بهروز نعمتی: نبود لاریجانی در مجلس یازدهم موجب ایجاد شرایط تازه‌ای می‌شود

گروه انتخابات ۹۸ الف،   3980915076

عضو فهرست امید در انتخابات مجلس دهم در پاسخ به این پرسش که عدم حضور علی لاریجانی در مجلس آینده چه تاثیراتی خواهد داشت؟ گفت: ایشان از چهره‌های تاثیرگذار بودند که نبودشان باعث ایجاد شرایط تازه ای می‌شود.

 

 
بهروز  نعمتی نماینده مردم تهران در مجلس امروز جمعه پس از حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور و ثبت نام در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در  جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که آیا در لیست اصلاح طلبان قرار می گیرد یا خیر؟ گفت: من در مجلس دهم نیز در لیست شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان قرار گرفتم و وارد مجلس شدم در این دوره نیز تلاش می کنم در لیست قرار گیرم، اما اگر چناچه این اتفاق رخ ندهند از این لیست حمایت می‌کنم.

وی افزود: بعداز انتخابات مجلس دهم، دوستانی که نتوانستتد در این مجلس وارد شوند و رأی  کسب کنند به دنبال این بودند که در همان روزهای اول مجلس را ناکارآمد جلوه دهند.

نعمتی گفت: کمیته ای هفت نفره ای که در این زمینه تشکیل دادند و بعد هم سخنرانی ها در این زمینه انجام دادند و از هیچ تلاشی فروگذاری نکردند.

وی با بیان این که مجلس باید در راستای وظیفه اصلی خود یعنی قانون گذاری عمل کند، گفت: طرح ها و لوایح مجلس مشخص است، بیش از 150 طرح و لایحه در مجلس آمده و تصویب شده است اما عده ای به دنبال این بودند که مجلس را ناکارآمد جلوه دهند چون خودشان در مجلس نبودند و اگر بودند این بحث پیش نمی آمد.

عضو فهرست امید در انتخابات مجلس دهم در پایان به این پرسش که عدم حضور لاریجانی در مجلس چه تاثیراتی خواهد داشت؟ گفت: ایشان از چهره های تاثیر گذار بودند که نبودشان باعث ایجاد شرایط تازه ای می‌شود.