دختر شیخ زکزاکی: داروهای پدرم را قطع کردند

گروه جهان الف،   3981011100 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

دختر شیخ زکزاکی با اشاره به وضعیت نامناسب پدرش گفت: سه هفته پیش شیخ زکزاکی را در حالی که وضعیت جسمانی مناسبی نداشت به زندان عمومی منتقل کردند و کلا داروهای وی را قطع و اجازه نمی‌دهند پزشکان پدرم را ببینند.

دختر شیخ زکزاکی: داروهای پدرم را قطع کردند

به گزارش فارس، بدیعه زکزاکی دختر شیخ ابراهیم زکزاکی رهبر شیعیان نیجریه در گردهمایی مبلغات فاطمی استان تهران با عنوان زن مسلمان، محور تحولات اجتماعی که در تالار شیخ صدوق(ره) آستان حضرت عبدالعظیم(ع) در حال برگزاری است، اظهار داشت: چند سال پیش حکومت نیجریه به شیعیان حمله کرد و هزاران نفر شهید و زخمی شدند.

وی با اشاره به مجروحیت پدر در این حمله و شهادت سه فرزند شیخ ابراهیم زکزاکی ادامه داد: پلیس امنیت نیجریه در طول این چهار سال پدر و مادر مجروح و بیمار من را حصر خانگی کردند و با شهید کردن سه فرزند دیگر شیخ زکزاکی در مجموع شش فرزندش را به شهادت رساندند.

دختر رهبر شیعیان نیجریه با بیان اینکه از زمانی که پدر می‌خواست حکومت اسلامی در نیجریه برقرار باشد ظلم و ستم‌ها شروع شد، خاطرنشان کرد: سه هفته پیش شیخ زکزاکی را در حالی که وضعیت جسمانی مناسبی نداشت به زندان عمومی منتقل کردند و کلا داروهای وی را قطع و اجازه نمی‌دهند پزشکان پدرم را ببینند.

بدیعه زکزاکی با تأکید بر اینکه پدر به معالجه و عمل جراحی در خارج از نیجریه نیاز دارد، ابراز داشت: هدف نیجریه شهید کردن شیخ ابراهیم زکزاکی است و خانواده ما را بسیار اذیت می‌کنند و از همه می‌خواهم برای سلامتی و نجات پدرم دعا کنند.

وی در پایان با اشاره به از دست دادن یک چشم پدرش گفت: چشم دیگر شیخ زکزاکی هم تا حد زیادی بینایی خود را از دست داده و از نظر شنوایی هم با مشکل مواجه است.