وزیر کشور: یک مقدار افزایش قیمت‌ها،‌ در برابر افزایش قیمت بنزین طبیعی است

گروه اقتصادی الف،   3980913033 ۶۸ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

وزیر کشور گفت: زمانی که قیمت بنزین افزایش می یابد، یک مقدار افزایش قیمت‌ها طبیعی است. وقتی بنزین ۱۵۰۰ تومان شده طبیعی است که بر برخی مسائل تاثیر می گذارد، اما این میزان تأثیر، کارشناسی شده و معلوم است، اما اگر کسانی فراتر از این بخواهند سودجویی کنند، انصافا بی توجهی به افکار عمومی و مردم است.

وزیر کشور: یک مقدار افزایش قیمت‌ها،‌ در برابر افزایش قیمت بنزین طبیعی است

به گزارش الف به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه چهل و یکمین جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور که سه شنبه شب در وزارت کشور برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: نشست امروز به ارائه گزارش ها و جمع بندی عملکرد همکاران رسانه ای در کارگروه اطلاع رسانی و تبلیغات درخصوص موضوع طرح مدیریت سوخت اختصاص یافت. این کارگروه با مسئولیت صدا و سیما تشکیل شده بود، تا نسبت به اطلاع رسانی، آگاهی رسانی و تبلیغات در این زمینه اقدام کند.

وزیر کشور با مرور دیگر باره روند منجر به طرح مدیریت سوخت، تصریح کرد: مقرر بود در دی ماه سال ۹۶ طرح مدیریت مصرف سوخت که در سه سال قبل از آن، قرار بود اجرایی شود و نشده بود، اجرا شود، لکن بازهم به دلایلی اجرای آن در آن سال نیز به تعویق افتاد. اما به هرحال، از همان زمان، تمامی دستگاههای دخیل در اجرای طرح، پیوست داشته و آمادگی لازم را در این زمینه داشتند.

وی افزود: در جلسه امروز همه دستگاهها، گزارشهای خود را به صورت مکتوب ارائه و توضیحاتی نیز مطرح کردند که بحمد ا... اقدامات بسیار خوبی در این زمینه انجام شده و از همه تشکر می کنم.

رحمانی فضلی اشاره کرد: برخی اوقات نقل قول ها یا صحبت هایی درباره عدم پیش بینی اقناع سازی،  مطرح می شود، در حالیکه چنین نیست؛ چراکه پیش بینی شده بود و همه بخش های مرتبط نیز، در این موضوع زحمت کشیدند، ولی به هرحال در هر موضوعی به خصوص در مورد موضوعات مهمی از این دست، علیرغم مدلها و روشهای مختلف، باید متناسب با برنامه ریزی کار کرد. 

وزیر کشور با اشاره به اینکه در این جلسه ستاد، همچنین به موضوع تنظیم بازار اشاره شد، اظهار کرد: در این نشست تاکید شد، افزایش قیمت ها بیش از این محقق نشود و همین میزان افزایش هم، با وارد کردن کالاهای ذخیره ای به بازار کنترل شود تا مردم در این شرایط با افزایش های افسارگسیخته مواجه نشوند.

وی اضافه کرد: زمانی که قیمت بنزین افزایش می یابد، یک مقدار افزایش قیمتها طبیعی است. وقتی بنزین ۱۵۰۰ تومان شده طبیعی است که بر برخی مسائل تاثیر می گذارد اما این میزان تأثیر، کارشناسی شده و معلوم است، اما اگر کسانی، فراتر از این بخواهند سودجویی کنند، انصافا بی توجهی به افکار عمومی و مردم است.

وزیر کشور با یادآوری ۱۶ آذر روز دانشجو این روز را نماد مبارزه با استکبار برشمرد و گفت: شهادت دانشجویان در این روز خاطره غم انگیزی است و روند دانشگاه ها باید مبنایی برای انسجام، وحدت، دشمن شناسی و آگاهی بخشی باشد و  دراین مسیر همه رسانه ها و دانشجویان و دانشگاههای کشور همکاری لازم را داشته باشند تا این مراسم به نحو احسن برگزار شود.

رحمانی فضلی خاطر نشان کرد: بنده هم امروز گزارشی از  روند کلی تغییرات قیمت ارائه کردم و نقاط مثبت و قوت و نقاط آسیب و ضعف در مواجهه عملی با این موضوع بررسی شد و مقرر شد تا دستگاه های تبلیغاتی و اطلاع رسانی در این حوزه ضعفها و آسیبهای خود را بررسی کنند تا ان شاءا... در موارد دیگری که نیاز به چنین عزم ملی وجود دارد، با آسیب و ضعف مواجه نشویم.

وزیر کشور همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاری درخصوص روند ثبت نام نامزدهای انتخابات مجلس گفت: ثبت نامها در  دو روز نخست ثبت نام امسال،  نسبت به دور قبل همین انتخابات، حدود ۵تا ۶ درصد افزایش داشت.

