اجاره سوئیت در کیش

گزارش بازرگانی،   3981011034

تعداد بسیار زیادی از گردشگران ترجیح می‌دهند در عوض اقامت در هتل یا سایر انتخاب‌های موجود به رزرو و اجاره سوئیت در کیش بپردازند. هر یک از این گردشگران عزیز برای این انتخاب دلایل خاص خود را دارند. یکی از دلایل این انتخاب، راحتی و آسایشی است که اجاره سوئیت در کیش یا اجاره ویلا در کیش برای گردشگران عزیز ایجاد می‌کند. گاهی وقت‌ها هم پیش می‌آید که مسافران ترجیح می‌دهند به صورت خانوادگی یعنی چند خانواده با هم به جزیرۀ کیش سفر کنند و دوست دارند در روزهایِ سفرِ شاد و جذاب خود، در کنار هم باشند به این ترتیب اجاره سوئیت در کیش انتخاب بسیار شایسته‌ای خواهد بود. اما برخی دیگر از گردشگران عزیز برخلاف دستۀ اول اتفاقاً سفر دو نفره را به سفرهای دسته جمعی ترجیح می‌دهند. بدون شک به منظور تجربۀ یک سفر دو نفرۀ ایده‌آل و دلنشین اجاره سوئیت در کیش یک انتخاب شایسته و درست به شمار خواهد رفت. در واقع تنوع سوئیت‌های قابل اجاره در جزیرۀ کیش این امکان را ایجاد می‌کند که چه گردشگران دستۀ اول و چه گردشگران دستۀ دوم بتوانند با اجاره سوئیت در کیش به خواست دل خود برسند. چون در جزیرۀ کیش انواع و اقسام سوئیت‌ها شامل سوئیت یک خوابه، دو خوابه، سه خوابه، یا برای مثال سوئیت رویال، پنت هاوس و سایر انواع سوئیت با امکانات متنوع در فهرست سوئیت‌های قابل اجاره قرار گرفته‌اند. همچنین از آنجایی که قیمت سوئیت در کیش در مقایسه با سایر اقامتگاه‌های فعال مناسب‌تر است با انتخاب سوئیت در جزیرۀ کیش هزینۀ کمتری را برای محل اقامت خود پرداخت خواهید کرد. اگر همین حالا به رزور اینترنتی سوئیت در کیش بپردازید و مدت اقامت خود در جزیرۀ کیش را انتخاب کنید در هنگام ورود به جزیرۀ کیش بدون دلهره و نگرانی راهی سوئیت کوچک در کیش خواهید شد و پس از استراحتی کامل به گشت و گذار در جزیرۀ کیش که سرشار از جاذبه‌های گردشگری است خواهید پرداخت. البته لازم است این نکته را هم اضافه کنم که محل قرارگرفتن سوئیت در جزیرۀ کیش عامل مهمی در انتخاب سوئیت به شمار می‌رود. برخی از مناطق پرطرفدار در جزیرۀ کیش عبارتند از: شهرک صدف، دامون، ساحل مرجان، دهکده ساحلی، نوبنیاد. به این ترتیب و با این تمهیدات حتی لحظه‌ای از زمان سفر خود را از دست نخواهید داد. در ادامه لازم است به این نکته نیز اشاره کنم که قیمت سوئیت‌ها در جزیرۀ کیش از 150.000 تومان تا 200.000 تومان متغیر است. به طور کلی سوئیت‌ها در مقایسه با ویلاها و حتی آپارتمان‌ها از متراژ پایین‌تری برخوردار هستند. برخی از سوئیت‌ها به طور متوسط برای 2 نفر ظرفیت دارند. اما برخی دیگر از سوئیت‌ها از متراژ بالاتر برخوردارند و به تبع ظرفیت پذیرش مهمانان بیشتری را دارا خواهند بود. سوئیت‌هایی با ظرفیت به طور متوسط 2 نفر برای سفرهای دو نفره بسیار مناسب خواهند بود. این نکته را نیز لازم است اضافه کنم که سوئیت‌ها در جزیرۀ کیش به پارکینگ اختصاصی مجهز هستند. شاید سوئیت‌ها امکانات موجود در ویلاهای کیش را نداشته باشند اما آسایش و آرامش کامل در سفر را تضمین خواهند کرد.

