عزت الله ضرغامی در جمع دانشجویان دانشگاه یاسوج: آقای روحانی ! با خودی‌ها خوش اخلاق‌تر باشید/شوک بنزینی نیمه‌شب از کجا آمد؟

گروه سیاسی الف،   3980917163 ۶ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۳ تکراری یا غیرقابل انتشار
آقای روحانی ! با خودی‌ها خوش اخلاق‌تر باشید/شوک بنزینی نیمه‌شب از کجا آمد؟

به گزارش نسیم عزت‌الله ضرغامی ظهر امروز در جمع دانشجویان دانشگاه یاسوج با اشاره به اغتشاشات اخیر و گرانی بنزین گفت: گرچه عده‌ای آشوبگر و اغتشاشگر اقدامات زشتی انجام دادند و به اموال عمومی و مردمی آسیب وارد کردند اما عده‌ای هم بودند که به نحوه گرانی بنزین اعتراض داشتند.

ضرغامی با طرح این سوال که چرا باید برخی مسائل را که خودمان می‌توانیم بیان کنیم بر عهده دشمن بگذاریم گفت: چرا باید مسئولیت ارائه آمار را بر عهده دشمن بگذاریم تا 100 تای دیگر روی آن بگذارند و به خورد جامعه بدهند، به جای این کارها باید با مردم رو راست باشیم.

ضرغامی ضمن انتقاد از روش گران کردن بنزین گفت: این شوک نیمه شب و تدبیر از کجا آمد در حالی که بسیاری از کارشناسان روش‌های منطقی‌تری ارائه کردند، کف روش‌های دیگر این بود که هر سال مبلغی به قیمت بنزین اضافه می‌شد و این گونه شوک نیمه شب به مردم وارد نمی‌شد تا بعداً به گونه‌ای آن را به گردن نمایندگان مجلس و مراجع بیندازند.

وی تاکید کرد: کارت سوخت یک کار الزامی برای مدیریت سوخت است؛ چرا مرتب می گفتند مقام معظم رهبری موافق افزایش بود؛ به عنوان مطلع می‌گویم که صد در صد این حرف دروغ است هر چند رهبری سال‌هاست که به دولت‌ها می گوید مصرف را کنترل کنید و اگر قرار است اتفاقی بیفتد اول عایدی آن گیر مردم بیاید، مردم هم از وضعیت مصرف بنزین رضایت نداشتند، قیمت قبلی تنها به نفع قشری بود که 4 تا 5 خودروی لاکچری داشتند و سرمایه ملی را دود می‌کردند و هدر می‌‌دادند.

رئیس اسبق رسانه ملی با مقایسه اقدام دولت قبل در گران کردن مصرف بنزین با دوره کنونی گفت: این در حالی که دولت قبلی اول پولی را به حساب مردم ریخت و با مردم حرف زد و گفت که هر گاه بنزین گران شد از این پول استفاده کنید اما عیب دولت کنونی این است که با مردم حرف نمی‌زند، چه اشکالی دارد که با مردم حرف می‌زدید این خوب نیست که وزیر کشور دولت تدبیر در تلویزیون حاضر شود و بگوید ما چند ماه قبل می‌خواستیم این کار را انجام دهیم اما یک دفعه خبر لو رفت.

ضرغامی ادامه داد: این چه برخوردی با مردم است که خود رئیس‌جمهور هم می‌گوید وقتی از خواب بیدار شدم دیدم بنزین را گران کرده‌اند که رفتار خوبی نبود و این قدر اعتراض به این گفته شد که مطمئن هستم خود رئیس‌جمهور هم از بیان آن حرف پشیمان است به خصوص با آن خنده‌ مردم را سر لج آورد چرا که در زمان سختی مردم چنین خنده‌ای آثار منفی دارد.

وی افزود: ما بارها با آقای روحانی در جلسات بحث کرده‌ایم و بعضی وقت‌ها هم با او دعوایمان می‌شود و بعضی وقت‌ها به ما می‌گوید بروید بیرون و ما نمی‌رویم و نهایتا خودش می‌رود، همیشه اعتراضمان به آقای روحانی این است که شما همین طور که با خارجی‌ها برخورد می‌کنید و مثل خنده اخیر با آقای جانسون در سازمان ملل غش غش می‌خندید؛ در جلسات داخلی هم با خودی‌ها خوش اخلاق‌تر باشید و اگر کسی هم اعتراضی می‌کند با محبت و خنده و احترام اجازه دهید حرفشان را بزنند که متاسفانه این رفتار آقای روحانی برهوت است.

ضرغامی در همین خصوص گفت: در طول این چند سال اخیر در یک جلسه داخلی چه من باشم چه آقای رحیم‌پور ازغدی و چه دکتر گلشنی و کچوئیان به محض این که یک برخورد انتقادی می‌کنید حال رئیس جلسه عوض می‌شود.