پست رنجبران پیرامون بستری شدن دلاوری در بیمارستان

گروه اجتماعی الف،   3980918212 ۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۴ تکراری یا غیرقابل انتشار

رنجبران، مدیرکل روابط عمومی صداوسیما با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود پیرامون بستری شدن محمد دلاوری در بیمارستان واکنش نشان داد.

محمدحسین رنجبران، مدیرکل روابط عمومی سازمان صداوسیما در پی بستری شدن محمد دلاوری، مجری مطرح و سرشناش کشورمان، ضمن انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، از مردم درخواست کرد تا برای این مجری رسانه ملیدعا کنند تا وی هرچه سریعتر سلامتی کامل خود را به دست بیاورد.
 رنجبران نوشت:

"دیشب محمد دلاوری رفیق عزیز و قدیمی‌ام غافلگیرم کرد کلا تا امروز صبح که دیدمش آرام نگرفته بودم، محمد کسالتی پیدا کرده که کارش به بستری و بیمارستان کشیده البته الان نگرانی وجود نداره و به گفته پزشکان تا دو سه روز آینده مرخص میشه و سلامتیش رو باز می‌یابد ان‌شاءاللّه.

امروز وقتی دیدم روی تخت بیمارستان هوشیار نشسته و مثل همیشه لبخند می‌زنه خیالم راحت شد باید تشکر ویژه کنم از همسر و برادرش که به موقع او رو به مرکز درمانی رسوندن و یک تشکر خاص هم از دکتر حسینی عزیز رییس مرکزبهداشت و درمان سازمان که با روحیه جهادی همیشگی خودش پیگیر کارهای محمد از همان ابتدای بستری بوده. از همه مردم می‌خوام برای سلامتی محمد دعای ویژه کنند."