وزیر بهداشت: آنفلوانزا مهار شد

گروه اجتماعی الف،   3980919075 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: میزان رشد و پراکندگی آنفلوانزا در کشور کمتر شده و جای نگرانی نیست. پیک این بیماری با اقدامات پیشگیری و همچنین آموزش‌های بهداشتی در کشور رفع شده است.

وزیر بهداشت: آنفلوانزا مهار شد

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره  میزان رشد و پراکندگی آنفلوانزا گفت: پیک این بیماری با اقدامات پیشگیری و همچنین آموزش‌های بهداشتی در کشور رفع شده و جای نگرانی نیست.

وزیر بهداشت در پاسخ به پرسشی در خصوص کمبود برخی دارو‌ها و از جمله آنسولین از تامین دارو‌های لازم خبر داد و تصریح کرد: کمبود انسولین در کشور وجود ندارد و در حال حاضر این دارو به اندازه کافی وجود دارد.

وزیر بهداشت بیان کرد: بیمارستان نیمه‌کاره میامی که هم‌اکنون توسط پیمانکار در دست‌ساخت است، از جمله طرح‌هایی محسوب می‌شود که توسط وزارت بهداشت تکمیل خواهد شد و امیدواریم شاهد افتتاح آن تا دهه فجر امسال باشیم.

نمکی ابراز کرد: دیگر اقدامی که در میامی صورت خواهد گرفت تخصیص تجهیزات رادیوگرافی دندان، سونوگرافی است که همین هفته به دستگاه‌های موردنیاز تحویل داده می‌شود.

او بابیان اینکه سه مرکز درمانی کالپوش نیز برای رفع نیاز درمانی مردم، شبانه‌روزی خواهند شد، گفت: این اقدام سبب می‌شود تا مراجعات مردم به میامی و شاهرود کاهش یابد.