عامل آتش زدن کیوسک پلیس راهور بازداشت شد

گروه حوادث الف،   3980930097

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از بازداشت یکی از عوامل آشوبهای اخیر خبر داد که متهم به تخریب و آتش زدن تعدادی بانک، پمپ بنزین، کیوسک پلیس راهور شهرستان قدس، مسدود کردن تعدادی از خیابانها و ... است.

به گزارش تسنیم، سردار محسن خانچرلی با اعلام خبر بازداشت یکی از عوامل آشوبهای اخیر، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: روز گذشته در ادامه شناسایی عناصر اصلی اغتشاشات و اخلالگران نظم عمومی که با سوءاستفاده و موج‌سواری بر اعتراضات مردمی درباره طرح سهمیه‌بندی بنزین اقدام به تخریب و آتش زدن سازمان‌یافته اموال، اماکن عمومی و دولتی و تعرض به جان و مال مردم کردند، در یک عملیات پیچیده اطلاعاتی و پلیسی یکی دیگر از این افراد در مخفیگاه خود شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران، تخریب و آتش زدن تعدادی بانک، پمپ بنزین، کیوسک پلیس راهور شهرستان قدس، مسدود کردن تعدادی از خیابانها و تحریک مردم به تجمعات غیر قانونی و اقدامات هنجارشکنانه در شهرستان "قدس" را از جمله اتهامات متهم دستگیر شده عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: متهم در مواجهه با اسناد و مدارک پلیسی به تخریب و آتش زدن کیوسک پلیس راهور شهرستان قدس اعتراف کرده و تحویل مرجع قضایی شد.