تذکر به روحانی درباره وضعیت اخیر خوزستان

گروه سیاسی الف،   3981002043

نماینده مردم شاهین‌شهر گفت: وضعیت پیش آمده به دنبال بارندگی‌های اخیر در خوزستان زیبنده این مردم قهرمان نیست و توقع می‌رفت که مسئولین و دستگاه‌های اجرایی از تجربیات تلخ گذشته در این باره بهره‌ گیرند.

به گزارش فارس، حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در تذکری به رئیس جمهور عنوان کرد که وضعیت پیش آمده پس از بارندگی‌های اخیر در خوزستان زیبنده این مردم قهرمان نیست و انتظار می‌رفت تا مسئولین و دستگاه‌های اجرایی از تجربیات تلخ گذشته در این باره استفاده می‌کردند.

متن کامل تذکر نماینده شاهین‌شهر به رئیس جمهور به شرح زیر است:

خلاصه تذکر:

وضعیت آبگرفتگی در شهرهای استان خوزستان زیبنده این مردم مظلوم و قهرمان نیست. در حالیکه در بارش‌های گسترده سال گذشته، از غافلگیر شدن دستگاه‌های اجرایی سخن گفته می‌شد، توقع این بود که از تجربه تلخی که خسارت‌های مادی و معنوی به مردم و کشور وارد کرد، برای امسال استفاده نمایید.

شرح تذکر:

همانگونه که مستحضرید بارش باران در استان خوزستان باعث آبگرفتگی معابر و منازل مردم گردیده و مشکلات عدیده‌ای را برای آنها فراهم آورده است و زندگی روزمره اهالی شریف و مظلوم مناطق آسیب‌دیده به طور کلی مختل شده و دیدن تصاویر وضع آنها دل ملت عزیز ایران اسلامی را به درد آورده است.

به نظر می‌رسد حضور وزرای کشور، نیرو و برخی مسئولین مربوطه در آن منطقه و مدیریت میدانی ضروری است. لطفاً دستور فرمایید برای برطرف کردن مشکل حادث شده به فوریت اقدام شود.