آقای مایکل مور عزیز! شما هم با ما همراه شوید

فروزان جاویدی،   3981016115 ۱۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۶ تکراری یا غیرقابل انتشار
آقای مایکل مور عزیز! شما هم با ما همراه شوید


آقای مایکل مور عزیز!


پیام شما را به رهبر و‌ ملت ایران در Rumber گوش دادم.


شما را سالهاست با فیلم‌هایتان و‌فعالیت های ضد دولتی تان می شناسم و بخاطر احترامی که برای شما قائلم مایلم بعنوان یک ایرانی پاسخ تان را بدهم.


شما از رهبر ایران خواستید که برای انتقامی که آن را حق مسلم‌ایران می دانید دست نگه دارد و‌به شما و‌ملت آمریکا ده ماه فرصت بدهد تا با انتخابات و‌دموکراسی ترامپ را از کاخ سفیدبیرون کنید چون ترامپ رییس جمهور منتخب ملت شما نیست، البته این را هم خاطر نشان کردید که اگرایران چنین کاری کرده بود آمریکا لحظه ای برای مقابله درنگ نمی کرد.به ما یاد آوری کردید که نتیجه ی انتقام، کشتن فرزندان ما و شماست.نمی دانم‌اساسا ملتی که همیشه کشته اند تعریفشان از کشته شدن چیست ، امابرای درک واقعی صلح بایدجنگ را درک کرده باشی.


باید زاده ی خاورمیانه باشی تا بدانی اینجا کودکان بیشتر از اینکه به مادرهایشان شبیه باشند به جنگ شبیه‌اند.باید زاده ی خاور میانه باشی و صبحانه را با اخبار ترور در عراق بخوری و شام را با خبر حمله ی انتحاری در افغانستان تا بفهمی صلح چیست .
باشد قبول آقای مور !

از شماو‌ملیون ها آمریکایی که می خواهید با دموکراسی تان صلح را به ارمغان بیاورید نمی پرسیم،آیا اوباما و جرج‌بوش و کلینتون و ریگان هم منتخب ملت شما نبودند؟


از شما نمی پرسیم موقع حمله به کلمبیا،مکزیک،پاناما، ویتنام،لبنان، افغانستان، عراق، و‌ده ها جای دیگر جهان تعریف ملت شما از صلح چه بود؟


از شما نمی پرسیم در تحریم های ظالمانه ی ملت ایران وحمایت از گروه وحشی داعش و رژیم ظالم عربستان در حمله به مردم بی دفاع یمن تعریف شما از تروریسم چه بوده چرا هیچ صدایی برای نریختن اینهمه خون‌های بیگناه در آمریکا شنیده نشد؟
از شمانمی پرسیم که در تمام تاریخ تان در کدام‌نقطه ی جهان توانسته اید صلح را برقرار کنید؟


نمی پرسم دوست من چون شما وهمفکرانت سعی کرده اید راهتان را از دولتمردانتان جدا کنید.


ما پیام شما و‌ملت آمریکارا برای صلح می پذیریم ،اما پیشنهاد شمابه صلح ختم‌نمیشود.چون متاسفانه دموکراسی شما به قدمت یک‌تاریخ روسیاه است.برای ریشه کن کردن ظلمی که به درازای قدمت پرچم آمریکاست و حامی ایدوئولوژی از نیل تا فرات و ارض موعود است دموکراسی و صلح های فانتزی راهگشا نیست.


جهان تنها زمانی روی آرامش را خواهد دیدکه از منشا ظالم پاک شود.ما جوان های ایرانی آماده ایم تا بهای این آزادی را برای جهان بدهیم برای نسل های آینده برای تمام بشریت.


شما هم با ما همراه شوید تا این آزادی هزینه ی کمتری داشته باشد.