لاریجانی: عده‌ای با منفی‌بافی ‌دل مردم را خالی می‌کنند/ مسئولان به مکان‌هایی بروند که مشکلات مردم بیشتر است

گروه سیاسی الف،   3980919068 ۱۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۸ تکراری یا غیرقابل انتشار

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: عده‌ای تنها منفی‌بافی می‌کنند و دل مردم را خالی می‌کنند اما ملت ما در بدترین شرایط نیز عزم دشمن را شکستند بنابراین به جای منفی‌بافی وفاق را گسترش دهیم.

لاریجانی: عده‌ای با منفی‌بافی ‌دل مردم را خالی می‌کنند/ مسئولان به مکان‌هایی بروند که مشکلات مردم بیشتر است

به گزارش تسنیم، علی لاریجانی صبح امروز در مراسم بهره‌برداری از آبرسانی به 55 روستای استان کرمانشاه اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های مهم در کشور آبادانی روستاهاست که در این فضای کشمکش‌های سیاسی همچنان ادامه داشته و از ابتدای انقلاب نیز که امام راحل(ره) دستور راه‌اندازی جهاد سازندگی را دادند فلسفه آن رفع محرومیت موجود در رژیم گذشته بود.

لاریجانی گفت: در رژیم پهلوی چند شهر آباد در کشور وجود داشت و مابقی شهرها و روستاها رها شده بودند و با وجود اینکه منابع نفتی بسیاری وجود داشت اما آبادانی وجود نداشت.

وی افزود: بعد از انقلاب راه‌سازی، آبرسانی و ایجاد شبکه بهداشت در دستور کار قرار گرفت و این در زمانی که جنگ را بر ما تحمیل کردند و تحریم‌هایی اعمال شد کار بزرگی بود.

لاریجانی با اشاره به اینکه این اقدامات در شرایط سخت انجام شده و وضعیت تحریم‌ها جدی است بیان کرد: در چند سال اخیر در زمان بودجه منابعی تنها برای آبرسانی به روستاها تخصیص داده می‌شود و همین مجلس در چند سال اخیر بودجه‌ای برای آبرسانی به روستاها در نظر گرفت و از مقام معظم رهبری درخواست کردیم که اجازه دادند از صندوق برداشت شود و این کار مجلس بود.

رئیس مجلس با اشاره به اینکه تا قبل از سال 92 تنها 900 هزار نفر از آب شرب استفاده می‌کردند و اکنون به برکت تصمیم مجلس این تعداد بسیار افزایش یافته است افزود: از این سری تصمیمات در فضایی که شرایط سخت بود نمایندگان مردم اتخاذ کردند و در زمینه گازرسانی، توسعه مسائل بهداشت و درمان و سایر خدمات نیز اقداماتی انجام شده است.

لاریجانی با بیان اینکه مشکلات باید با سازگاری بیشتری رفع و نیروهای خلاق و فعال حمایت شوند گفت: منفی‌بافی برای کشور سم مهلکی است و مردان کاری کسانی هستند که در شرایط سخت کار کنند.

وی افزود: عده‌ای تنها منفی‌بافی می‌کنند و دل مردم را خالی می‌کنند اما ملت ما در بدترین شرایط نیز عزم دشمن را شکستند بنابراین به جای منفی‌بافی وفاق را گسترش دهیم.

رئیس مجلس گفت: وقتی ملت ایران در مقابل این ستم بین‌المللی موفق می‌شود که وحدت داشته باشند و یکدیگر و نهادهای مهم کشور را تخریب نکنند.

وی با اشاره به اینکه برای هر انتخابات نباید دستگاه‌های زحمت‌کش تخریب شوند بیان کرد: انتخابات مبارک است اما ادب انتخاباتی باید رعایت شود و برادرانه رفتار شود و تخریب نکنند.

لاریجانی با بیان اینکه همه باید با هم به فکر مردم باشیم و مسئولان به مکان‌هایی بروند که مشکلات مردم بیشتر است گفت: نظام جمهوری اسلامی در این شرایط سخت هم به خوبی کار می‌کند و رسانه‌ها اینگونه اقدامات را باید انعکاس دهند.

وی با اشاره به اینکه نمایندگان خوبی در استان کرمانشاه وجود دارد که همه افرادی پرتحرک و فعالی هستند گفت: امید داریم با تلاش آن‌ها و کمک مجلس در بودجه 99 در این دولت برخی از مشکلات استان برطرف شود.