه از فلان اصلاح طلب گرفته تا شما ها هم نقد تند زدید که در زمین "دشمن ودوست وال وبل و.. .عده ای هم کم نگذاشتند فحاشی وتوهین هم کردند. خب پس کی باید فرهنگ تحمل حرف مخالف را در عمل بیاموزیم ونشان دهیم اهل مدارا هستیم ؟ فردا هر نظری را می شود با استدلالی زدش از بیخ وبن.اصول گرا باشی یا اصلاحاتی فرقی ندارد می شود برای رد هر سخنی چند شاهد تاریخی وسند وادله رو کرد مردم عادی مات شوند ودهانشان باز که ای راست می فرمایید فلانی اینو گفته بی خود کرده گفته و.... همش حرف حرفهای قشنگ؟ اینها که این هجوم کردند بفرمایند چه چیز هایی را باید گفت ونگفت ! نتیجه استبداد می شود و سانسور وخود سانسوری وفریب.ایشون که شفاف حرفشونو زدند من هم مخالفش حرفمو بزنم نه اینکه وادارش کنیم به عذر خواهی ؟!!.باور کنید ایشون از تهاجم بی وقفه وخلاصی از آن ونکند فردا امنیتش در جامعه به خطر افتد ( تا قیامت قیامت به فرزندش ونوه ونتیجه اش هم بگویند این بچه ی فلانی ست همون که گفت و.....نوه فلانی ستا .....!! ) عذر خواهی کردند. من مخالف حرفشون هستم ولی باید از ایشون برای بیان صادقانه حرفش تشکر کرد .کی می خواهیم بزرگی سیاسی وفرهنگی را در خودمان نشان دهیم؟ توی مجالس خصوصی وبیاینیه ها و...روشنفکری احدی به گردمان نمی رسد اینجا می شویم یه دیکتاتور با روکش روشنفکری وسیاسی واصلاحاتی و...؟ من جای اونها بودم از ایشون عذر خواهی می کردم زیرا از فردا رسانه ملی همون راه را می رود ولی در خفا وپنهانی بیانش نمی کند ولی می رود دنبالش. اسمشو نمی آورد ولی خودشو دنبال می کند یه جور دیگه .خب مساله با عذر خواهی ایشون حل شد ؟ تموم شد؟ ای داد بر ما بر روشنفکر وعامی و...که همه داریم عین هم می شویم. بخصوص اون رسانه سیاسی طرفدار فلان جناح که اگر گفتی اصلاحات بالای چشمش ابروست وا ویلا که این الم شنگه را راه انداخت و....
احمد۱۲۹۳۷۷۳۱۶:۳۱:۱۵ ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
.. تو چهار خط هم می تونستی از ایشون حمایت کنی ! پنجاه خط لازم نبود !
محمدرضا۱۲۹۴۰۵۶۱۹:۳۲:۲۸ ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
نظر نوشتی یا مقاله؟؟!! ..
ناشناس۱۲۹۴۱۹۳۲۱:۰۸:۰۷ ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
ابراز عقیده ؟!مردم یک کشور رو اخراج کردند شما به این می گویید ابراز عقیده؟ کسانی که حرف های بسیار معقولی دارند به خاطر داشتن زاویه با نظرات شما کلا بایکوتشون می کنید انگار که اصلا وجود ندارند. .. چطور وقتی نوبت خودتون می شه یاد آزادی بیان می افتید!
ناشناس۱۲۹۳۶۴۳۱۵:۲۱:۰۴ ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
دستش درد نکنه خانم با معرفت بقول قدیمی ها قبول خطا فضیلت است
ناشناس۱۲۹۳۶۴۴۱۵:۲۱:۳۹ ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
پذیرش عذر خواهی به اخلاق و عدل وانصاف نزدیکتر است. ایشان تحت شرایطی جملاتی بر زبان آورده که هم اکنون توضیح می دهد که منظوری نداشته و بیانش خطا بوده وتاکید می کند که همه مردم یک سرزمینیم و سرنوشت مشترکی داریم.
ناشناس۱۲۹۳۶۵۲۱۵:۲۵:۰۲ ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
ممنون که عذرخواهی کردین. فقط تکرار نشه لطفا...
