نشست کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی/ آماده باش محافل دیپلماتیک اسرائیل

گروه جهان الف،   3981016104

در حالی که تمامی مراکز رسمی و دیپلماتیک اسرائیل از ترس انتقام خون سردار سلیمانی در حالت آماده‌ باش کامل قرار دارد، کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی امروز برای بررسی تحولات منطقه تشکیل جلسه می‌دهد.

به گزارش تسنیم، روزنامه صهیونیستی اسرائیل الیوم گزارش داد که سرکردگان رژیم صهیونیستی اظهارات مسئولان ایرانی در خصوص واکنش به ترور سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را با جدیت قابل توجهی دنبال می‌کنند.

این روزنامه می‌افزاید که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی برگزاری نشست کابینه امنیتی این رژیم در خصوص پیامدهای احتمالی ترور مسئول ایرانی را به امروز موکول کرده و این نشست قرار است ظهر امروز برگزار شود.

این گزارش می‌افزاید که نتانیاهو همچنان از وزرا خواسته است که در خصوص این ترور هیچ موضع گیری و واکنشی نداشته باشند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در نشست دیروز کابینه این رژیم اعلام کرد که اسرائیل به صورت مطلق در کنار آمریکا قرار دارد. وی ترور بی‌شرمانه و غیرقانونی سردار سلیمانی از سوی آمریکا را جنگ این کشور برای تحقق امنیت و ثبات و دفاع از خود توصیف کرد.

این در حالی است که دفاتر نمایندگی‌های سیاسی رژیم صهیونیستی در تمامی گوشه و کنار دنیا در حالت آماده باش کامل قرار دارند و از دیپلمات‌های صهیونیست خواسته شده است تا بیشترین سطح هوشیاری را در ترددها و اقدامات خود مبذول کنند.

هماهنگ کننده امنیتی شهرک‌های صهیونیست نشین در اطراف نوار غزه نیز به روزنامه صهیونیستی اسرائیل الیوم گفته است که از زمان ترور سردار سلیمانی ما تهدیدات مطرح شده از سوی سید حسن نصرالله و امثال وی را دنبال کرده‌ایم و به نظر می رسد تمامی سازمان ها و گروه ها روی تهدید اسرائیل اتفاق نظر دارند.