ماجرای حضور ناگهانی سردار سلیمانی در مجلس خواستگاری فرزند شهید

گروه اجتماعی الف،   3981016178 ۷ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار
ماجرای حضور ناگهانی سردار سلیمانی در مجلس خواستگاری فرزند شهید

الف/ این گزارش در تاریخ  چهارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۸ در خبرگزاری آنا منتشر شده است .  اما خواندن و شنیدنش این روزها که جسم  سردار سلیمانی در میان ما نیست حس و حالی متفاوت دارد .


سردار حسین کاجی از رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس و از جانبازان سرفراز جنگ تحمیلی در یازدهمین یادواره پنج شقایق گمنام خاک‌سپاری شده در دانشگاه آزاد اسلامی همدان، در سالن ۳ هزار نفری امام علی (ع) این واحد دانشگاهی با حضور دانشگاهیان، حوزویان به نقل خاطره ای درباره سردار سلیمانی پرداخت.
 
 این رزمنده و جانباز هشت سال دفاع مقدس با توجه به کرامات مختلف شهدا در زندگانی نزدیکانشان، ماجرای حضور سردار سلیمانی در مراسم خواستگاری فرزند شهید را روایت کرد.

در این مراسم  به ذکر جانبازی‌ها و جاودانگی‌های شهدای گلگون‌کفن آرمیده در صحن دانشگاه آزاد اسلامی پرداخت و تشریح کرد: این شهدا در واقع گمنام نیستند، بلکه خوشنامند، هرچند که هویت آنها بر ما پوشیده باشد.

وی شهدا را در زندگی امروز حاضر و ناظر دانست و ضمن بیان خاطرات فراوان از حضور عینی شهدا در زندگی فرزندان، دوستان و آشنایان و حتی افرادی که هیچ‌گونه سابقه آشنایی با آنها نداشته اند به کرامات مختلف شهدا در زندگانی نزدیکانشان اشاره کرد و تشریح کرد: مراسم خواستگاری فرزند یکی از شهدا نزدیک بود و فرزند شهید از اینکه پدر را در کنار نداشت  نگران بود، درد دلی با پدر شهیدش کرد و در رویا پدر به او گفت، نگران نباش روز موعود یکی دوستانم می‌آید و همه کارها را انجام می‌دهد.

کاجی ادامه داد: در روز خواستگاری، ناگهان سردار قاسم سلیمانی در مراسم فرزند شهید حضور یافت و حیرت همگان در نگاهشان موج می زد و این تنها شمه ای از مقامات و قدرتهای دنیوی شهدا و تصرفات ایشان در عالم امکان است.

این روایت را بشنوید