رحمانی فضلی خاطرنشان کرد: تقاضا دارم هرکسی که واقعا خود را در تراز و متناسب با معیارهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی برای مردم ایران می‌داند و هم تجربه و هم توان این کار را دارد، حتما ثبت نام کند و مردم هم از تجربه و علم آنها استفاده می کنند و در تدوین قوانین درست و انجام نظارت های صحیح و قانونی بهره مند شوند.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۲۲۳۱۳۱۱۰:۰۰:۳۵ ۱۳۹۸/۹/۱۳
قربان یک مقدار دقیقا چقدره؟ آخه یک مقدار یک مقدار ، الان دیگه مقدار دونمون پر شده
ناشناس۱۲۲۳۲۶۸۱۱:۰۶:۳۸ ۱۳۹۸/۹/۱۳
دزدی های ادامه دار
ناشناس۱۲۲۳۴۱۸۱۲:۰۶:۰۴ ۱۳۹۸/۹/۱۳
روز اول گفتید کنترل می کنیم اصلا افزایش قیمت نداریم. تنها از مردم عذر خواهی کنید.
ناشناس۱۲۲۳۴۳۳۱۲:۱۱:۴۰ ۱۳۹۸/۹/۱۳
شما هنوز نمیدونی "یک مقدار" همون "شیب ملایم" هست دیگه...
مهتاب۱۲۲۳۱۳۶۱۰:۰۳:۱۵ ۱۳۹۸/۹/۱۳
باشه چشم ، میگم یه مقدار زیاد کنن
محمد۱۲۲۳۱۴۴۱۰:۰۸:۵۴ ۱۳۹۸/۹/۱۳
خدا ازتون نگذره ،من بیکار هستم و هنوز به من یارانه تعلق نگرفته با دو بچه چکار کنم ای خداااااا
ناشناس۱۲۲۳۱۵۰۱۰:۱۲:۱۰ ۱۳۹۸/۹/۱۳
مگه قرارنبود کرايه اسنپ افزايش پيدا نکنه.جهش دوبرابري داشت.ماشاالله به تدبيرتون.
ناشناس۱۲۲۳۸۰۶۱۴:۲۹:۳۵ ۱۳۹۸/۹/۱۳
چرا دروغ ..؟ قبل بنزین یک مسیر رو 20 تومن می رفتم الان هم بیست تومنه فقط بنزین سهمیه ای 50 درصد رفته روش و قیمت لوازم یدکی سر به فلک میکشه و معلوم نیست راننده بدبخت از کجا باید بیاره ، خدا وکیلی از زور بیکاری نبود یک ساعت حاضر نبودم اسنپ کار کنم با این کرایه ها و راننده های بد
ناشناس۱۲۲۳۱۵۳۱۰:۱۲:۵۵ ۱۳۹۸/۹/۱۳
این وزیر کشور کلمه ،انصافا، رو خوب اومد.البته فکر نمیکنم خودش داشته باشه.
ناشناس۱۲۲۳۲۸۱۱۱:۰۹:۴۴ ۱۳۹۸/۹/۱۳
بخاطر قطع دو هفته اینترنت باید برکنار بشه
ناشناس۱۲۲۳۱۵۷۱۰:۱۴:۳۹ ۱۳۹۸/۹/۱۳
جناب وزیر، بیشتر مردم در فقر شدید زندگی می کنند و شاخص فلاکت به بالای 53 درصد رسیده است شما چگونه شب ها سرتان را آسوده بر بالشت گرم و نرم تان می گذارید؟ فردای قیامت چگونه جواب خدا را خواهید داد؟
ناشناس۱۲۲۷۵۷۳۰۹:۳۸:۰۱ ۱۳۹۸/۹/۱۶
جواب دادن به خدا مربوط به آدم های معتقد هست.
ناشناس۱۲۲۳۱۶۱۱۰:۱۵:۲۴ ۱۳۹۸/۹/۱۳
از خواب گران خواب گران خواب گران خیز از خواب گران خیز
ناشناس۱۲۲۳۱۶۶۱۰:۱۶:۲۴ ۱۳۹۸/۹/۱۳
الان دیگه افزایش طبیعی شد؟ تا کی دروغ و عوامفریبی؟
پیمان۱۲۲۳۲۷۲۱۱:۰۸:۲۷ ۱۳۹۸/۹/۱۳
تا دیروز میگفتم می گیریم می بریم اگه گرون کنید . حالا شد طبیعی . با حافظه مردم خوب بازی می کنید .
ناشناس۱۲۲۴۸۳۷۰۱:۰۶:۵۳ ۱۳۹۸/۹/۱۴
اینها با حافظه مردم بازی نمی کنند با صبر مردم دارند بازی می کنند
ناشناس۱۲۲۳۱۷۰۱۰:۱۷:۴۵ ۱۳۹۸/۹/۱۳
دروغودروغ و دروغغغغغ...اول گفتند گرانی چیه?!حالا طبیعی شدددددددد
ناشناس۱۲۲۳۱۹۴۱۰:۲۶:۳۸ ۱۳۹۸/۹/۱۳
یک مقدار افزایش یعنی چی چرا قصه می گویید عدد و رقم بگویید
