اختلاف مالی عامل قتل در خمین/ مجرم خود را معرفی کرد

گروه حوادث الف،   3981002154

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: قاتلی که بعد از ارتکاب قتل در خمین و مجروح کردن خود، در تماس با اورژانس به قتل اعتراف کرد، دستگیر شد.

 به گزارش مهر، سرهنگ محمود خلجی اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های اورژانس شهرستان خمین مبنی بر امدادخواهی فردی که خود را قاتل معرفی کرده است، تیم‌های امدادی و انتظامی به محل اعزام شدند.

وی بیان کرد: با حضور تیم‌های انتظامی در محل مشاهده شد، راننده خودرو به علت ضربه سلاح سرد فوت شده و سرنشین آن نیز از ناحیه شکم مجروح شده که فرد مصدوم به مرکز درمانی انتقال یافت و تحت بازجویی پلیس قرار گرفت.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: با اعترافات فرد مصدوم مشخص شد که او با شخص راننده دارای اختلاف مالی بوده و از تهران در حین تردد به یکی از استان‌های اطراف بوده اند که با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کرده و در این حین سرنشین خودرو با چاقوی میوه‌خوری به راننده ضربه زده و او را به قتل می‌رساند.

خلجی ادامه داد: بعد از ارتکاب قتل، سرنشین خودرو با هدف پایان دادن به زندگی اش به خود نیز ضربه وارد می‌کند که بعد از گذشت دقایقی به علت درد و تالم فراوان برای امدادخواهی با مرکز فوریت‌های ۱۱۵ تماس گرفته و به ارتکاب قتل اعتراف می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و با هماهنگی مرجع قضائی در حال سیر مراحل قانونی است.