قاضی پور در گفتگو با خبرنگار الف: پول کارگران در جیب ویلموتس/آقای وزیر زیر بار پرداخت نروید

گروه سیاسی الف،   3980916163 ۵ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

عضو هیئت رئیسه فراکسیون کارگری مجلس با بیان اینکه می خواهند پول کارگران را به ویلموتس بدهند، گفت: آقای روحانی بعنوان رئیس جمهور باید پاسخگو باشد و اگر شریعتمداری زیر بار این اقدام برود حتما در مجلس استیضاح می شود.

پول کارگران در جیب ویلموتس/آقای وزیر زیر بار پرداخت نروید

نادر قاضی پور نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار الف با اشاره به فسخ قرارداد ایران با ویلموتس سرمربی تیم ملی ایران، خطاب به رئیس جمهور و وزیر تعاون گفت: چرا می خواهید پول کارگران بدبخت را به این فرد که فسخ قرارداد شده پرداخت کنید.

وی تاکید کرد: ما بعنوان عضو فراکسیون کارگری مجلس اعلام می کنیم آقای شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و آقای رضوانی فر بدانند که کارگران عزیز با 2 وضعیت اسفبار معیشت و درمان مواجه هستند.

عضو فراکسیون کارگری مجلس تصریح کرد: در این مقطع که دولت بدهی زیادی به سازمان تامین اجتماعی دارد، آیا پول مربی فسخ قرارداد شده را باید از پول کارگران و شرکتهای زیر مجموعه شستا پرداخت کنید؟.

قاضی پور گفت: کارگران هم خدایی دارند و شما هم در این دنیا دچار عذاب می شوید و هم در آن دنیا.

وی خطاب به روحانی و شریعتمداری تاکید کرد: پول مظلومین ستمدیده را به آتش نکشید.

عضو هیئت رئیسه فراکسیون کارگری گفت: آقای روحانی بعنوان رئیس جمهور باید پاسخگو باشد و اگر شریعتمداری زیر بار این اقدام برود حتما در مجلس استیضاح می شود. 

قرارداد قطعی شخص مارک ویلموتس برای یک سال، ۲ میلیون یورو بوده است که با احتساب هزینه قرارداد دستیارانش کل مبلغ قرارداد کمتر از ۳ میلیون یورو بوده است.