قیمت هندوانه و انار شب یلدا چند؟

گروه اقتصادی الف،   3980925218

رئیس اتحادیه بارفروشان ارومیه گفت: هم اکنون قیمت هر کیلوگرم هندوانه میناب بندرعباس بین سه هزار تا سه هزار و ۵۰۰ تومان است و قیمت انار کیلویی بین چهار تا ۶ هزارتومان اعلام شده است.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، قاسم عزتی رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی ارومیه امروز، وضعیت بازار میوه را در آستانه شب یلدا مناسب توصیف کرد و اظهار کرد: امسال هندوانه و انار شرایط مناسبی در تولید داشتند و مشکلی در عرضه و کمبود آن‌ها وجود ندارد.

وی افزود: هم اکنون قیمت هر کیلوگرم هندوانه میناب بندرعباس بین سه هزار تا سه هزار و ۵۰۰ تومان و قیمت انار کیلویی بین چهار هزار تا ۶ هزار تومان اعلام شده است.

رئیس اتحادیه بارفروشان ارومیه، هر کیلو سیب سبز و قرمز را چهار هزار و ۵۰۰ تومان تا ۶ هزار تومان اعلام کرد و گفت: سبزه دو هزار تا سه هزار، خیار دو هزار و ۵۰۰ تا ۶ هزار تومان و پرتقال تامسون هر کیلو دو هزار ۵۰۰ تا سه هزار و ۵۰۰ در بازار عرضه می‌شود.

وی از کاهش قیمت گوجه فرنگی طی روز‌های اخیر خبر داد و گفت: با ورود محصول جنوب به بازار نرخ این محصول کاهش یافته و روند نزولی قیمت را در پیش گرفته است.

عزتی با بیان اینکه در حال حاضر عمده گوجه فرنگی که در بازار عرضه می‌شود متعلق به بوشهر است، افزود: هم اکنون قیمت هرکیلوگرم گوجه فرنگی بین سه هزار تا چهار هزار و ۵۰۰ عرضه می‌شود.

عزتی، تصریح کرد: برای جلوگیری از تخلفات کم‌فروشی و گران‌فروشی تیم‌های ویژه بازرسی متشکل از اعضای اتحادیه و مجمع امور صنفی نظارت‌های خود را جدی‌تر کرده‌اند و مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب با شماره تلفن ۳۲۳۳۵۹۳۷ در میان بگذارند.