ناشناس۱۲۹۳۶۵۸۱۵:۲۷:۳۴ ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
ایشون هنوزم معتقده که اشتباهی نکرده!!! همش سو تفاهمه! تشویش اذهان عمومی اگر نیست حرف ایشون چی بوده که دادستانی ساکته؟ ایران برای همه مردم ایرانه نه عده خاصی از قدیم مردم ایران با تمام تفاوتهای فرهنگی زبانی و عقیدتی باهم زندگی کردن بعد این خانم .. میاد برای مردم تعیین تکلیف می کنه!
ناشناس۱۲۹۳۶۹۸۱۵:۴۷:۳۵ ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
دیگه رک صورتتو سمت دوربین چرخوندی،قبلشم خودت دونستی حرفت بده و گفتی میدونم جاش نیست این حرفو بزنم! چش به چش مخاطبا شدی و گفتی و بعد امروز اومدی میگی سو برداشت شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بابا دیگه ما چی فرض شدیم براتون؟ عذرخواهیتون به معنای این نیست که ما هم بخشیدیمتونا، خیلی هم موقع عذرخواهی حق به جانب بودید ، کمی از غرورت بکاه شما.
احمد۱۲۹۳۷۰۴۱۵:۴۸:۵۰ ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
سلام؛ عذرخواهی همیشه سخته . اما ایشان عذرخواهی کردند آن هم به صورت عمومی . پس بپذیریم...
ناشناس۱۲۹۴۰۴۵۱۹:۲۲:۳۲ ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
بخشش باشد برای وقتی که رسانه به اصطلاح ملی به نظرات متفاوت و یا مخالف تریبون بدهد
ناشناس۱۲۹۳۷۰۸۱۵:۵۲:۴۸ ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
میشه برای ما کار نکنید؟؟.برو خونه بشین بچه هات را بزرگ کن.
ناشناس۱۲۹۳۸۴۶۱۷:۱۱:۴۰ ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
اینو باید به امثال ترانه علیدوستی و باران کوثری بگی ، نه ایشون
ناشناس۱۲۹۴۱۱۴۲۰:۱۳:۵۸ ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
همینکه از تظاهر به روشنفکری دست برداشتین و مکنونات قلبیتون رو در مورد کلیشه های جنسیتی(جای زن در خانه و شغلش بزرگ کردن بچه هاست!!!) به زبان آوردین یک قدم رو به جلوست!
ناشناس۱۲۹۳۷۳۶۱۶:۱۵:۱۶ ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
او به عنوان يك فارغ التحصيل صنعتى شريف، يك عذرخواهى هم به شريف بدهكار است. فكرى در اين حد بسته در شان شريف نيست.
ناشناس۱۲۹۳۸۴۵۱۷:۱۱:۰۹ ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
چه حرف بی ربطی ! اسراییل سیستم هواپیما رو دستکاری کرده و امریکا روی پدافند ایران پارازیت انداخته ، بعد این خانوم باید عذرخواهی کنه ؟
سعید۱۲۹۳۸۷۹۱۷:۲۹:۴۵ ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
از طرف صداوسیما افتخاری بهش دادن عزیزبرادر
ناشناس۱۲۹۳۹۱۸۱۸:۰۰:۲۴ ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
از شریف هم نا امید شدیم ..
ناشناس۱۲۹۴۱۲۳۲۰:۲۶:۲۸ ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
عزیز ایشون مدرک افتخاری از شریف داره نه تو شریف درس خونده باشه آخه تو شریف درس خوندن کار هر کسی ..نیست لطفا متوجه این موضوع باشید
ناشناس۱۲۹۴۴۵۲۰۰:۳۷:۵۷ ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
شان شریف؟ خود این مدل اظهار نظر شما خلاف شان شریف هست به نظرم.
ناشناس۱۲۹۴۵۹۰۰۷:۲۹:۱۶ ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
آنقدرشریف شریف نکنید! حالا یکی پلی تکنیک تا تهران خونده کمتره!!
ناشناس۱۲۹۳۷۶۰۱۶:۲۶:۵۶ ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
آب ریخته یه جوی بر نمی‌گردد
ناشناس۱۲۹۳۷۷۱۱۶:۳۰:۲۵ ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
یه جایی خوندم که یکی از نشانه های هوش هیجانی خوب کنترل احساسات در هر شرایطی نشانگر است،..
