پایان چهارمین روز شلوغ ثبت‌نام داوطلبان انتخابات مجلس یازدهم/ چهره‌هایی که برای ثبت‌نام آمدند/ تمام حاشیه‌ها و تصاویر

گروه سیاسی الف،   3980913049 ۴ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳ تکراری یا غیرقابل انتشار

چهارمین روز ثبت‌نام از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در وزارت کشور و فرمانداری‌های سراسر کشور و همچنین سفارتخانه­‌ها، کنسولگری­‌ها و نمایندگی‌­های سیاسی جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور ۸ صبح امروز (سه شنبه) آغاز شد.

پایان چهارمین روز شلوغ ثبت‌نام داوطلبان انتخابات مجلس یازدهم/ چهره‌هایی که برای ثبت‌نام آمدند/ تمام حاشیه‌ها و تصاویر

 به گزارش خبرنگار سیاسی الف، امروز چهارشنبه 13 آذر 1398 سومین روز ثبت‌نام از داوطلبین کاندیداتوری در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی است و  ثبت‌نام داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی  در محل وزارت کشور آغاز شد، این در حالی است که با استقبال خوبی از سوی داوطلبان در ستاد انتخابات کشور مستقر در وزارت کشور مواجه شده به نحوی‌که در ۲۰ دقیقه ابتدایی ثبت‌نام امروز، نزدیک نیمی از صندلی‌های نام‌نویسی در این ستاد پر شده است. 

 

18:45 سید اسماعیل موسوی سخنگوی ستاد انتخابات کشور در پایان چهارمین روز ثبت نام نامزدهای انتخاباتی در جمع خبرنگاران گفت: مجموعه داوطلبان انتخابات در چهار روز گذشته ۴ هزار و ۷۸۱ نفر بودند که ۸۸ درصد از بین مردان و ۱۲ درصد از میان زنان هستند. جوان‌ترین داوطلب امروز با ۳۰ سال سن و پیرترین داوطلب با ۷۴ سال سن برای انتخابات ثبت نام کردند.

موسوی گفت: ۴درصد از داوطلبان تحصیلات حوزوی، ۱۳ درصد در مقطع دکترا، ۷۷ درصد در حد کارشناسی ارشد و مابقی تحصیلات در حد لیسانس و کمتر دارند.

موسوی اظهار داشت: استان تهران، اصفهان و خراسان رضوی بیشترین میزان داوطلبین را در چند روز اخیر داشته‌اند.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور افزود: سه نفر هم از خارج از کشور ثبت‌نام کردند که توسط همکاران ما در وزارت خارجه ثبت نام آنها انجام شد و امروز مدارکشان جهت رسیدگی به ستاد انتخابات ارسال شد.

موسوی گفت: تا این لحظه ۱۶ نفر برای هر کرسی مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرده اند که عدد قابل توجهی است. ما ۲۹۰ کرسی در مجلس داریم و ۴ هزار و ۷۸۱ نفر تاکنون داوطلب ورود مجلس به مجلس شده‌اند.

17:30 داریوش قنبری نماینده شهرستان‌های ایلام، ایوان، شیروان، چرداول و مهران در مجلس هشتم شورای اسلامی و فعال سیاسی موسوم به اصلاح طلب، با حضور در محل چهل سرای مصلی تهران برای نامزدی انتخابات مجلس یازدهم از حوزه انتخابیه تهران نام نویسی کرد.

16:15 حجت‌الاسلام سید صدرالدین شریعتی رئیس پیشین دانشگاه علامه طباطبایی نیز برای ثبت‌نام وارد ستاد انتخابات کشور شد.

16:00 محمدصادق کوشکی، برای ثبت نام نامزدی انتخابات مجلس یازدهم از حوزه انتخابیه تهران در سایت شماره ۲ فرمانداری تهران مستقر در مصلی امام خمینی(ره) حضور یافت.

15:40 سید محمدمهدی پورفاطمی، نماینده پیشین شهرستان دشتی استان بوشهر در مجلس با حضور در ستاد انتخابات کشور برای داوطلبی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد.

