سکه از ۴.۵ میلیون تومان گذشت/ دلار ۱۳۲۵۰ شد + جدول قیمت‌ها

گروه اقتصادی الف،   3980930106 ۱۹ نظر، ۰ در صف انتشار و ۴ تکراری یا غیرقابل انتشار

بازار امروز شاهد رشد قیمت ها بود و دلار در بازار تهران هم به ۱۳,۲۵۰ (سیزده هزار و دویست و پنجاه) تومان رسید.

سکه از ۴.۵ میلیون تومان گذشت/ دلار ۱۳۲۵۰ شد + جدول قیمت‌ها

به گزارش دنیای اقتصاد، قیمت ها امروز در بازار طلا، سکه و ارز نسبت به دو روز گذشته افزایش پیدا کردند.

قیمت اونس طلا امروز

امروز هر اونس طلا مانند ۴ روز پیش رشد قیمت را تجربه کرد. هر اونس طلا که ۴ روز پیش تا ۱,۴۷۷ (یک هزار و چهارصد و هفتاد و هفت ) تومان رسیده بود، امروز - شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸ مصادف با ۲۱ دسامبر ۲۰۱۹ - با رشد ۰.۰۵ درصدی به ۱,۴۷۸ (یک هزار و چهارصد و هفتاد و هشت ) دلار رسید. 

آخرین نرخ گرم طلا ۱۸ عیار

هر گرم طلا ۱۸ عیار، امروز به ۴۶۲,۹۰۰ (چهارصد و شصت و دو هزار و نهصد ) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، افزایش ۱.۴ درصدی داشته است. 

آخرین نرخ گرم طلا ۲۴ عیار

هر گرم طلا ۲۴ عیار امروز با افزایش ۱.۳۹ درصدی، از ۶۰۸,۶۰۰ (ششصد و هشت هزار و ششصد ) تومان به ۶۱۷,۲۰۰ (ششصد و هفده هزار و دویست ) تومان رسید. 

آخرین نرخ مثقال طلا

در بازار امروز هر مثقال طلا نسبت به ۲ روز پیش، با ۳۰۰۰۰ تومان افزایش، ۲,۰۰۷,۰۰۰ (دو میلیون و هفت هزار) تومان نرخ گذاری شد. 

قیمت دلار امروز در صرافی

امروز دلار خلاف افت قبلی خود، رشد قیمت را تجربه کرد، دلار که ۲ روز پیش تا ۱۲,۸۵۹ (دوازده هزار و هشتصد و پنجاه و نه ) تومان رسیده بود، امروز - شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸ مصادف با ۲۱ دسامبر ۲۰۱۹ - با رشد ۰.۶۲ درصدی به ۱۲,۹۴۰ (دوازده هزار و نهصد و چهل ) تومان رسید. 

قیمت دلار در بازار تهران امروز

دلار در بازار امروز تهران، به ۱۳,۲۵۰ (سیزده هزار و دویست و پنجاه ) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، افزایش ۱.۹۶ درصدی داشته است.

آخرین نرخ یورو

یورو، امروز به ۱۴,۲۵۰ (چهارده هزار و دویست و پنجاه ) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، افزایش ۰.۷ درصدی داشته است. 

قیمت پوند امروز

پوند امروز با افزایش ۰.۵۳ درصدی، از ۱۷,۱۱۴ (هفده هزار و یکصد و چهارده ) تومان به ۱۷,۲۰۶ (هفده هزار و دویست و شش ) تومان رسید. 

قیمت سایر ارزها امروز

در بازار امروز درهم امارات ۳,۶۲۴ (سه هزار و ششصد و بیست و چهار ) تومان، لاری گرجستان ۴,۶۰۴ (چهار هزار و ششصد و چهار ) تومان، لیر ترکیه ۲,۲۲۸ (دو هزار و دویست و بیست و هشت ) تومان، دلار کانادا ۱۰,۰۷۶ (ده هزار و هفتاد و شش ) تومان، دلار استرالیا ۹,۱۲۴ (نه هزار و یکصد و بیست و چهار ) تومان، فرانک سوئیس ۱۳,۷۰۶ (سیزده هزار و هفتصد و شش ) تومان، روبل روسیه ۲۱۴ (دویست و چهارده ) تومان، بات تایلند ۴۴۳ (چهارصد و چهل و سه ) تومان و رینگیت مالزی ۳,۲۱۳ (سه هزار و دویست و سیزده ) تومان نرخ گذاری شدند.

قیمت سکه بهار آزادی امروز

امروز سکه بهار آزادی مانند ۲ روز پیش رشد قیمت را تجربه کرد. سکه بهار آزادی که ۲ روز پیش تا ۴,۴۴۹,۰۰۰ (چهار میلیون و چهارصد و چهل و نه هزار) تومان رسیده بود، امروز - شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸ مصادف با ۲۱ دسامبر ۲۰۱۹ - با رشد ۱.۹۸ درصدی به ۴,۵۳۹,۰۰۰ (چهار میلیون و پانصد و سی و نه هزار) تومان رسید. 

قیمت سکه در بازار تهران امروز

سکه در بازار امروز تهران، به ۴,۵۷۵,۰۰۰ (چهار میلیون و پانصد و هفتاد و پنج هزار) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، افزایش ۲.۰۷ درصدی داشته است.

قیمت سکه امامی امروز

سکه امامی، امروز به ۴,۵۵۶,۰۰۰ (چهار میلیون و پانصد و پنجاه و شش هزار) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، افزایش ۱.۶ درصدی داشته است. 

آخرین نرخ نیم سکه

نیم سکه امروز با افزایش ۰.۸۵ درصدی، از ۲,۳۲۹,۰۰۰ (دو میلیون و سیصد و بیست و نه هزار) تومان به ۲,۳۴۹,۰۰۰ (دو میلیون و سیصد و چهل و نه هزار) تومان رسید.

قیمت ربع سکه امروز

همچنین ربع سکه با افزایش ۰.۶۹ درصدی نسبت به ۲ روز پیش، ۱,۴۴۰,۰۰۰ (یک میلیون و چهارصد و چهل هزار) تومان معامله شد.