فرمانده قرارگاه مرکزی امام حسین(ع)‌: انتقام سخت و حتمی از آمریکا و جنایتکاران عالم خواهیم گرفت

گروه سیاسی الف،   3981016116

فرمانده قرارگاه مرکزی امام حسین(ع) نیروی زمینی سپاه گفت: انتقام سخت و حتمی از آمریکا و جنایتکاران عالم خواهیم گرفت و آنها را از منطقه بیرون می‌کنیم.

به گزارش تسنیم، سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدعلی حق‌بین در مراسم بزرگداشت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در مسجد امام حسین(ع) با بیان اینکه اخلاص سردار سلیمانی باعث شد مردم عراق هم‌پیمان ایران شوند اظهار داشت: سردار سپهبد سلیمانی توسط شقی‌ترین و ظالم‌ترین افراد در عراق به شهادت رسید و این اتفاق تلخ باعث شد ذات پلید آمریکا بیش از پیش نمایان شود.

فرمانده قرارگاه مرکزی امام حسین(ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه خون پاک سردار شهید سلیمانی موجب وحدت و امنیت مسلمانان خواهد شد گفت: برکت شهادت سردار سلیمانی بسیار زیاد خواهد بود و موجبات خیر برای مسلمانان و منطقه می‌شود و وسعت کار این سردار پرآوازه در زمان حیات به میزان پس از شهادتش نیست.

سردار حق‌بین به نقش موثر و مجاهدت‌های سردار شهید سلیمانی در دوران دفاع مقدس و همچنین مبارزه با داعش اشاره و خاطرنشان کرد: ترور سردار سلیمانی به دستور شخص رئیس‌جمهور ظالم آمریکا و به عمد انجام شد و این جنایت بزرگ به‌هیچ وجه قابل بخشش و اغماض نیست.

مشاور عالی فرمانده نیروی زمینی سپاه از روی‌گردانی کامل با آمریکایی‌هایی که شعار دوگانه می‌دهند سخن گفت و ابراز داشت: امروز همه با ذات خبیث و چهره پلید سران آمریکا آشنا شده‌اند و تکلیف همه مشخص است و جایی برای بحث و مذاکره با این جنایتکاران وجود ندارد و باید برای همیشه صف خود را از این ستمگران جدا کنیم. 

وی ویژگی‌های شخصیتی سردار سپهبد شهید سلیمانی را مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: ایشان در جمع دوستان بسیار مهربان و خوش برخورد بودند اما هنگام صدور دستورات لازم قاطعیت زیادی داشتند و به مشورت‌های دیگران نیز به‌خوبی گوش می‌دادند و به نظرات بقیه احترام زیادی می‌گذاشتند. 

فرمانده قرارگاه مرکزی امام حسین(ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه سردار شهید سلیمانی ثابت کرد ما در عرصه نظامی افراد زیادی همچون او داریم گفت: شهادت سردار پرآوازه و شجاع اسلام و جبهه مقاومت و خون با برکت و پاک او پیام‌های زیادی را برای کشور ما و تمام دنیا دارد.

سردار حق‌بین با اشاره به قاطعیت و پیگیری‌های مستمر سردار سلیمانی برای اجرایی کردن عملیات‌های مختلف تصریح کرد: تصمیم‌گیری‌های شجاعانه سردار سلیمانی در آزادسازی شهرهای سوریه و نبرد با داعش بسیار موثر بود و ایشان با سختی‌های زیاد موفقیت‌های بسیاری برای جبهه مقاومت به‌دست آوردند.

مشاور عالی فرمانده نیروی زمینی سپاه با تأکید بر اینکه ایران، یمن، سوریه، عراق و فلسطین همه متحد هستند و اگر کشوری خود را از خاورمیانه جدا کند از اریکه قدرت پایین خواهد رفت افزود: قدرت و نفوذ کنونی جمهوری اسلامی ایران بسیار زیاد است و هر کشوری که در خاورمیانه باشد از پلکان قدرت بالا خواهد رفت.

فرمانده قرارگاه مرکزی امام حسین(ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابراز داشت: به‌طور حتم خون سردار سلیمانی قدرت و تاثیر زیادی دارد و هیچ نیازی به تحلیل نیست و وحدت و انسجامی که امروز در کشور وجود دارد و ترامپ را به غلط کردن انداخته از ترس خون پاک این شهید آزاده و سربلند است.

سردار حق‌بین با اشاره به نگاه و صحبت‌های سردار شهید قاسم سلیمانی نسبت به گیلان و مردم خطه میرزا کوچک جنگلی گفت: ایشان معتقد بودند که گیلانی‌ها در عملیات نبل و الزهرا اقدامات بسیار قابل توجهی انجام دادند و همچنین به‌دلیل برگزاری کنگره عظیم 8 هزار شهید و نقش موثر خود در آزادسازی حلب موجب می‌شوند که با مردم این دیار احساس نزدیکی کنند.

مشاور عالی فرمانده نیروی زمینی سپاه به آزادسازی شهرهای سوریه از دست داعش و آمریکا و حامیان او اشاره و تصریح کرد: دشمن بیش از 46 انتحاری به شهرهای سوریه زد اما سردار سلیمانی به‌قدری عملیات را خوب طراحی می‌کرد که انتحاری‌ها را از بین می‌برد و هیچ ترسی از داعش نداشت و ایشان با قدرت و شجاعت در برابر تمام اتفاقات می‌ایستاد.

وی با بیان اینکه سردارسلیمانی برای موفقیت رزمندگان گیلانی صلوات نذر کرده بود خاطرنشان کرد: ایران کنونی همانند یمن و عراق 10 سال پیش نیست و بر طبق فرموده رهبر معظم انقلاب انتقام سخت و حتمی از آمریکا و جنایتکاران عالم خواهیم گرفت و آنها را از منطقه بیرون می‌کنیم.

سردار حق‌بین با تاکید بر شناخت چهره پلید و جنایتکارانه آمریکا توسط همه افزود: کسانی که هنوز دل در گرو آمریکا دارند باید خط خود را از این جنایتکاران جدا کنند زیرا نمی‌توانیم تماشا کنیم که سربازان این مملکت به جبهه بروند و جان خود را برای امنیت این ملت بدهند و برخی با الگو قرار دادن غرب پول کشور را به جیب آن‌ها بریزند.