اجاره خانه در کیش قبل از سفر

برخی از گردشگران حرفه ای قبل از سفر از طریق اجاره خانه در کیش محل اقامت خود را مشخص می‌کنند. برای اینکه شما هم مانند یک گردشگر حرفه‌ای رفتار کنید کافی است با یک کلیک ساده وارد وبسایت میزبون شوید. سپس جزیرۀ کیش را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کنید. به این ترتیب شما به راحتی به مجموعه‌ای از اقامتگاه‌های قابل اجاره در کیش دسترسی پیدا خواهید کرد. حال کافی است اقامتگاه‌های قابل اجاره در کیش را از نظر بگذرانید و با توجه به نیاز خود و خانوادۀتان مناسب‌ترین اقامتگاه را انتخاب کنید. در سایت میزبون این امکان برای شما وجود دارد که همین حالا زمان ورود خود به کیش و مدت اقامت خود در جزیرۀ دلکش کیش را مشخص کنید. به عبارتی دیگر با میزبون به سفری برنامه‌ریزی شده رهسپار خواهید بود.

مزایای اجاره ویلا در کیش پیش از سفر

یکی از عواملی که به راحتی می‌تواند زیبایی و شیرینی سفر را به تلخی و رنجیدگی خاطر بدل کند خستگی است. گردشگران حرفه‌ای از این عامل تهدیدکننده با نام دیو خستگی یاد می‌کنند. دیو خستگی پس از طی مسافت طولانی درست در لحظۀ ورود به شهر مقصد به سراغ شما خواهد آمد. در همین لحظه است که مزیت مهم و ویژۀ اجاره ویلا در کیش پیش از سفر جلوه خواهد کرد. اگر پیش از قدم‌گذاشتن در راه زمانی که هنوز دیو خستگی بر شما نتاخته است در کمال آرامش ویلایی مناسب و درخور شرایط و سلیقه و نیاز خود انتخاب کرده باشید در هنگام ورود به جزیرۀ کیش در کمال خونسردی و آسایش به سمت ویلای انتخاب شده حرکت خواهید کرد. وارد آن خواهید شد و دیو خستگی را از خود دور خواهید کرد. به این ترتیب شما بر دیو خستگی پیروز شده‌اید و شیرینی سفر شما صدچندان خواهد شد.  ویلاها در کیش در مقایسه با سوئیت‌ها و سایر انواع اقامتگاه از متراژ بالاتر و امکانات بیشتری برخوردار هستند و به تبع هزینۀ پرداختی نیز بیشتر خواهد بود. البته شما حتی با اجاره ویلا درکیش ارزان نیز می‌توانید سفر کنید. برای این تجربه کافی است همراه با همسفران خود به اجاره ویلا ساحلی در کیش بپردازید. در این صورت شما می‌توانید با اجاره ویلا از امکانات بی‌نظیر و لاکچری ویلاهای کیش استفاده کنید اما هزینه‌ای اندک پرداخت کنید. برای رسیدن به این مقصود کافی است کرایه ویلا در کیش را بین خود و افرادی که با شما همسفر هستند تقسیم کنید.

 

اجاره آپارتمان روزانه در کیش 

از دیگر گزینه های موجود جهت اقامت اجاره آپارتمان در کیش است. شاید اجاره خانه در کیش برای مسافران آن هم قبل از شروع سفر کار دشواری به نظر برسد اما مطمئن باشید که رزرو اینترنتی آپارتمان در کیش به هیچ وجه دشوار نخواهد بود. اگر تعداد افرادی که قصد سفر به کیش را دارند به طور میانگین 4 نفر باشد اجاره آپارتمان مبله در کیش بهترین انتخاب محسوب می‌شود. چون قیمت اجاره آپارتمان در کیش در مقایسه با قیمت اجاره ویلا در کیش مناسب‌تر است و از طرفی دیگر متراژ و امکانات خانه اجاره‌ای در کیش در مقایسه با سوئیت بیشتر خواهد بود. بنابراین با انتخاب آپارتمان مبله در کیش از تمام مزایای یک اقامتگاه مناسب و درخور بهره‌مند خواهید شد.

