حاجی ‌زاده: ترامپ قبل از تهدید ایران باید تعداد زیادی تابوت برای سربازانش سفارش دهد

گروه جهان الف،   3981016151

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه خون بهای سپهبد شهید سلیمانی از بین بردن آمریکا از کل منطقه است،بر این نکته که باید شر آنها را از همه منطقه کم کنیم، تاکید کرد.

 به گزارش ایسنا، سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه مراسم تشییع پیکر سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش در جبهه مقاومت، اظهار داشت: ما اگر کل پایگاه‌های آمریکایی را بزنیم و حتی اگر ترامپ و وزیر دفاعش را هم بکشیم، اینها هیچکدام خون بهای حاج قاسم نیست.

وی یادآورشد: خون بهای حاج قاسم ازاله(از بین بردن) آمریکا از کل منطقه است ، باید شر آنها را از همه منطقه کم کنیم و منطقه را از ,وجود نحس آنها خلاص کنیم؛ این اتفاق حتما رخ خواهد داد.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه ادامه داد:  همانطور که حججی ها یکی نبودند، سلیمانی‌ها هم یکی نیستند، ترامپ یک سربازی فراری جنگ ویتنام است، او نمی‌تواند ملت ایران که 300 هزار شهید داده را تهدید اینگونه  کند. او کیست که ما را تهدید کند؟! او باید تعداد زیادی تابوت برای سربازانش سفارش بدهد و سپس ما را تهدید کند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه نظامیان آمریکا این را می فهمند که نباید ما را تهدید کنند، گفت: آنها شروع کننده می توانند باشند و این طبیعی است، هر کسی می‌تواند این کبریت را بکشد، اما پایان دهنده این جنگ ما هستیم و ضرر کننده آمریکایی ها هستند.