رئیس رژیم صهیونیستی خطاب به نتانیاهو و گانتس: ظاهرا شما دیوانه شده‌اید

گروه جهان الف،   3980914041 ۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

تاخیر طولانی و مذاکرات پی در پی و بدون نتیجه نخست وزیر این رژیم و رئیس ائتلاف آبی - سفید برای تشکیل دولت جدید خشم رئیس این رژیم و واکنش تند او به رهبران این دو حزب را به دنبال داشت.

رئیس رژیم صهیونیستی خطاب به نتانیاهو و گانتس: ظاهرا شما دیوانه شده‌اید

به گزارش ایسنا، به نقل از سومریه نیوز، رووین ریولین، رئیس رژیم صهیونیستی در سایه افزایش احتمالات برای برگزاری سومین انتخابات پارلمانی آن هم ظرف کمتر از یک سال، از بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم و رهبر حزب لیکود و بنی گانتس، رئیس ائتلاف آبی - سفید به دلیل ناتوانی در تشکیل دولت متحد جدید انتقاد کرد و گفت: ظاهرا شما دیوانه شده‌اید. دیوانگی‌تان برای خودتان. مردم اسرائیل را به دیوانگی نکشید.

ریولین با بیان اینکه نتانیاهو و گانتس مذاکراتی طولانی‌مدت، خسته‌کننده و بی‌نتیجه‌ای را انجام دادند، گفت، آن دو زمان کافی برای اصلاح اوضاع و دستیابی به تفاهمات دارند، تفاهم‌هایی که به تل‌آویو اجازه می‌دهد به حالت عادی بازگردد.

پس از شکست نتانیاهو در تشکیل دولت جدبد، گانتس در حال حاضر تنها ۷ روز دیگر برای تشکیل دولت جدید زمان دارد و تمامی شواهد حاکی از آن است که به احتمال فراوان او نیز همانند نتانیاهو دراین ماموریت شکست خواهد خورد و ظاهرا انتخابات کنست به دور سوم کشیده خواهد شد.