برگزاری تجمع اعتراضی مقابل سفارت انگلیس در تهران

گروه سیاسی الف،   3981022120

جمعی از دانشجویان و طلاب بعد از ظهر امروز (یکشنبه) در پی حضور سفیر انگلیس در تهران در تجمع شب گذشته دانشجویان مقابل دانشگاه امیرکبیر، در مقابل سفارت این کشور در تهران تجمع کردند.

به گزارش ایسنا، بسیاری از دانشجویان، طلاب و مردم با انتشار پیام‌ها و پست‌هایی در فضای مجازی به حضور شنبه شب سفیر انگلیس در تجمه مقابل دانشگاه امیرکبیر اعتراض کردند. همچنین دانشجویان و طلاب در برخی از پست‌های خود در فضای مجازی از برگزاری تجمع در مقابل سفارت انگلیس خبر دادند.

بر اساس آنچه اعلام شده است، این تجمع با عنوان "تجمع مردمی خونخواهان شهدای مقاومت" برگزار می شود.

تجمع کنندگان با در دست داشتن پرچم‌های یا حسین شعارهایی چون  سفارت انگلیس تعطیل باید گردد، مرگ بر انگلیس، حاج قاسم شهیدم راهت ادامه دارد، مرگ بر آشوبگر، الله اکبر، مرگ بر فتنه‌گر، هیهات من الذله ،  علیه انگلیس سردادند.
این تجمع در حالی انجام می شود که نیروهای پلیس مقابل سفارت حضور دارند و تجمع کنندگان نیز با حفظ نظم در خیابان مقابل سفارت جمع شده‌اند.

تجمع کنندگان همچنین در حالی که شعار می‌دادند نه سازش نه تسلیم نبرد با آمریکا، خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست ، مرگ بر ضد ولایت فقیه، سفیر انگلستان حامی اشوبگران،  سفیر انگلستان اخراج باید گردد، روباه پیر مکار گمشو برو دغلکار، دانشجوی عزا دار دشمن هر چی کفتار، تصاویر سردار شهید سلیمانی و پلاکاردهایی دست نویس در دست داشتند.گردد هم بود ؟

این خبر تکمیل می‌شود.