محسنی اژه‌ای: بخشی از مشکلات کشاورزان اصفهان با عنایت قوه قضائیه قابل رفع است

گروه جهان الف،   3980913171

معاون رییس قوه قضاییه گفت: پیشنهاد می‌کنم بخشی از مشکلات قضایی کشاورزان اصفهان با یک عنایت ویژه از سوی آیت الله رئیسی برطرف و حمایت‌های لازم از کشاورزان این استان انجام شود.

به گزارش مهر، حجت الاسلام محسنی‌ اژه‌ای، امشب در  نشست نمایندگان کشاورزان و دامداران استان اصفهان با آیت الله رئیسی اظهار داشت: اگر آنقدر که نگران رفت و آمد برای  ارتباط با بیگانگان بودیم به توان داخلی و کشاورزان توجه داشتیم امروز نیازمند گندم و ذرت خارجی که از محصولات استراتژیک است نبودیم.

وی افزود: کشاورزان انتظاراتی حداقلی دارند، عمل به قانون، عدم تبعیض و عملی شدن وعده‌ها خواسته های کشاورزان استان اصفهان که خواسته‌های زیادی نیست.

رفع مشکلات کشاورزان اصفهان در دو عرصه کشوری و استانی

وی  خاطرنشان کرد: به عنوان یک کشاورز زاده عرق شرم از پیشانی می‌ریزیم که نتوانستیم در ابعاد مختلف به کشاورزی توجه کنیم، مسائل کشاورزی اصفهان در دو عرصه کشوری و استانی قابل رفع است و بر این اساس افرادی که امشب در این جلسه هستند باید این دو موضوع را از هم تفکیک کنند.

معاون اول قوه قضاییه  با بیان اینکه همه مشکلات و مسائل عرصه کشاورزی در یک رتبه و سطح نیست، تصریح کرد: باید تقسیم بندی بر اساس مسائل استان اصفهان و اولولیت‌های آن شکل بگیرد و پیشنهاد می‌کنم اگر بشود مسائل قضایی با یک عنایت ویژه از سوی آیت الله رئیسی مشکلات این عرصه برطرف و حمایت‌های لازم از کشاورزان انجام شود.

هیئتی از نمایندگان و دولت برای رفع مشکلات کشاورزان اصفهان تشکیل شود

حجت الاسلام محسنی اژه‌ای با اشاره به مشکلات شدید و بسیار زیاد برخی کشاورزان استان اصفهان گفت: بخش دیگر از مشکلات کشاورزان مربوط به مجلس شورای اسلامی و دولت است، باید هیئتی از نمایندگان و دولت تشکیل شود تا مسائلی که قوه قضاییه نمی‌تواند رفع کند را آنها پیگیری کنند.