سردار عزیزی: ‌مشارکت حداکثری مردم درانتخابات با ایجاد امنیت بیشتر محقق خواهد شد

گروه سیاسی الف،   3981025054

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت: مشارکت حداکثری مردم درانتخابات با ایجاد امنیت بیشتر محقق خواهد شد.

به گزارش ایسنا، سردار کیومرث عزیزی صبح چهارشنبه 25 دی در نشست تعاملی پیشگیری از جرم و ارتقای امنیت اجتماعی که با حضور فرمانداران، بخشداران و دهیاران و گودرزی معاون امنیتی استانداری تهران و کرم محمدی مدیرکل امنیتی استانداری تهران در سالن جلسات فرماندهی انتظامی شرق استان تهران برگزار شد، با اشاره به تعامل خوب رده‌های انتظامی بیان کرد: هر چه قدر این تعامل‌ها و هماهنگی‌ها بیشتر باشد به نحو بهتری می‌توانیم رضایتمندی مردم را کسب کنیم.

وی ادامه داد: رضایت مردم سبب اقتدار نظام و دلگرمی بیشتر مردم می‌شود و متعاقباً در حوزه‌هایی که ما به دنبال داشتن مردم به عنوان حامی و پشتیبان هستیم نقش بارزتری را خواهیم دید.

سردار عزیزی یادآور شد: به دلیل تحرکات دشمن و قرار دادن مردم در مقابل حاکمیت و فشارهای اقتصادی و سیاسی و ایجاد هزینه‌های امنیتی، نظام را از مردم دور کند که وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند و نیاز به تعامل و هم فکری بیشتر در همه حوزه‌ها دارد.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران با تاکید بر اینکه ما باید بدانیم که دشمن برای هر قدم ما چندین سناریو از پیش نوشته شده دارند که به مرحله اجرامی گذارند، به موضوع سقوط هواپیما و جانباختن همه مسافران آن اشاره کرد و گفت: ان‌شاءالله لایه‌های پنهان قضیه سقوط هواپیما مشخص می‌شود.

سردار عزیزی تصریح کرد : فرمانداران، بخشداران و دهیاران می‌توانند با پیشنهاداتی که دارند پلیس را در راستای ایجاد امنیت یاری کنند و در قانون برنامه ششم دهیاران می‌توانند در حوزه انتظامی کمک‌های خوبی را داشته باشند.

عزیزی با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار کرد: در بحث انتخابات نیروی انتظامی به عنوان مأمور امنیت وظیفه سنگینی دارد و در این راستا از نیروهای بسیج و سپاه نیز بهره ببریم و حتماً تلاش ما و برنامه ما این است که مشارکت حداکثری را داشته باشیم و برای تحقق آن باید در حوزه امنیت مردم را هم از لحاظ امنیت شعبه‌ها و ارامش برگزاری انتخابات و هم امنیت صندوق آرا خاطر جمع کنیم.