در گفتگو با الف؛ حاجی دلیگانی خواستار توقف اداره بیمارستانهای تامین اجتماعی بر اساس تفاهم نامه شد

گروه سیاسی الف،   3980927106

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس از وزیر تعاون خواست تا ادامه فرایند طرح موسوم به اداره شدن بیمارستانهای سازمان تامین اجتماعی بر اساس تفاهم نامه که مغایر قوانین فرادستی است، را متوقف کند.

حاجی دلیگانی خواستار توقف اداره بیمارستانهای تامین اجتماعی بر اساس تفاهم نامه شد

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار الف با بیان اینکه اخیرا طرحی تحت عنوان نحوه اداره بیمارستانهای سازمان تامین اجتماعی بر اساس تفاهم نامه دوجانبه به استانها ابلاغ شده، گفت: به نظر می رسد در این طرح عواقب اجتماعی و درمانی و آثار آن بر جامعه خصوصا بیمه پردازان تامین اجتماعی یعنی همان صاحبان اصلی صندوق تامین اجتماعی دیده نشده است.

وی با اشاره به مضرات این طرح تصریح کرد: اجرای طرح مذکور باعث افزایش هزینه های درمانی می شود و با برون سپاری کیفیت خدمان درمانی تنزل می یابد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس عمل نشدن به تعهدات درمانی قانونی سازمان نسبت به بیمه شدگان را یکی دیگر از آسیب های این طرح برشمرد و گفت: همچنین این طرح باعث نگرانی و تشویش افکار عمومی بیمه پردازان می گردد.

حاجی دلیگانی این طرح را خلاف قوانین فرادستی دانست و افزود: راجع به ابعاد طرح نیز هیچگونه شفاف سازی صورت نپذیرفته است.

وی تاکید کرد: اینجانب در صحن مجلس به آقای محمد شریعتمداری بعنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تذکر داده و خواستار توقف اجرای این طرح شدم.