ناشناس۱۲۹۳۷۷۵۱۶:۳۱:۳۰ ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
اینهای که در اینجا این خانم رو محکوم میکنند خودشون کسانی هستند که حتی حاضر به یک عذرخواهی کوچک هم نیستند
ناشناس۱۲۹۳۸۲۳۱۷:۰۳:۲۴ ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
احسنت
ناشناس۱۲۹۳۸۷۳۱۷:۲۶:۴۳ ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
اين عذر خواهى ارزشى ندارد. شبكه بايد بخاطر بكار گيرى افراد افراطى مثل ايشان ، از مردم عذر خواهى كند.
ناشناس۱۲۹۳۸۹۴۱۷:۴۰:۱۶ ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
بیشتر طلبکاره انگار..
سیف الله۱۲۹۳۹۵۴۱۸:۱۷:۱۴ ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
نترس خانم ابوطالبی حرفت درست بوده
ناشناس۱۲۹۳۹۵۸۱۸:۱۸:۴۸ ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
اين خانم حقيقت را گفته بود ولي هميشه هميشه حقيقت تلخ است
ناشناس۱۲۹۴۰۵۱۱۹:۲۷:۰۰ ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
صدا و سیما یک مجری رو هم نمی تونه به خاطر اشتباهش اخراج کنه یا اعلام کنه یک سال محروم از اجراست؟؟جدا؟؟؟.. صدا و سیما از بیت المال داره هزینه می کنه.نه برنامه ای برای آموزش به کودکان داره.نه مهارت های اجتماعی رو یاد میده.نه حقوق خانواده یاد میده.کلا به هیچ دردی به جز خبر شنیدن در مواقع مهم نمی خوره. کنارش کسی رو که میبینیم مهارت اجتماعی و اجرا رو بلد نیست میاره و توبیخ هم نمیکنه؟؟؟؟؟چرا؟؟
ناشناس۱۲۹۴۰۵۵۱۹:۳۲:۱۹ ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
یااَیهَا الذینَ آمَنُوا تُوبَوا اِلَی اللّهِ تَوْبَةً نصوحاً عَسَی رَبُّکمْ اَنْ یکفِّرَ عَنْکمْ سَیئاتِکمْ. إِنَّ اللَّهَ غَفُورٌ رَحِيمٌ.
نا شناس۱۲۹۴۰۶۰۱۹:۳۴:۲۴ ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
دیدید چگونه عذر خواهی کرد؟..گفت به نظر می آید من باید به خاطر .. عذر خواهی کنم. معلوم بود که هنوز بر حرفی که زده معتقد است و مجبور شده این چند کلمه را بگوید. به نظر من این عذر بدتر از گناه بود. امیدوارم مسوولین سایت این نظر من را به عنوان نیش به دیگران منظور نکنند.
رضا۱۲۹۴۰۶۹۱۹:۴۲:۴۱ ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
متاسفم برای برخی از خودمون که بدون بررسی دقیق و کامل صحبتهای یک نفر خوب تهمت میزنیم بعد هم توجیه که عذر خواهی را هم تمسخر میکنیم بعد همه به هم میگیم باید مخالف را تحمل کرد
ناشناس۱۲۹۴۰۷۸۱۹:۴۹:۲۷ ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
عذر خواهي از روي جبر فايده اي ندارد بايد خودش بدون فشار اجتماعي به اشتباه بودن حرفهايش پي ميبرد بنا براين عذر خواهي صوري موجب ميشود مجددا توهين بزرگتري نمايد
ناشناس۱۲۹۴۰۷۹۱۹:۴۹:۲۹ ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
سلحشورانه عذرخواهي مي كردي طوري ميشد؟
ناشناس۱۲۹۴۱۰۵۲۰:۰۷:۰۶ ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
به نظر میرسه!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس۱۲۹۴۱۶۶۲۰:۵۴:۳۷ ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
من با افتخار می گم پدر ودو برادرم برای ایران عزیز ومردم بزرگوارش هشت سال درجبهه بودن وجان دادن فقط این میگم این کشور برای تمام ایرانی هاست از هر قوم واز هر مذهب و چرا باید حرفی بزنید که دل مردم رنج دیده ایران بدرد بیاد ..اگر نمی تونید کاری کنید روی زخم مردم نمک نپاشید
ناشناس۱۲۹۴۱۷۱۲۰:۵۷:۰۱ ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
"بابت تشنج و عدم امنیت روانی ایجاد شده به نظر می رسه جا داره عذرخواهی بکنم.." اسم این جمله رو نمیشه عذرخواهی گذاشت. ایشون یه حرف مشخص زده و باید صریح بگه بابت حرفی که زدم عذرخواهی میکنم. در ضمن مشکل امثال ایشون نیستن بلکه مشکل اصلی دیدی هست که در صدا و سیما هست و افرادی با این نوع تفکر رو بهشون تریبون میدن که البته خودشون هم نمیدونن چی دارن میگن وگرنه بعدا مجبور به عذرخواهی نمیشدن.
