دستگیری قاتل فراری پس از ۶ سال در ایرانشهر

گروه حوادث الف،   3981007080

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر (استان سیستان و بلوچستان) گفت: با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان "ایرانشهر" قاتل ۲مرد میانسال خاشی پس از ۶سال فرار به دام افتاد.

محمود سعادتی در گفت و گو با فارس، در تشریح جزئیات این خبر گفت: در سال 92 و در پی قتل مسلحانه 2 مرد میانسال در شهرستان "خاش" موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با تحقیقات صورت گرفته توسط کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان خاش قاتل که مردی 38 ساله بود شناسایی و مشخص شد این فرد به دلیل اختلافات طایفه ای موجود با شکلیک سلاح کلاش این 2 مرد را به قتل رسانده و متواری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: با توجه به اینکه قاتل به کشور پاکستان متواری و مخفیگاه او نامشخص بود، تلاش مأموران برای دستگیری او ادامه داشت تا اینکه چند روز قبل اخباری مبنی حضور قاتل در شهرستان ایرانشهر و مخفی شدن او در یکی روستاهای این شهرستان واصل شد.

سرهنگ سعادتی بیان داشت: مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان ایرانشهر با اخذ دستور نیابت قضایی مأمور شناسایی مخفیگاه قاتل و دستگیری او شدند.

این مقام انتظامی گفت: سرانجام پس از چند روز تلاش و تحقیق مستمر مخفیگاه متهم در یکی از روستای حومه ایرانشهر شناسایی و قاتل در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی پس از 6 سال فرار دستگیر شد.

وی در ادامه بیان داشت: در بازرسی از مخفیگاه این متهم یک دستگاه خودروی پژو 405 مسروقه بهمراه یک قبضه مسلسل دستی، 2 تیغه خشاب سلاح کلاش و 60 عدد فشنگ جنگی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر با اشاره به اعتراف قاتل به جنایت ارتکابی خاطر نشان کرد متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.