دعوت مدیر عامل بانک رفاه برای حضور در مراسم وداع با پیکر مطهر سردار سلیمانی

گزارش بازرگانی،   3981016045

بسم ربّ الشهداء و الصدیقین
مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا
از میان مؤمنان مردانى‏ اند که به آنچه با خدا عهد بستند صادقانه وفا کردند برخى از آنان به شهادت رسیدند و برخى از آنها در [همین] انتظارند و هرگز عقیده خود را تبدیل نکردند. 


بار دیگر آمریکای جنایتکار و ایادی شیطان صفتش با آلودن دستان کثیف خود به خون مطهر سردار ولایت شهید حاج قاسم سلیمانی به جهانیان ثابت کردند که آزادی، آزادگی، مقاومت و حمایت از مظلوم را بر نمی‌تابند.
تاریخ فراموش نخواهد کرد که این سردار دلاور اسلام که به حق پرچم‌دار کربلای مقاومت بود چگونه مظلومانه به شهادت رسید و به اولیاء الله پیوست. نیک می‌دانیم و رجاء واثق داریم که اینک با عروج ملکوتی این شهید والامقام به حول و قوه الهی کار او و راه او متوقف و بسته نخواهد شد.
ما ملت انقلابی و آزادی‌خواه ایران پهناور اسلامی با آرمان‌های بلند و والای این شهید نستوه و مبارز خستگی‌ناپذیر میثاقی دوباره می‌بندیم و با حضوری پرشور، هماهنگ و همصدا در صف دشمن شکن تشییع پیکر مطهر سردار سرلشکر شهید زنده نام، حاج قاسم سلیمانی به تمامی جهانیان به ویژه آمریکای خونخوار اعلام می‌داریم که راه سبز شهادت و مسیر روشن مقاومت ادامه دارد و هم اکنون و در این هنگامه همه ما یک دل و متحد ادامه دهنده راه این بزرگ مرد هستیم.