سلیمانی: آمریکایی‌ها به دیگر زندانی‌ها گفته بودند که من تروریست و بمب‌گذار هستم

گروه جهان الف،   3980916168 ۹ نظر، ۰ در صف انتشار و ۴ تکراری یا غیرقابل انتشار

مسعود سلیمانی دانشمند ایرانی که امروز بعد از ۱۴ ماه حضور در زندان‌های آمریکا به اتهام واهی دور زدن تحریم‌های دولت واشنگتن علیه ایران آزاد شد و به کشور بازگشت، اظهار کرد: مقامات آمریکایی در زندان برای اینکه دیگر زندانی‌ها به من نزدیک نشوند گفته بودند که من یک تروریست هستم که قصد داشتم در آمریکا بمب‌گذاری کنم.

سلیمانی: آمریکایی‌ها به دیگر زندانی‌ها گفته بودند که من تروریست و بمب‌گذار هستم

به گزارش ایسنا، مسعود سلیمانی شنبه‌شب در جمع خبرنگاران در فرودگاه مهرآباد گفت: آمریکایی‌ها به دیگر زندانی‌ها گفته بودند که من یک تروریست هستم که هدفم از حضور در آمریکا بمب‌گذاری در این کشور بوده و آنها من را بازداشت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه آنها برای اینکه دیگر زندانی‌ها به من نزدیک نشوند و از من فاصله بگیرند، چنین اظهارات دروغی را مطرح کرده بودند، افزود: بعد از مدتی خود زندانی‌ها به من می‌گفتند که به تو نمی‌آید که تروریست و بمب‌گذار باشی. اینها چه می‌گویند که من هم در جواب می‌گفتم نمی‌دانم اینها چه می‌گویند.

این دانشمندان ایرانی در بخش دیگری از صحبت‌های خود ادامه داد: آنها آنقدر کوچک و پست هستند که وقتی من به آنها می‌گفتم خیلی از بیماران منتظر هستند و باید کارهای آنها انجام شود می‌گفتند خب این بیماران بمیرند، مشکلی نیست. از این سخنان پیداست که مشکل اصلی آنها با مردم ایران است. آنها از پیشرفت‌های علمی و مسیر درستی که ایران طی کرده ناراحت و عصبانی هستند و ما وظیفه داریم که این مسیر را ادامه دهیم تا کشور به رشد و پیشرفت بیشتری نائل شود.