ناشناس۱۲۹۴۱۷۸۲۰:۵۹:۳۶ ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
ایشان با توضیحاتش نشان میدهد که به عذرخواهی خود اعتقادی ندارد.
ناشناس۱۲۹۴۲۱۶۲۱:۲۰:۰۳ ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
هرکس حق دارد که قضاوت کند و نظر دهد اما باید یک چیزی روشن شود آنهایی که کلیپ کامل چند دقیقه ای این برنامه را هم دیدند ------لایک آنهایی که کلیپ چند ثانیه ای این برنامه را دیده اند ------ دیسلایک(آدمک اخمو)
ناشناس۱۲۹۴۳۰۱۲۲:۱۲:۵۸ ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
فعلا کارمون شده شنیدن عذرخواهی ها.
ناشناس۱۲۹۴۳۱۱۲۲:۱۸:۵۱ ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
منظور او نا اهلان ونامحرمان بود که کاملا هم بجا است.
ناشناس۱۲۹۴۳۷۰۲۳:۰۵:۳۱ ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
هیچ ربطی به هواپیما نداره!!!شما گفتید هر کی مثل ما (نه من ) فکر میکنه بسلامت!!!!صریح و واضح ..
ناشناس۱۲۹۴۳۷۱۲۳:۰۵:۳۵ ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
یه نکته ریز هم در تیتر شماست، باید تیتر می‌زدید عذرخواهی مجری شبکه افق، یا عذرخواهی مجری صدا سیما..
م۱۲۹۴۳۸۴۲۳:۲۰:۴۵ ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
مرسی از این که گذاشتی تو ایران بمونیم.
ناشناس۱۲۹۴۴۷۸۰۱:۲۰:۰۱ ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
مشخص شد که شما حتی عذرخواهی هم بلد نیستی
ناشناس۱۲۹۴۵۱۵۰۳:۳۳:۴۶ ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
این واکنش تند به سخنان خانم ابوطالبی در حالی بود که برنامه «انتقام سخت» به صورت میزگرد برای ابراز نظرات مختلف اجرا می‌شد و مهمان دیگر برنامه ضمن انتقاد به نظر خانم ابوطالبی از منظر دیگری به این مسئله پرداخت. اما مدعیان «آزادی بیان»، «چندصدایی» و «تحمل نظر مخالف» بدون توجه به ابراز نظرات مختلف در برنامه نه تنها بار دیگر نشان دادند توانایی پذیرش اظهار نظری خلاف دیدگاه خود را ندارند بلکه با فرصت‌طلبی به دنبال بهانه‌ای برای انتقام گیری از صداوسیما و جریان فرهنگی انقلاب می‌گردند. متن از کیهان
ناشناس۱۲۹۴۵۴۶۰۵:۵۳:۳۶ ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
حالا بالاخره خانم ..اجازه می فرماید ما هم در ایران زندگی کنیم یا نه ؟ تفکر ایشان اشتباه است و ربطی به زمان گفتن حرفش ندارد.
ناشناس۱۲۹۴۶۳۲۰۸:۱۹:۱۵ ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
من هم میگم هر کی با نظر من مخالفه از ایران بره.ایران تنها جای من و تفکر من هم ولا غیر
حامد۱۲۹۴۷۹۷۰۹:۵۰:۴۰ ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
یه کلام میگفت معذرت میخوام ، اشتباه کردم . دیگه این توجیه چیه.
ناشناس۱۲۹۴۸۴۶۱۰:۱۲:۱۲ ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
عذرخواهی ابوطالبی، به نظر ميرسدی بود نه صريح!
ناشناس۱۲۹۴۹۸۷۱۱:۲۲:۲۴ ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
این خانم باید از کار در رسانه برکنار بشه
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

آخرین عناوین