نفرات برگزیده نظرسنجی هوآوی مشخص شدند

گزارش بازرگانی،   3981014081

هوآوی قبل از شروع فروش رسمی گوشی Y9 Prime 2019 Huawei و ساعت هوشمند Huawei Watch GT2 از علاقه‌مندان به برند خود دعوت کرد در نظرسنجی با عنوان «انتخاب بهترین ویژگی Y9 Prime 2019» شرکت کنند و بهترین ویژگی‌ گوشی Y9 Prime 2019 را از نظر خود انتخاب ‌کنند و با اشتراک‌گذاری لینکی که به طور اختصاصی و پس از شرکت در نظرسنجی برای انها ایجاد می‌شود، برای خود رای جمع‌آوری کنند. از ۲۱ آذر تا ۷ دی ماه ۹۸ بیش از ۱۱۲.۰۰۰ هزار نفر در این نظرسنجی شرکت کردند.

عکاسی هوش مصنوعی با ۲۲ درصد، دوربین سلفی پاپ‌آپ با ۲۰ درصد و ظرفیت بالای باتری با ۱۹ درصد به ترتیب بیشترین انتخاب شرکت‌کنندگان نظرسنجی به‌عنوان ویژگی‌های برتر گوشی هوآوی Y9 Prime 2019 بوده است.

طبق وعده‌ هوآوی به ۱۰ نفری که توانستند بیشترین رای را بگیرند، یک دستگاه ساعت هوشمند Huawei Watch GT2 به ارزش ۲ میلیون و ۷۹۹ هزار تومان اهدا می‌شود. همچنین به ۳۰۰ نفر از شرکت‌‌کنندگانی که بیش از ۱۰ رأی داشته باشند، به قید قرعه یک بسته هدیه (گیفت باکس) هوآوی (به ارزش ۲۰۰ هزار تومان) تعلق می‌گیرد. لیست کامل نفرات برگزیده این قرعه‌کشی در صفحه http://huaweivote.ir قابل مشاهده است.

پشتیبانی هوآوی با شماره تلفن ۰۲۱۴۲۰۰۰ و همچنین اینستاگرام فارسی هوآوی در صفحه huaweimobilefarsi@ آماده پاسخ‌گویی به علاقه‌مندان و برندگان این نظرسنجی است.