پاکسازی دره فرحزاد/ ۱۵۰ نفر دستگیر شدند

گروه حوادث الف،   3981024087 ۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ گفت: در حال حاضر پاکسازی دره فرحزاد آغاز شده است و در این طرح بیش از ۱۵۰ نفر دستگیر شدند.

پاکسازی دره فرحزاد/ ۱۵۰ نفر دستگیر شدند

به گزارش فارس، سرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ در جلسه ستاد مبارزه با موادمخدر تهران درباره پاکسازی دره فرحزاد اظهار داشت: این دره از اتوبان نیایش تا یادگار امام به طول 84 متر دارد و عمق آن نیز 20 متر می‌باشد.

وی بیان داشت:‌ در ضلع شمال غربی و شرقی و در حاشیه رودخانه جرایم و فروش و مصرف موادمخدر صورت می‌گیرد و در 6 سالی که بنده در ستاد مبارزه با موادمخدر حضور دارم، طرح‌هایی را برگزار کرده‌ایم که با توجه به شرایط دره و عدم نور کافی گشت‌های پلیس نتوانستند وارد بعضی از محدوده‌های این دره شوند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ ادامه داد: در حال حاضر طرح پاکسازی دره فرحزاد با قوت اجرایی و انجام شده است و در این خصوص  جلسات متعددی نیز با دادستانی و شهرداری برگزار کرده‌ایم و سه طرح عملیاتی انجام شده است و همه پاتوق‌های دره فرحزاد شناسایی شده‌اند.

بخشنده بیان داشت: طرح عملیاتی پاکسازی دره فرحزاد با حضور عوامل شهرداری و دادستانی برگزار شده است قبل از اجرای طرح 35 نفر را که از عوامل اصلی در این دره بودند دستگیر کردیم که هم اکنون در زندان هستند و 7 پاتوق آنها نیز شناسایی شده است.

وی بیان داشت: معتادین در سه مرحله شناسایی شدند و 350 نفر از آنها را دستگیر کرده‌ایم  و 14 آلونک نیز در قسمت جنوبی دره که در حریم واقع شده بود تخریب شده است که یک و نیم کیلومتر جاده باز شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ بیان داشت: به زودی با همراهی آبفا و اداره برق آب و برق پاتوق‌های شمال دره نیز قطع خواهد شد و یکی از خلافکارها در این محدوده نیز دستگیر می‌شود.