ورود به جزیره کیش

اما پس از مشخص شدن محل اقامت در جزیرۀ کیش، و پس از راهی‌شدن به این جزیرۀ بی‌همتا و جذاب زمان آن فرا خواهد رسید که به گردش و گشت و گذار در این جزیرۀ ناب و پرجاذبه بپردازید. همین ابتدای امر لازم است بگویم که جزیرۀ کیش سرشار است از جاذبه‌های گردشگری و جاهای دیدنی و تفریحات ناب، مهیج و منحصر به فردی که شاید در هیچ یک از شهرهای دیگر ایران زیبا امکان تجربۀ این تفریحات جذاب و دلپذیر وجود نداشته باشد. بنابراین حتی لحظه‌ای از وقت خود را هدر ندهید و سعی کنید از تمام زمان خود برای گردش و تفریح و لذت‌بردن از امکانات ویژه‌ای که در جزیرۀ کیش برای گردشگران عزیز در نظر گرفته شده است بهره ببرید

جزیرۀ جذاب، تماشایی و دلربای کیش قدمتی به قدر ایران باستان دارد. جالب است بدانید که از همان ابتدا نیز این جزیره از رونق و شکوهی بسیار و جهان‌گیر بهره داشته و همیشه مورد توجه قرار می‌گرفته است. البته نکتۀ جالب‌تر این مسأله است که اتفاقاً جزیرۀ کیش در تمام طول دوران حیات خود توانسته است توجه بازرگانان و مسافرانی که از سایر نقاط جهان به این منطقه سفر می‌کرده‌اند را به خود جلب کند. حتی ناصر خسرو در سفرنامۀ خود از جزیرۀ کیش نام برده است و آن را به جذابیت و شکوه بی‌همتا توصیف کرده است. در تمام طول تاریخ افراد سرشناس و به نام برای گذراندن بهترین روزها جزیرۀ کیش را انتخاب می‌کرده‌اند و همین امر سبب شده است که عمارت‌ها و کاخ‌ها و قلعه‌هایی جذاب و تماشایی در این جزیرۀ بی‌همتا بنا شوند. البته ساکنان بومی جزیرۀ کیش نیز از تاریخ و روزهایی که در این جزیره گذرانده‌اند نشانه‌هایی برای گردشگران یا به تعبیری کیش‌گردان باقی گذاشته‌اند. می‌نویسم کیش‌گردان چون اهالی ساکن در جزیرۀ کیش به زبان بومیان این جزیره کیش‌وندان خوانده می‌شوند. در جزیرۀ کیش عمارتی دیرینه و تاریخ‌دیده وجود دارد که با نام خانۀ بومیان کیش شهرت دارد. این خانۀ قدیمی به یکی از بزرگان اهالی جزیرۀ کیش تعلق داشته است و دست کم در حدود 200 سال قدمت دارد. صاحبِ اصلی این خانه، یعنی مرحوم حاج عبدالله بن شاهین در دوران حیات خود نیز از شهرت عالم‌گیر و نامی خوش برخوردار بوده است و در همان زمان نیز تمام سعی خود را به کار می‌گرفته است که به رشد و تعالی کیش‌وندان بیفزاید. این مرد بزرگ و نامی در زمان حیات خود خانه‌اش را در اختیار کیش‌وندان عزیز قرار داده بود و در خانۀ خودش به اهالی جزیرۀ کیش قرائت قرآن و سایر علوم رایج در زمان خود را آموزش می‌داد. این خانۀ تاریخی و اجدادی نسل اندر نسل از اجداد مرحوم حاج عبدالله بن شاهین به ایشان رسیده بوده است. مرحوم حاج عبدالله شاهین نیز پس از اینکه فرشتۀ مرگ بر ایشان تاخت و به سرای باقی شتافت خانۀ اجدادی خودش را به تمام مردم ساکن در جزیرۀ کیش و شاید حتی به تمام مردم ایران زمین تقدیم کرد. حالا چندین و چند سال است که خانۀ دیرینۀ این خاندان بزرگ و نامی به موزه‌ای مردم‌شناسی تبدیل شده است که فرهنگ و هنر و صنایع دستی و هر آنچه که به تاریخ و سبک زندگی اهالی کیش ارتباط پیدا می‌کند را در خود جای داده است و از کیش‌گردان عزیز و مشتاق و کنجکاو نیز با آغوشی باز استقبال می‌کند. توصیۀ میزبون را جدی بگیرید و برای شناخت بهتر جزیرۀ کیش و مردم بی‌مثال این جزیرۀ بی‌همتا در سفر به کیش حتماً و حتماً از این عمارت تاریخی و فرهنگی دیدن کنید.