هانی ژل ، شربتی مغذی و طبیعی از ژل رویال برای تمامی سنین

گزارش بازرگانی،   3980926125
هانی ژل ، شربتی مغذی و طبیعی از ژل رویال برای تمامی سنین

هانی ژل یک غذا داروی فراسودمند فرآوری شده حاوی عسل و ژل رویال و عصاره عناب می باشد. ژل عسل رویال ترکیبی مغذی است که به عنوان غذای ملکه زنبورها موجب باروری فوق العاده و عمر طولانی او می گردد.هانی ژل یک شربت غلیظ شده و ترکبی از ژل رویال خالص ، عسل طبی طبیعی و عصاره میوه عناب همراه با مواد مغذی بوده که پس از 5 سال تحقیق در مرکز رشد دانشگاه تهیه و با تایید وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو به تولید رسید.

ژل رویال چیست

هانی ژل رویال یک شربت غلیظ شده می باشد که از ترکیبات مواد مغذی عسل طبی و طبیعی ، عصاره عناب و ژل رویال و سایر ترکیبات ریز مغذی های دیگر تشکیل شده که از ترکیب آنها شربت غلیظ شده هانی ژل بدست آمده است - با توجه به ترکیبات آن و خاصیت های هر کدام از مواد اصلی آن ( ژل رویال ، عناب ، عسل ) از این این دارو می توان به عنوان یه مکمل فراسودمند برای تمامی سنین و افراد توصیه کرد .



اکسیر هانی ژل و آلودگی هوا

مواد شیمیایی خطرناک توسط فعالیت های طبیعی و یا انسانی به محیط راه می یابند و اثرات نامساعدی بر سلامت انسان و بهداشت محیط بر جای می گذارند. احتراق سوخت های فسیلی در قرن اخیر باعث تغییر پیاپی ترکیبات جوی شده است. آلاینده های هوا مانند مونوکسیدکربن، دی اکسیدسولفور، اکسیدهای نیتروژن، ترکیبات آلی فرار، ازن، فلزات سنگین، و مواد ذرهای قابل تنفس از لحاظ میزان ترکیبات شیمیایی، ویژگیهای واکنشی، خروج وپخش، زمان تجزیه پذیری، و توانایی گسترش در فواصل دور یا نزدیک با هم متفاوت هستند.

آلودگی هوا هم به شکل حاد و هم مزمن بر سلامت انسان و نیز تعدادی از اندام هاو سیستم های مختلف تاثیر می گذارد. گستره این تاثیرات شامل تحریکات تنفسی بالا یا جزیی، بیماریهای قلبی و تنفسی مزمن، سرطان ریه، عفونتهای تنفسی حاد در کودکان و برونشیت مزمن در بزرگسالان، وخیم تر شدن بیماریهای ریوی و قلبی قبلی و حملات آسمی می گردد. علاوه بر آن، مواجه طولانی مدت و کوتاه مدت با آلایندهها با مرگ زود رس و کاهش امید زندگی ارتباط دارد. همانطور که گفته شد یکی از ترکیبات موجود در شربت هانی ژل، ژل رویال می باشد.  این ژل حاوی ترکیبات آنتی اکسیدانی قوی می باشد که با زدایش رادیکال های آزاد ناشی از حضور فلزات سنگین در بدن از استرس اکسیداتیو ممانعت می کند.

همچنین ترکیبات ژل رویال سبب جلوگیری از ترشح سیتوکین های پیش التهابی همچون TNF-aو IL-6 شده و لذا پاسخ های التهابی ناشی از رادیکال های آزاد را در بدن فرو می نشاند. همچنین وجود ویتامین ها و مینرال های مختلف موجود در این اکسیر به ارتقای سیستم ایمنی بدن جهت بهبود علائم ناشی از آلودگی هوا کمک می کند.

پیشگیری و درمان آنفولانزا با اکسیر هانی ژل


آنفولانزا یک بیماری ویروسی است که بخش‌های بالایی مجراهای تنفسی را درگیر می‌کند. این بیماری به‌ناگاه رخ می‌دهد و نشانه‌هایی مانند تب، تعریق، کوفتگی و درد در بدن، سر درد، خستگی، از دست دادن اشتها، سرفه‌ی خشک و گلوی دردناک یا خشک را بروز می‌دهد. انفولانزا با سرماخوردگی تفاوت دارد؛ به طور معمول نشانه‌های آنفولانزا شدید‌تر است و بیمار اغلب نسبت به سرماخوردگی زمان بیش‌تری از کار و مدرسه بازمی‌ماند. آنفولانزا معمولأ بین ۲ تا ۷ روز طول می کشد.

پیشگیری از آنفولانزا ممکن است آنفولانزا در کودکان، سالمندان و کسانی که مشکلات قلبی – عروقی و یا تنفسی دارند، با عفونت ریه (پنومونی یا ذات الریه) همراه شود. چنین حالتی در افراد سالم کمتر دیده می شود. شدت بروز علائم بیماری آنفولانزا به عواملی همچون سن، کم خوابی و استرس، آلرژی، مصرف دخانیات و غیره بستگی دارد.


عامل بیماری آنفولانزا و تفاوت آن با سرماخوردگی


بیماری آنفولانزا با سرماخوردگی فرق دارد چون ویروس هایی که باعث آن می شوند از خانواده متفاوتی هستند. آنفولانزا توسط ویروس های خانواده " ارتومیکسو ویروس ها" ایجاد می شود که به سه گروه (A,B,C) تقسیم می شوند.

شربت هانی ژل فقط برای افرادی که منع استفاده از عسل را دارند عدم استفاه از آن توصیه شده است.

خواص هانی ژل رویال

افزایش سیستم ایمنی بدن

افزایش قدرت جسمی بدن

متعادل سازی توان جسمی و برطرف کردن ضعف بدن

برطرف کردن خستگی بدن ناشی از فعالیت سنگین و ورزش

افزایش حافظه و برطرف کردن آلزایمر

افزایش قد در کودکان و نوجوانان

متعادل سازی کلسترول بدن

افزایش توان جنسی و افزایش قدرت باروری برای نازایی

افزایش قدرت باروری در مردان

برطرف کردن سردرد های میگرنی

برطرف کردن مشکلات خانم در دوران یائسگی

هانی ژل پیشگیری از آنفولانزا و درمان آن