فرمانده ناجا: توطئه دشمن در اغتشاشات اخیر خنثی شد

گروه اجتماعی الف،   3980918085 ۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه دشمن در صدد موج سواری روی شرایط اقتصادی و معیشتی و به خشونت کشاندن اعتراضات است از خنثی شدن توطئه دشمن به واسطه نعمت وجود رهبر حکیم و فرزانه و حمایت مردمی سخن گفت.

به گزارش فارس، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در گردهمایی سراسری فرماندهان، رؤسا و معاونان ناجا اظهار داشت: از توطئه‌های برنامه‌ریزی شده استکبار جهانی هجمه به محور مقاومت و سوء استفاده از مطالبات مردم در عراق و لبنان و در ادامه آن، ایران بود.

وی گفت: در ایران به واسطه نعمت وجود رهبر حکیم و فرزانه و حمایت مردمی این توطئه خنثی شد. 

فرمانده نیروی انتظامی به ناآرامی‌های اخیر اشاره و تصریح کرد: در کنترل نا آرامی‌ها خط قرمز پلیس امنیت مردم، حفظ اموال عمومی و اعاده نظم است؛ ماموران خدوم نیروی انتظامی با اقتدار و هوشمندی از جان و مال مردم و اموال عمومی محافظت کردند.

سردار اشتری اعلام کرد:‌دشمن در صدد موج‌ سواری روی شرایط اقتصادی و معیشتی جامعه و به خشونت کشاندن اعتراضات است. 

فرمانده نیروی انتظامی به غافلگیر نشدن ناجا در حوادث اخیر اشاره و تصریح کرد: در حوادث اخیر آشوبگران به دنبال تخریب بودند ما نیروی انتظامی غافلگیر نشد و با آمادگی صد درصدی در تمامی صحنه‌ها حضور یافت و قائله را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ختم کرد؛ ماموران خدوم ناجا با هشیاری و اقتدار از جان و مال مردم محافظت کرده و ناجا با تقدیم شهید و مجروح به وظیفه قانونی و شرعی خود عمل کرد.

وی گفت: امیدواریم دولت و مجلس به ویژه در آستانه تنظیم بودجه سال آینده توجه بیشتری به معیشت و افزایش قدرت خرید مردم داشته باشند و از فشار وارده به اقشار آسیب‌پذیر بکاهند.

سردار اشتری با اشاره به موج‌سواری دشمن در شرایط اقتصادی و فشار معیشتی گفت: آشوبگران و اشرار از هر اعتراض صنفی و اقتصادی مردم سوءاستفاده کرده و اعتراضات را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به خشونت کشانده و از مسیر قانونی خارج می‌کنند. این در حالی است که نیروی انتظامی آماده کامل برای اجرای ماموریت‌های خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دارد.

فرمانده نیروی انتظامی اظهار امیدواری کرد که برگزاری گردهمایی‌های سراسری با توجه به اهداف مدنظر، موثر واقع شود و پلیس بتواند همچون گذشته آماده‌تر در صحنه‌ها حاضر شود.