بازی فولاد - استقلال به تعویق افتاد

گروه ورزشی الف،   3981024053

دیدار تیم‌های فولاد و استقلال تهران از هفته هفدهم لیگ برتر کشور، روز جمعه (۲۷ دی‌ماه) برگزار نمی‌شود.

بازی فولاد - استقلال به تعویق افتاد

به گزارش ایسناطبق اخبار رسیده، فولاد قرار است، امروز (سه‌شنبه) اهواز را برای انجام بازی تدارکاتی برابر پیکان، به تهران ترک کند و این موضوع نیز از سوی سرپرست فولاد تایید شده و بر این اساس، دیدار فولاد و استقلال که قرار بود، روز جمعه (۲۷ دی‌ماه) برگزار شود، به تعویق افتاده است.

پیش از این نیز سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرده بود که بازی تیم‌های فولاد و استقلال تهران، روز جمعه (۲۷ دی‌ماه) در اهواز برگزار خواهد شد و به انجام این دیدار باتوجه به فشردگی بازی‌ها تاکید داشت و روز گذشته (دوشنبه) نیز سهیل مهدی، مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر اعلام کرده بود که بازی فولاد و استقلال قطعا در تاریخ ۲۷ دی‌ماه برگزار می‌شود، مگر این‌که از فدراسیون دستور تعویق بازی داده شود.

بنا بر این گزارش تیم فولاد با توجه به حضور ۳ بازیکن خود در اردوی تیم‌ملی امید درخواست تعویق این بازی را داشت و مدیرعامل باشگاه و سرمربی تیم هم بارها در مصاحبه‌های خود تاکید کرده بودند که به هیچ عنوان در تاریخ مشخص شده (۲۷ دی‌ماه) بازی نخواهند کرد.

باشگاه استقلال تهران نیز با توجه به این‌که باید در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند، از سازمان درخواست تعویق این دیدار را داشت.