اژه‌ای: قوه قضاییه، اقدام آمریکا را در مجامع بین‌المللی دنبال خواهد کرد

گروه سیاسی الف،   3981018125

معاون اول قوه قضاییه گفت: آمریکا بداند که در نهایت باید از منطقه خارج شود. اگر خارج نشود هیچ آرامشی را در طول شبانه روز شاهد نخواهد بود.

اژه‌ای: قوه قضاییه، اقدام آمریکا را در مجامع بین‌المللی دنبال خواهد کرد

به گزارش ایسنا، حجت‌السلام و المسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای در جمع خبرنگاران در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران خطاب به دولت امریکا، اظهار کرد: دوره بزن و در رو تمام شده است. مدت‌ها پیش اعلام شد اگر جمهوری اسلامی ایران کوچک ترین تجاوزی به منافع، نیروها و سرزمینش بشود را پاسخ می دهد.

وی ادامه داد: در پاسخ به اقدام اخیر امریکا یک قدم کوچک برداشته شد علیه پایگاه نظامی امریکا در عراق، اما حتما قدم اول خواهد بود.

معاون اول قوه قضاییه افزود: اگر چنانچه امریکا بخواهد مجددا جنایتی مرتکب شود، ایران اقدامات بسیار بسیار شدیدتری را دنبال خواهد کرد.

وی یادآور شد: امریکا هم خودش این موضوع را فهمیده است و نباید خود را به نادانی بزند.

محسنی‌اژه‌ای گفت: امریکا باید بداند که در نهایت باید از منطقه خارج شود. اگر خارج نشود هیچ ارامشی را در طول شبانه روز شاهد نخواهد بود.

وی ادامه داد: قوه قضاییه و نهادهای قانونی، اقدام امریکا را در مجامع بین المللی دنبال خواهد کرد.

محسنی‌اژه‌ای تاکید کرد: به‌طور قطع اقدام آمریکا خلاف موازین بین‌المللی بوده است؛ اقدام آنها ترور و از نظر حقوقی به‌طور قطع قابل تعقیب است.

وی در پایان گفت: ترامپ به اقدام خود اعتراف کرده و گفته که با دستور او این اقدام انجام شده و این مساله از منظر قوانین داخلی نیز قابل پیگیری است.