خط مقدم جهاد اقتصادی امروز ماهشهر است/ تلنگری به کم کاریهای مدیران ملی و محلی

محمدامین توکلی‌زاده،   3980917176 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۵ تکراری یا غیرقابل انتشار
خط مقدم جهاد اقتصادی امروز ماهشهر است/ تلنگری به کم کاریهای مدیران ملی و محلی

هر جا کم کاری شده دشمن دارد کار می کند، پس باید خودمان را به آنجا برسانیم تا بتوانیم از انقلاب دفاع کنیم. اگر ماهشهر اینقدر بیکار، حاشیه‌نشین، فقیر و درمانده کنار کوه‌های ثروت نداشت دشمن به آن طمع نمی‌کرد.
خبرگزاری فارس،گروه دیدگاه؛ «» در یادداشتی نوشت: ماهشهر شهری ساحلی، صنعتی، نفتی و ترانزیتی است. فرودگاه ، راه آهن ، جاده و بندر دارد. ماهشهر همه چیز دارد، هریک از این ظرفیت‌ها به تنهایی برای پیشرفت شهر و حتی استان کفایت می‌کند ولی شهر را که جستجو کنی مواجه می‌شوی با جوانان بیکار و مردم رنجور و مستضعفی که انگار کسی آنها را نمی بیند.

چند سال پیش که ماهشهر نماینده‌ای انقلابی داشت محکم ایستاد که استخدام ها باید بومی باشد ولی دیری نپایید که او رفت و آقایان پایتخت و مرکز استان نشین دوباره گرد سفره ماهشهر جمع شدند. البته بماند که فرهنگ کار هم تغییر یافته و اساسا با ساحل به این پهناوری وخدادادی اگر مدیریت، حمایت وهدایت درستی بشود اصلا نیازی به این استخدام ها نبود.

فاتحه مدیران و مدیریت را در ماهشهر باید خواند که با این همه امکانات و ظرفیت، ذره‌ای هوش مدیریتی ندارند که بتوانند همشهری‌ها وهم استانی‌های خود را نجات دهند.

• دندان طمع دشمن را باید کشید


ماهشهر یک نمونه است از جاهایی که دشمن در آن لانه کرده ، مگس هایی که روی زخم نشسته اند، اگر می بینید ضد انقلاب از محروم ترین مناطق سر درآورده دلیلش این است که فهمیده پایگاه اصلی انقلاب، لواسان ، جماران، سه راه یاسر تهران یا کیانپارس و زیتون اهواز نیست. کوخ نشین ها هستند که شهید داده‌اند و پای انقلاب ایستاده اند و امام می فرمود ولی نعمتان ما هستند به همین دلیل تبر را برداشته و به ریشه انقلاب می زنند. خیال خام است که فکر کنیم با خاموش شدن آتش اغتشاشات و جدا شدن صف مردم معترض از آنها دشمن هم دشمنی را تمام می‌کند.

• مسئولیت نهاد‌ها و جریان‌های انقلابی


مسئولیت نهادهاو جریان های انقلابی این است هرجا اغتشاش شده جریان انقلاب هم حاضر شود.خط مقدم جهاد اقتصادی امروز ماهشهر وماهشهرها است.

بدانیم دشمن براساس شناخت و نقشه ای دقیق این مناطق را انتخاب کرده، هر جا کم کاری شده دشمن دارد کار می کند، پس باید خودمان را به آنجا برسانیم تا بتوانیم از انقلاب دفاع کنیم. اگر ماهشهر اینقدر بیکار ، حاشیه‌نشین ،فقیر و درمانده کنار کوه های ثروت نداشت دشمن به آن طمع نمی‌کرد.

حق این است که در کنار دادگاه اغتشاشگران و برهم زنندگان نظم عمومی ، دادگاه مدیران و مسئولان بی‌عرضه ماهشهر را هم برگزار کنند که اگر آنها مسئولیت خود را درست انجام داده بودند دشمن به ماهشهر طمع نمی کرد. دندان طمع دشمن را باید کشید، ماهشهر مشت بود نمونه خروار.