رکورد فوق‌العاده بارسلونا در سال ۲۰۱۹

گروه ورزشی الف،   3981001059

بارسلونا در سال ۲۰۱۹ یک رکورد فوق العاده به نام خود ثبت کرد که در حال حاضر تنها لیورپول می‌تواند آن را تکرار کند.

رکورد فوق‌العاده بارسلونا در سال ۲۰۱۹

به گزارش ایسنا و به نقل از موندو دپورتیوو، بارسلونا سال ۲۰۱۹ را نزد هوادارانش با پیروزی ۴ بر یک برابر آلاوس به پایان رساند. آبی اناری ها توانستند سال را بدون شکست در نوکمپ به پایان برسانند و ۲۴ پیروزی کسب کنند. این تیم از ۲۸ بازی تنها چهار بار متوقف شد.

تنها والنسیا (۲ بر ۲ در لالیگا ۱۹-۲۰۱۸)، رئال مادرید (یک بر یک در کوپا دل ری ۱۹-۲۰۱۸ و صفر بر صفر در لالیگا ۲۰-۲۰۱۹) و اسلاویا پراگ (صفر بر صفر در لیگ قهرمانان ۲۰-۲۰۱۹) تیم کاتالانی را در نوکمپ متوقف کردند. آخرین شکست بارسا در این ورزشگاه به یازدهم نوامبر ۲۰۱۸ برمی‌گردد که برابر رئال بتیس ۴ بر ۳ مغلوب شد.

در بهترین لیگ‌های اروپایی تنها یک تیم وجود دارد که در خانه در تمام رقابت‌ها شکست نخورده است و آن تیم بزرگ‌ترین کابوس بارسلونا از ژانویه بوده است. لیورپول یکشنبه هفته آینده میزبان ولورهمپتون خواهد بود و آخرین بازی خانگی‌اش را در سال ۲۰۱۹ انجام می‌دهد. این تیم در ۲۵ بازی‌اش در آنفیلد توانست ۲۲ پیروزی کسب کند و تنها سه بار متوقف شود. آخرین شکست لیورپول در خانه به ۲۶ سپتامبر ۲۰۱۸ برمی‌گردد که برابر چلسی در جام اتحادیه اتفاق افتاد و ۲ بر یک مغلوب شد. آخرین شکست این تیم در لیگ برتر به ۲۳ آوریل ۲۰۱۸ برمی‌گردد که ۲ بر یک مغلوب کریستیال پالاس شد. لیورپول از ۳۰ بازی لیگ تنها سه بار متوقف شده است.