برف سنگین در محورهای هراز و فیروزکوه/ سطح محورها لغزنده است

گروه اجتماعی الف،   3981015131

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون شاهد بارش برف در محورهای هراز و فیروزکوه هستیم و تردد به صورت روان و بدون مشکل در جریان است.

سیاوش محبی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در گفت‌وگو با فارس در پردیس در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب و جنوب به شمال محور هراز روان و عادی گزارش شده و مشکل خاصی برای تردد وسایل نقلیه از این محور وجود ندارد.

وی با بیان اینکه بارش برف در سطح محورهای هراز و فیروزکوه باعث لغزندگی محورها شده، گفت: بارش برف در سطح محورها لغزندگی شدید را در پی دارد بنابراین هموطنان با رعایت سرعت مطمئنه، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، به همراه داشتن زنجیر چرخ و اطمینان از سالم بودن سیستم گرمایشی و خودروی خود وارد محورها شوند.

محبی افزود: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از دو دلایل رفت و برگشت محور فیروزکوه روان و عادی گزارش شده و مشکل خاصی برای عبور وسایل نقلیه از این محور وجود ندارد.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای شرق استان تهران رخ نداده، تاکید کرد: عبور و مرور وسایل نقلیه از محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم و حرم، عادی و روان است و هم وطنان با توجه به بارش باران و در نقاطی برف باید با رعایت سرعت مطمئنه از این محورها عبور کنند.

وی بیان کرد: هموطنان با رعایت مدیریت زمان سفر، عدم عجله و شتاب در هنگام رانندگی، اطلاع از وضعیت راه ها و وضعیت جوی به محور ها وارد شدند و در صورت بروز گره ترافیکی با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی سفر ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هم وطنان ما رقم بزنند.