15:30 عزت‌الله اکبری، تالارپشتی نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی بعدازظهر امروز با حضور  در محل چهل‌سرای مصلی تهران، برای نامزدی در انتخابات مجلس یازدهم از حوزه انتخابیه تهران ثبت نام کرد.

15:10 محمد ابراهیم شوشتری رئیس مرکز حراست وزارت کشور، از مراحل ثبت‌نام داوطلبین یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بازدید کرد.

14:08 به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات کشور، از آغاز زمان ثبت نام داوطلبان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکنون، تعداد سه هزار و ٧٧١ نفر در کل کشور ثبت‌نام کرده‌اند.  
 
تعداد ثبت‌نام کنندگان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس تا ساعت ١٣:٤٥ امروز هم ٩٦٠ نفر از سراسر کشور بوده است. از بین داوطلبانی که امروز ثبت‌نام کرده اند، ثبت نام ٦٩١ داوطلب قطعی شده است. تعداد ٦١٩ نفر از این داوطلبان آقا و تعداد ٧٢ نفر خانم هستند.  

13:15 علی جلیلی شیشوانی، نماینده فعلی مردم مراغه و عجب‌شیر در مجلس، با حضور در ستاد انتخابات کشور برای داوطلبی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد.

13:10 محسن کوهکن، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس فعلی، با حضور در ستاد انتخابات کشور برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نام‌نویسی کرد و گفت که با شورای ائتلاف اصولگرایان برای حضور در انتخابات همراهی می کند.

 

13:00 مهدی وکیل‌پور، عضو شورای ائتلاف اصول‌گرایان با حضور در ستاد انتخابات کشور برای داوطلبی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد.
 

12:00 معصومه آقاپورعلیشاهی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس فعلی با حضور در ستاد انتخابات کشور برای داوطلبی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد.

11:40 هادی غفاری، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی،برای انتخابات يازدهمين دوره انتخابات مجلس در ستاد انتخابات وزارت كشور ثبت نام کرد.

11:35  ابوالفضل ظهره وند، سفیر پیشین ایران در ایتالیا با حضور در محل ثبت نام نامزد‌های حوزه انتخابیه تهران برای داوطلبی در انتخابات مجلس یازدهم حضور یافت.

11:32 فرهاد رهبر، رئیس هیئت نظارت استان تهران با حضور در محل چهل سرای مصلی تهران از فرآیند ثبت نام نامزد‌های انتخابات مجلس یازدهم از حوزه انتخابیه تهران، بازدید کرد.

11:30 جلال ميرزايی نماينده مردم شهرستان‌های ایلام، ایوان، چرداول، مهران، ملکشاهی و شیروان در مجلس فعلي برای داوطلبی انتخابات يازدهمين دوره مجلس ثبت نام كرد.

11:25  محمدرضا راه‌چمنی، دبير كل حزب وحدت و همكاری ملي برای انتخابات يازدهمين دوره انتخابات مجلس در ستاد انتخابات وزارت كشور ثبت نام کرد.

11:20 عليرضا منادی سفيدان، نماينده مردم شهرستان‌های تبریز، آذرشهر و اسکو در مجالس هشتم و نهم با حضور در ستاد انتخابات کشور برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد.

 

11:15 داوود محمدی و مهدی شیخ، نمايندگان فعلی مردم تهران در مجلس با حضور در ستاد انتخابات کشور برای انتخابات مجلس یازدهم ثبت نام کردند.

11:10 حجت‌الاسلام حمید رسایی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجالس هشتم و نهم شورای اسلامی، امروز با حضور در ستاد انتحابات کشور برای انتخابات مجلس یازدهم ثبت نام کرد.

رسایی در جمع خبرنگاران حاضر شد و با نشان دادن یک کلید به خبرنگاران گفت: ما می‌خواهیم کلیدی را که آقای روحانی درهای کشور را با آن قفل کرده است، از دست ایشان پس بگیریم و درهای قفل شده را باز کنیم.

 

11:00 محمدرضا خباز، استاندار پیشین سمنان و نماینده ادوار پیشین مجلس با حضور در محل ثبت نام نامزدهای انتخابات مجلس یازدهم از حوزه انتخابیه تهران برای داوطلبی انتخابات مزبور نام نویسی کرد.

