به نامزدهایی که در انتخابات پول و شام می‌دهند رأی ندهید

گروه سیاسی الف،   3980929070 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

امام جمعه کرج گفت: مردم در انتخابات باید حواسشان به کسانی که دروغ می‌گویند و به فهم مردم بی احترامی می‌کنند باشد، به افرادی که مراسم و مهمانی راه می‌اندازند و پول و شام می‌دهند، این کارها بی احترامی به مردم است.

به گزارش ایسنا، آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی در خطبه‌های نماز جمعه ۲۹ آذرماه کرج، با اشاره به خسارت‌هایی که در حوادث اخیر به اموال مردم وارد شد، خاطرنشان کرد: ترمیم و بازسازی واحدهای خسارت دیده ضرورت دارد.

وی افزود: برخی از واحدهای خسرت دیده اعتراض کرده‌اند که شهرداری در این شرایط از آنان عوارض درخواست می‌کند، باید به دستگاه‌های مربوطه از جمله شهرداری دستور داده شود به کسانی که اموالشان در این حوادث آسیب دیده است فرصت و تخفیف داده شود.

امام جمعه کرج در ادامه این اتفاقات را به انتخابات پیش رو مرتبط دانست و گفت: می‌خواستند با طولانی کردن آشوب‌ها به برگزاری انتخابات آسیب زده و حضور حداکثری مردم در انتخابات را تحت الشعاع قرار دهند که این توطئه خنثی شد.

وی با بیان اینکه شیطنت برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات همچنان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: از جمله این اقدامات، ثبت نام بی حد و حساب برای شرکت در انتخابات به دلیل خلأهای قانونی است، هیئت اجرایی تعداد زیادی از این افراد را تأیید صلاحیت کرده و هزینه برخی که صلاحیت ندارند را بر عهده شورای نگهبان گذاشته است؛ اگر هیئت‌های اجرایی در مسئولیتی که داشته کوتاهی کرده باشد مسئول است؛ این کارها باید با صلابت پیش برود.

نماینده ولی فقیه در استان البرز تصریح کرد: این مسائل باعث می‌شود که مردم احساس امنیت لازم را نداشته باشند بنابراین باید کاری کنیم که حضور مردم حداکثری و مشتی بر دهان دشمن باشد.

نماینده ولی فقیه در استان البرز تصریح کرد: مردم از شورای نگهبان قاطعیت و صداقت در عمل می‌خواهند امیدواریم همانطور که به مُر قانون عمل کرده اند زین پس نیز عمل کنند، انتخابات حق الناس است و همه باید به این توجه کنیم.

وی در توصیه به هیئت نظارت خاطرنشان کرد: هیئت نظارت با دقت سابقه افراد را از نظر فکری، سیاسی و اخلاقی بررسی کند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با بیان اینکه بررسی درست صلاحیت هم حق الناس است افزود: در گام دوم انقلاب به مجلس انقلابی نیاز داریم، باید از این وضیت عبور کنیم و لازمه آن انتخاب نماینده با انصاف است.

آیت الله حسینی همدانی اظهار کرد:  مردم در انتخابات باید حواسشان به کسانی که دروغ می‌گویند و به فهم مردم بی احترامی می‌کنند باشد، به افرادی که مراسم و مهمانی راه می‌اندازند و پول و شام می‌دهند، این کارها بی احترامی به مردم است.