فرمانده ارتش: وحدت و انسجام داشته باشیم، دشمنان نمی‌توانند به ما ضربه بزنند

گروه سیاسی الف،   3980921041

فرمانده کل ارتش گفت: علیرغم تمام عنادها و دشمنی استکبار، آنها نتوانستند به ما گزندی بزنند و اگر در درون کشور وحدت و انسجام وجود داشته باشد و خود ما مشکلی ایجاد نکنیم، دشمنان نمی‌توانند به ما ضربه بزنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا؛ امیر سید عبدالرحیم موسوی؛ فرمانده کل ارتش به اتفاق جمعی از معاونان خود با حضور در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی با سردار حسین اشتری؛ رئیس پلیس کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در این دیدار ضمن قدردانی از فرمانده و مجموعه نیروی انتظامی در مدیریت مقتدرانه و هوشمندانه در کنترل ناآرامی‌های اخیر، اظهار کرد: نیروی انتظامی، نماد امنیت کشور است.

وی با بیان اینکه به هر قیمتی پای نظام، ولایت و انقلاب هستیم، گفت: علیرغم تمام عنادها و دشمنی استکبار، آنها نتوانستند به ما گزندی بزنند و اگر در درون کشور وحدت و انسجام وجود داشته باشد و خود ما مشکلی ایجاد نکنیم، دشمنان نمی‌توانند به ما ضربه بزنند.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب سالهاست در حال برنامه‌ریزی هستند و با صرف هزینه‌های گزاف سعی در خدشه‌دار کردن امنیت ایران دارند تا بتوانند کشور عزیزمان را به یکی از مناطق بی‌ثبات منطقه تبدیل کنند.

سرلشکر موسوی خطاب به سردار اشتری، گفت: خداوند به شما لطف کرده که پرچمدار نایب امام زمان (عج) در تأمین امنیت کشور هستید، بنده به عنوان یک شهروند و همکار به شما و مجموعه نیروی انتظامی، خدا قوت می‌گویم.

وی افزود: نیروی انتظامی حسب وظایف ذاتی خود ممکن است محدودیتهایی ایجاد کند یا اقداماتی داشته باشد که خوشایند عموم نباشد اما تمام اقدامات پلیس در راستای تأمین امنیت و آسایش مردم است.

موسوی یادآور شد: ارتش جمهوری اسلامی ایران با تمام توان از نیروی انتظامی حمایت کرده و به منظور تسهیل مأموریتهای نیروی انتظامی پشتیبانی از آن انجام خواهیم داد.

گفتنی است، رئیس عقیدتی سیاسی ارتش و فرماندهان نیروهای هوایی، دریایی، پدافند هوایی و رئیس مرکز راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در این دیدار سرلشکر موسوی را همراهی کردند.