10:50 جاوید قربان اوغلو سفیر پیشین ایران در کنیا در محل ثبت نام نامزدهای انتخابات مجلس یازدهم از حوزه انتخابیه تهران حضور یافت.

10:45 مهرداد بائوج لاهوتی، نماینده فعلی لنگرود با حضور در ستاد انتخابات کشور، برای داوطلبی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کرد.

10:40 بهروز بنیادی، نماینده مردم کاشمر در مجلس دهم ، امروز با حضور در محل ثبت نام نامزدهای حوزه انتخابیه تهران، برای داوطلبی انتخابات مجلس یازدهم از حوزه انتخابیه تهران، نام نویسی کرد.

10:30 سيد علی اديانی، نماينده فعلی شهرستان‌های قائمشهر، جویبار سیمرغ، سوادکوه و سوادکوه شمالی برای داوطلبی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور در ستاد انتخابات کشور ثبت‌نام کرد.

10:15 مجید فهمیده در حاشيه ثبت نام در يازدهمين انتخابات مجلس در ستاد انتخابات كشور با حضور در جمع خبرنگاران گفت: با نیروهای انقلابی و شورای وحدت گفت و گو داشته و ممکن است در فهرست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب قرار بگیرد.

وی در جمع خبرنگاران گفت: با نیروهای انقلابی و شورای وحدت گفت و گو داشتم و ممکن است در فهرست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب قرار بگیرد.فقر را به زندان خواهیم انداخت و بیکاری را اسیر خواهیم کرد.

10:10 ابوالفضل سروش، نماینده فعلی مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در محل ثبت نام نامزدهای حوزه انتخابیه تهران حضور یافت.

وی اینطور گفت که تمایلی ندارد تا تصویر و خبرش برای ثبت نام انتخابات مجلس یازدهم رسانه ای شود!

10:00 حسين الله‌كرم، رئیس شورای هماهنگی انصار حزب الله با حضور در ستاد انتخابات كشور، یکی از داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس را همراهی کرد.

9:30 کارن خانلری، نماینده ارامنه تهران صبح امروز با حضور در ستاد انتخابات کشور برای یازدهین دوره انتخابات مجلس ثبت نام کرد.

8:00 داوطلبان این انتخابات تا 16 آذر فرصت دارند تا با در دست داشتن مدارک لازم، در انتخابات ثبت‌نام کنند مدت زمان ثبت‌نام در هر روز از ساعت 8 صبح لغایت 18 عصر و به مدت 10 ساعت است.

بنابر اطلاعیه شماره ۲ ستاد انتخابات کشور، داوطلبان می­‌توانند به منظور اعلام داوطلبی خود در مهلت تعیین شده با همراه داشتن مدارک زیر به وزارت کشور، فرمانداری­‌های مراکز حوزه­‌های انتخابیه، سفارتخانه­‌ها، کنسولگری­‌ها یا نمایندگی ‌های سیاسی جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور مراجعه و اقدام به تکمیل فرم ثبت نام نمایند.

اصل کارت ملی و یک نسخه تصویر آن
اصل شناسنامه عکس­دار و یک نسخه تصویر کلیه صفحات آن
یک قطعه عکس ۴*۳ جدید
اصل و یک نسخه تصویر آخرین مدرک تحصیلی معتبر (حداقل کارشناسی ارشد و یا معادل آن)
اصل و تصویر گواهی رسمی مبنی بر قبول استعفاء و عدم اشتغال در پست و مقام و مشاغل مشمول استعفای موضوع ماده ۲۹ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی
اصل و یک نسخه تصویر کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا کارت معافیت دائمی و یا مدرکی معتبر دال بر روشن بودن وضعیت مشمولین خدمت وظیفه عمومی.

سومین روز ثبت نام انتخابات مجلس یازدهم در وزارت کشور را در اینجا بخوانید.( در اینجا)

دومین روز ثبت نام انتخابات مجلس یازدهم در وزارت کشور را در اینجا بخوانید.(در اینجا)

اولین روز ثبت نام انتخابات مجلس یازدهم در وزارت کشور را در اینجا بخوانید.(در اینجا)