قیمت سکه و طلا در بازار / یورو و پوند گران شدند + جدول

گروه اقتصادی الف،   3980916055 ۱۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳ تکراری یا غیرقابل انتشار

قیمت ها امروز در بازار نوسان داشتند و دلار در بازار تهران هم که افت قیمت را تجربه کرده بود به ۱۳,۰۴۰ (سیزده هزار و چهل) تومان رسید.

قیمت سکه و طلا در بازار / یورو و پوند گران شدند + جدول

به گزارش دنیای اقتصاد، بازار طلا امروز در حالی شاهد افت قیمت‌ها بود که در بازار ارز و سکه قیمت‌ها نوسان داشتند.

آخرین نرخ اونس طلا

امروز هر اونس طلا خلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، هر اونس طلا که روز قبل تا ۱,۴۷۵ (یک هزار و چهارصد و هفتاد و پنج ) تومان رسیده بود، امروز - شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۸ مصادف با ۰۷ دسامبر ۲۰۱۹ - با کاهش ۱.۰۴ درصدی به ۱,۴۶۰ (یک هزار و چهارصد و شصت ) دلار رسید.

قیمت گرم طلا ۱۸ عیار امروز

هر گرم طلا ۱۸ عیار، امروز به ۴۵۴,۱۰۰ (چهارصد و پنجاه و چهار هزار و یکصد ) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، کاهش ۰.۱۵ درصدی داشته است.

آخرین نرخ گرم طلا ۲۴ عیار

هر گرم طلا ۲۴ عیار امروز با کاهش ۰.۱۴ درصدی، از ۶۰۶,۴۰۰ (ششصد و شش هزار و چهارصد ) تومان به ۶۰۵,۵۰۰ (ششصد و پنج هزار و پانصد ) تومان رسید.

آخرین نرخ مثقال طلا

در بازار امروز هر مثقال طلا نسبت به ۲ روز پیش، با ۴۰۰۰ تومان کاهش، ۱,۹۶۵,۰۰۰ (یک میلیون و نهصد و شصت و پنج هزار) تومان نرخ گذاری شد.

قیمت دلار امروز در صرافی

امروز دلار مانند ۲ روز پیش رشد قیمت را تجربه کرد. دلار که ۲ روز پیش تا ۱۲,۷۰۱ (دوازده هزار و هفتصد و یک ) تومان رسیده بود، امروز - شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۸ مصادف با ۰۷ دسامبر ۲۰۱۹ - با رشد ۱.۵۷ درصدی به ۱۲,۹۰۴ (دوازده هزار و نهصد و چهار ) تومان رسید.

قیمت دلار در بازار تهران امروز

دلار در بازار امروز تهران، به ۱۳,۰۴۰ (سیزده هزار و چهل) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، کاهش ۰.۳۸ درصدی داشته است.

قیمت یورو امروز

یورو، امروز به ۱۴,۱۴۸ (چهارده هزار و یکصد و چهل و هشت) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، افزایش ۱.۳۵ درصدی داشته است. 

آخرین نرخ پوند

پوند امروز با افزایش ۰.۵۵ درصدی، از ۱۷,۲۳۶ (هفده هزار و دویست و سی و شش) تومان به ۱۷,۳۳۳ (هفده هزار و سیصد و سی و سه ) تومان رسید.

قیمت سایر ارزها امروز

در بازار امروز لاری گرجستان ۴,۴۶۸ (چهار هزار و چهارصد و شصت و هشت ) تومان، درهم امارات ۳,۶۱۵ (سه هزار و ششصد و پانزده ) تومان، لیر ترکیه ۲,۲۸۵ (دو هزار و دویست و هشتاد و پنج ) تومان، دلار کانادا ۹,۹۷۰ (نه هزار و نهصد و هفتاد ) تومان، دلار استرالیا ۹,۰۲۵ (نه هزار و بیست و پنج ) تومان، فرانک سوئیس ۱۳,۵۵۸ (سیزده هزار و پانصد و پنجاه و هشت ) تومان، روبل روسیه ۲۰۸ (دویست و هشت ) تومان، بات تایلند ۴۳۹ (چهارصد و سی و نه ) تومان و رینگیت مالزی ۳,۱۸۶ (سه هزار و یکصد و هشتاد و شش ) تومان نرخ گذاری شدند.

قیمت سکه بهار آزادی امروز

امروز سکه بهار آزادی خلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، سکه بهار آزادی که ۲ روز پیش تا ۴,۲۹۰,۰۰۰ (چهار میلیون و دویست و نود هزار) تومان رسیده بود، امروز - شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۸ مصادف با ۰۷ دسامبر ۲۰۱۹ - با کاهش ۰.۴۹ درصدی به ۴,۲۶۹,۰۰۰ (چهار میلیون و دویست و شصت و نه هزار) تومان رسید.

آخرین نرخ سکه در بازار تهران

سکه در بازار امروز تهران، به ۴,۵۵۰,۰۰۰ (چهار میلیون و پانصد و پنجاه هزار) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، کاهش ۰.۵۴ درصدی داشته است.

آخرین نرخ سکه امامی

سکه امامی، امروز به ۴,۵۲۹,۰۰۰ (چهار میلیون و پانصد و بیست و نه هزار) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، کاهش ۰.۸۸ درصدی داشته است.

قیمت نیم سکه امروز

نیم سکه امروز با افزایش ۰.۴۱ درصدی، از ۲,۳۸۸,۰۰۰ (دو میلیون و سیصد و هشتاد و هشت هزار) تومان به ۲,۳۹۸,۰۰۰ (دو میلیون و سیصد و نود و هشت هزار) تومان رسید.

آخرین نرخ ربع سکه

همچنین ربع سکه با افزایش ۰.۶۴ درصدی نسبت به ۲ روز پیش، ۱,۵۴۹,۰۰۰ (یک میلیون و پانصد و چهل و نه هزار) تومان معامله شد.

قیمت سکه گرمی امروز

هر سکه گرمی، امروز به ۹۱۹,۰۰۰ (نهصد و نوزده هزار) تومان رسید که نسبت به ۳ روز پیش، افزایش ۱.۰۸ درصدی داشته است.