ولایتی: تجاوزات اسرائیل به سوریه بی‌پاسخ نخواهد ماند

گروه سیاسی الف،   3981003020

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل در گفتگویی اختصاصی با شبکه روسیا الیوم تصریح کرد که حملات اسرائیل به سوریه بی پاسخ نخواهد ماند و این رژیم پاسخ جنایات خود در منطقه را دریافت خواهد کرد.

به گزارش مهر، علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل در گفتگو با شبکه روسیا الیوم، اظهار داشت که اسرائیل دیر یا زود پاسخ حملات و جنایات خود در سوریه را دریافت خواهد کرد.

وی تاکید کرد: تجاوزات غیرقانونی اسرائیل در منطقه بدون پاسخ نخواهد ماند و این رژیم از جنایات خود پشیمان خواهد شد و مقاومت در سوریه و لبنان با جنایات آمریکا و اسرائیل مقابله خواهد کرد.

وی همچنین بر مقابله حزب الله با رژیم صهیونیستی در صورت هرگونه حمله به لبنان تاکید کرد.

ولایتی خاطرنشان کرد که رژیم صهیونیستی جرأت و توان انجام تهدیدات خود علیه ایران را ندارد و اظهارات مقامات این رژیم در این خصوص تنها جنبه تبلیغاتی دارد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت که ایران از هیچ نامزد برای نخست وزیری عراق حمایت نمی‌کند بلکه از هرکس که پارلمان عراق انتخاب کند حمایت خواهد کرد.

علی اکبر ولایتی افزود که تظاهرات مسالمت آمیز حق مردم عراق است و هر دولتی که انتخاب شود باید به مطالبات مردم پاسخ دهد.

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل پیرامون تحولات لبنان نیز ضمن استقبال از تکلیف «حسان دیاب» برای تشکیل دولت جدید این کشور، افزود: ما به هر تصمیمی که ملت لبنان بگیرد احترام می‌گذاریم.

مشروح مصاحبه علی اکبر ولایتی سه شنبه شب در برنامه «نیوز میکر» شبکه تلویزیونی روسیا الیوم پخش خواهد شد.