افشای سفرهای مکرر «بیل کلینتون» با جت شخصی اپستین

گروه جهان الف،   3980917170

یک کاراگاه بازنشسته که ده سال قبل تحقیقاتی درباره قربانیان یک قاچاقچی انسان آمریکایی انجام داده بود، در مصاحبه‌ای گفت یکی از رؤسای جمهور پیشین این کشور بارها سوار جت شخصی این فرد شده بود.

به گزارش فارس، یک کارآگاه بازنشسته آمریکایی در مصاحبه‌ای گفت «بیل کلینتون» رئیس‌جمهور پیشین آمریکا بارها سوار جت شخصی «جفری اپستین» قاچاقچی دختران زیر سن قانونی در آمریکا شده است.

روز یکشنبه شبکه «فاکس نیوز» مصاحبه‌ای را با «مایک فیستن» کاراگاه بازنشسته پلیس ایالت «فلوریدا» که سال ۲۰۰۹ توسط وکیل چند تن از قربانیان باند اپستین استخدام شده بود پخش کرد.

فیستن در این مصاحبه گفت، در حین تحقیقاتش در این پرونده، با کمک‌خلبان جت شخصی اپستین صحبت کرده بود. وی به نقل از این کمک‌خلبان گفت بیل کلینتون «چندین بار» سوار این جت شخصی شده بود، «فکر می‌کنم ۲۶ بار».

این پلیس بازنشسته افزود: «هیلاری [کلینتون] (همسر بیل کلینتون) هرگز به این هواپیما سوار نشده بود».

روزنامه انگلیسی «دیلی‌میل» چندی پیش به نقل از یک کارشناس سیستم‌های امنیتی نوشته بود، بیل کلینتون، هیلاری همسرش و دخترشان چندین بار به منزل اپستین در «نیومکزیکو» رفته‌اند.

تیر ماه امسال بیل کلینتون دوستی با اپستین و سوار شدن به جت شخصی او را رد کرد. دفتر وی در بیانیه‌ای اعلام کرد: «رئیس‌جمهور کلینتون درباره جرائم وحشتناک جفری اپستین که چند سال پیش در فلوریدا یا بعدتر در نیویورک گناه‌کار شناخته شد، هیچ چیز نمی‌داند».

این در حالی است که یکی از قربانیان اپستین نیز درباره تجربه‌اش از سوار شدن به این جت شخصی شهادت داده است: «هنگامی که یکی از صندلی‌های جت را انتخاب کردم، جفری گفت این جایی است که دوست خوبم بیل کلینتون همیشه برای نشستن انتخاب می‌کند».

گفته می‌شود بیل کلینتون در سال ۲۰۰۲ تنها در یک مورد، به مدت یک هفته به‌همراه اپستین و «کوین اسپیسی» هنرپیشه آمریکایی با این جت شخصی به آفریقا سفر کرده است.


بیل کلینتون (راست) در جفری اپستین (چپ)

اپستین در تاریخ ششم جولای (پانزدهم تیر ماه) امسال توسط پلیس فدرال آمریکا به اتهام قاچاق و فروش انسان و همچنین ایجاد شبکه وسیعی از باند ارائه دختران زیر سن قانونی جهت سوءاستفاده‌های جنسی بازداشت شد. با اینکه جلسه محاکمه وی در دادگاه،‌ با خودکشی وی دیگر برگزار نشد، اما اپستین در صورت مجرم شناخته شدن از سوی قاضی به حبس تا ۴۵ سال محکوم می‌شد.

صحنه مرگ اپستین شصت‌وشش ساله، که از دوستان نزدیک «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا بود، به نحوی است که این ذهنیت را القا می‌کند که او در سلولش در زندان «منهتن»، خود را حلق‌آویز کرده است.

با این حال دکتر «مایکل بادن» پزشک ارشد سابق پزشکی قانونی «نیویورک سیتی» تأکید کرده که جراحات موجود بر جسد اپستین نشان می‌دهد که مرگ وی بیشتر شبیه به قتل بوده تا اینکه خودکشی باشد.

علاوه بر ترامپ و کلینتون، شاهزاده «اندرو» پسر ملکه انگلیس نیز از جمله افرادی است که با اپستین در ارتباط بود. 

اندرو اواخر آبان ماه با اعتراف به دوستی با اپستین طی بیانیه‌ای اعلام کرد:‌ «طی چند روز اخیر برایم محرز شد که وضعیت پیرامون ارتباط من با جفری اپستین موجب اختلال عمده در فعالیت‌های خانواده من و کارهای ارزشمند سازمان و موسسات خیریه‌ای شده است که مفتخر به حمایت از آن‌ها هستم».

وی در ادامه نوشت: «بنابراین از علیاحضرت (ملکه) درخواست کردم اگر ممکن است از مسئولیت‌های عمومی خود در آینده نزدیک کناره‌گیری کنم و ایشان اجازه این کار را دادند».