کولیوند: مجلس هرچه پیرتر باشد، محکم تر است!

گروه انتخابات ۹۸ الف،   3980915099

محمدجواد کولیوند بعد از ثبت نام در انتخابات مجلس یازدهم گفت: مجلس هرچه پیرتر شود محکم تر است و بهتر اداره می شود و در مجالس دنیا هم اینگونه است.

به گزارش فارس، در ششمین روز از ثبت نام داوطلبان نمایندگی مجلس یازدهم از حوزه انتخابیه کرج اشتهارد فردیس و آسارا، محمد جواد کولیوند نماینده فعلی مجلس شورای اسلامی  و رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی با حضور در فرمانداری کرج در انتخابات مجلس یازدهم ثبت نام کرد.

محمدجواد کولیوند بعد از ثبت نام در انتخابات در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: هزینه‌های انتخاباتی بنده در مناطق مختلف حوزه انتخابیه ام متعارف با این مناطق خواهد بود و به دنبال این هستم که کمترین هزینه صرف شود در صورت لزوم به طور شفاف اعلام می‌کنم.

وی در پاسخ به خبرنگار فارس که چرا مردم کرج باید برای بار چندم به شما رای دهند، خاطر نشان کرد: به دلیل صداقت، اخلاق و توکل به خدا مردم دوباره به من رای می دهند.

همچنین وی در خصوص یکی از ضعف های مجلس دهم تصریح کرد: تعدد فراکسیون در مجلس یکی از بارزترین ضعف ها است که منجر به تصمیم‌گیری سخت می شود.

کولیوند در خصوص جوان گرایی در اداره کشور هم گفت: مجلس هرچه پیرتر شود محکم تر است و بهتر اداره می شود و در مجالس دنیا هم اینگونه است و با توجه به بیانات مقام معظم رهبری باید به نسل جوان هم توجه شود؛ به شرطی که نسل جوان در کنار نسلی که با تجربه است، قرار بگیرد.

کولیوند ضعف بزرگ کلانشهر کرج را نبودن یکپارچگی مدیریت عنوان کرد و تصریح کرد: راهکار رفع این مشکل این است که مجموعه استانداری ها، شهرداری ها و بخش های دولتی و خصوصی یکپارچه شوند.

وی ادامه داد: در دوره های قبل فضای خوبی ایجاد شده تا بسیاری از لوایح دولت و طرح‌هایی که در مجلس وجود داشت را اصلاح و دنبال کنیم. یکی از کارهایی اجرایی که در این دوره باید اتفاق بایفتد و ما نیز به دنبال آن هستیم مدیریت یکپارچه خدمات کشور است که دولت هم لایحه آن را به مجلس داده است.

کولیوند در رابطه با اقدامات مجلس و دولت برای کاهش فشار اقتصادی بر مردم گفت: برای عبور ازین بحران اقتصادی در 6ماه گذشته مجلس صندوق الکترونیکی فروش را تصویب و به دولت نیز ابلاغ کرده است که اگر این طرح توسط دولت اجرا شود قطعا بسیاری از مسائل اقتصادی حل خواهد شد؛ معیشت و اشتغال از اساسی ترین مسائلی است که باید در دولت یازدهم دنبال شود.