گزارش اختصاصی الف / آیا نظامیان تروریست آمریکایی در خاک سوریه هدف قرار می گیرند؟ مروری بر پایگاه های نظام تروریستی آمریکا در خاک سوریه + نقشه میدانی

گروه جهان الف،   3981017106 ۶ نظر، ۰ در صف انتشار و ۵ تکراری یا غیرقابل انتشار
آیا نظامیان تروریست آمریکایی در خاک سوریه هدف قرار می گیرند؟ مروری بر پایگاه های نظام تروریستی آمریکا در خاک سوریه + نقشه میدانی

به گزارش گروه بین الملل الف، مبارزه با گروه تروریستی داعش بهانه ای بود که رژیم تروریستی آمریکا حضور غیرقانونی و تجاوزکارانه خود را در شمال و شمال شرق سوریه توجیه کند و چند پایگاه نظامی را با هدف تجزیه این کشور احداث کند.

از سال 2014 آمریکایی ها 10 پایگاه نظامی را در استان های حسکه، رقه، حلب و رقه در شمال و شمال شرق سوریه ایجاد کردند و صدها تن از نظامیان تروریست خود را به همراه تجهیزات سبک و سنگین نظامی در این پایگاه ها مستقر کردند.

مهرماه امسال زمانی که ارتش ترکیه و گروهک های تروریستی با چراغ سبز کاخ سفید به مواضع تحت تصرف شبه نظامیان کُرد در شمال سوریه حمله کردند، نظامیان تروریست آمریکایی شماری از پایگاه های خود را تخلیه کردند.  

رژیم تروریستی آمریکا پایگاه های نظامی خود را در محور شمال شرق استان حلب، مرکز و شمال استان رقه و شمال غرب استان حسکه تخلیه یا منهدم کردند و نیروها و تجهیزات نظامی را به سایر پایگاه ها در خاک سوریه یا کشور عراق انتقال دادند.

پایگاه های نظامی «سیرین، عین دادا، اوساری و میستانور» در شمال شرق استان حلب و پایگاه های نظامی « خرب عشق و  عین عیسی» در استان رقه که محل حضور صدها تن از نظامیان تروریست آمریکایی بودند اوایل پاییز امسال تخلیه یا منهدم شدند. 

به گزارش گروه بین الملل الف، پس از شهادت «سپهبد حاج قاسم سلیمانی»، «ابومهدی مهندس» و همرزمان شهید، همه در انتظار انتقام سخت هستند و پایگاه های رژیم تروریستی آمریکا در مناطق اشغالی سوریه احتمال دارد در لیست اهداف تعیین شده انتقام باشند. 

موقعیت پایگاه های رژیم تروریستی آمریکا در مناطق اشغالی سوریه ( استان های حسکه و دیرالزور) در نقشه میدانی ذیل به صورت مشخص شده که هر کدام از آنان می توانند از سوی جبهه مقاومت هدف قرار بگیرند.

پایگاه های نظامی رژیم تروریستی آمریکا در استان حسکه

پایگاه نظامی «المالکیه» در شمال شرق استان حسکه ( در نزدیکی محور شرقی و جنوب شرقی منطقه نفتی «رمیلان) یکی از بزرگترین این پایگاه ها به شمار می آید که به اتاق عملیات نیروهای تروریستی آمریکا تبدیل شده و تعداد زیادی از عملیات های هوایی آمریکایی ها در مناطق مختلف سوریه از طریق این مقر صورت می گیرد.

پایگاه نظامی « تل بیدر» یکی دیگر از پایگاه های رژیم تروریستی آمریکا در شمال استان حسکه سوریه محسوب می شود و این پایگاه نیز به باند فرود و پرواز برای بالگردهای نظامی مجهز  شده است.

« الشدادی» نیز سومین پایگاه نظامی رژیم تروریستی آمریکا در جنوب استان حسکه سوریه  ( شرق منطقه نفتی الشدادی) است؛ آمریکایی ها در تلاش هستند تعداد نظامیان خود را در این پایگاه افزایش دهند چرا که نمی خواهند میادین نفتی را در این منطقه از دست دهند.

پایگاه های نظامی رژیم تروریستی آمریکا در استان دیرالزور

به گزارش گروه بین الملل الف، رژیم تروریستی آمریکا پایگاه های نظامی را در مناطق نفتی شرق استان دیرالزور حفظ کرده چون ماهانه میلیون ها دلار از غارت منابع نفتی در این مناطق به دست می آورد.

براساس اطلاعات به دست آمده، آمریکایی ها تصمیم گرفته اند تعداد نیروهای خود را در پایگاه های نظامی در نزدیکی میادین نفتی شرق استان دیرالزور از جمله «العمر، التنک، غواری، سیجان، ازرق، ابوحردان، شعیطات و...» بیشتر کنند.

منطقه التنف در جنوب استان حمص در (جنوب شرق) سوریه نیز یکی دیگر از نقاطی به شمار می آید که بزرگترین پایگاه و محل حضور نیروهای تروریست اشغالگر آمریکایی است و هزاران تن از گروهک های تروریستی در این منطقه حضور دارند.

رژیم تروریستی آمریکا در استان های حسکه و دیرالزور حداقل 6 پایگاه نظامی دارد و در روزهای آینده باید منتظر ماند و دید این پایگاه های نظامی و نظامیان تروریست آمریکایی هدف قرار خواهند گرفت یا عملیان انتقام در منطقه ای دیگر با خاک یکسان خواهند شد.