س۱۲۲۳۱۹۷۱۰:۲۷:۱۱ ۱۳۹۸/۹/۱۳
متاسفم !!!!!!!!صداقت که پایه اخلاق هست از سوی مسیولین آنچنان فروریخته که شاید قرنها طول بکشه تا ترمیم بشه . واقعا" شما مسیولین از خدا نمیترسید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس۱۲۲۵۳۴۳۱۲:۲۸:۴۱ ۱۳۹۸/۹/۱۴
برخی بویی از اخلاق انسانی نبرده اند چه برسد به اخلاق اسلامی.
ناشناس۱۲۲۳۲۰۸۱۰:۲۹:۱۱ ۱۳۹۸/۹/۱۳
یک مقدار لعنت مردم به شماهم در برابر این همه گرانی طبیعی است.
مردم۱۲۲۳۲۱۳۱۰:۳۰:۵۸ ۱۳۹۸/۹/۱۳
انصافا!؟ کدام انصاف؟ شماها که می گفتید ما دولت راستگویان هستیم. شما ها که می گفتید نمیگذاریم چیزی گرون بشه و چیزی گرون نمیشه . این چیزی که شما میگید بنزین 1500 شده پس طبیعیه ! این رو نیاز نیست به ملت بگید این چیزی که شما میفرمایید رو مردم خوب میدونستن. مشکل این طبیعی بودن هست که داره مردم رو آزار میده . همین چیزایی که برای شماها طبیعیه. یعنی با این اظهارات آقایون قوه قضائیه و مجلس و یا نهادهای نظارتی دیگر نباید یه سوالی بکنند ؟ که چرا با ملت اینطوری صحبت میکنند ؟ انصاف را آرزومندیم.
ناشناس۱۲۲۳۲۳۴۱۰:۴۹:۰۰ ۱۳۹۸/۹/۱۳
فقط می توان گفت این همه ( ریا و تزویر و دورویی و ..... ) حال آدم را بدجوری به هم می زند ، حفظ پست و مقام و قدرت به چه قیمت ؟!
مهدی۱۲۲۴۸۰۴۰۰:۱۳:۰۸ ۱۳۹۸/۹/۱۴
به قیمت زجر مردم بی گناه
ناشناس۱۲۲۳۲۳۸۱۰:۵۱:۵۳ ۱۳۹۸/۹/۱۳
ی مقدار یعنی چقدر ی بند انگشت یا بیشتر؟
ایرانی۱۲۲۳۲۴۲۱۰:۵۴:۴۶ ۱۳۹۸/۹/۱۳
اشکان نداره ملت به شیب ملایم ها عادت دارند
ناشناس۱۲۲۳۲۶۰۱۱:۰۴:۱۰ ۱۳۹۸/۹/۱۳
خدا رو شکر به اندازه کافی " دکتر " توی کشور داریم که اسرار هویدا سازند !
ناشناس۱۲۲۳۲۷۵۱۱:۰۸:۵۷ ۱۳۹۸/۹/۱۳
اینم از دورغ هیچی گران نمیشه
ناشناس۱۲۲۳۲۸۴۱۱:۱۱:۱۰ ۱۳۹۸/۹/۱۳
هر چی شما بگی همونه
ناشناس۱۲۲۳۳۰۳۱۱:۱۷:۱۴ ۱۳۹۸/۹/۱۳
اين يه مقدار طبيعی گرانی ساليانی است که کمر ما را شکسته. اين يه مقدار... چرا تاکنون افزايش حقوق معادل نداشته؟!
ناشناس۱۲۲۳۳۰۶۱۱:۱۷:۳۷ ۱۳۹۸/۹/۱۳
بسمه تعالی آقای وزیر کشور نه آنکه یک مقدار قیمت بنزین گران شده سواد که داری آنقدر قیمت بنزین گران شده که حقوق بگیران نابود شدند و دیگر کالا ها نیز گران بوده وگرانتر شده خداوند انصافتان را از دستان بگیرد ومبلغ بنزین 1500 تا 3000 یعنی چند در صد و..
اشکان۱۲۲۳۳۱۲۱۱:۱۸:۳۳ ۱۳۹۸/۹/۱۳
حاجی تا دیروز می گفتی هیچ تاثیری نداره امروز می گی یکم اشکال نداره . به عنوان وزیر کشور بد نیست تغییر قیافه بدی بری ببینی چه خبر هست ! مشاورات و کارشناسات دارن بهت دروغ می گن.
کاظم۱۲۲۴۲۰۲۱۶:۴۳:۵۱ ۱۳۹۸/۹/۱۳
فرموده بودید قیمتها تغییر نخواهد کرد حالا که خودت اعتراف نمودی که تغییر طبیعی است پس استعفاء هم به جهت دروغ گوئی به ملت شریف ایران یک امر طبیعی است .
علی۱۲۲۳۳۲۶۱۱:۲۴:۴۴ ۱۳۹۸/۹/۱۳
سلام. برخلاف قولی که داده شده، شماره گیری *98# از طریق سیمکارت ایرانسل با پیام خطا روبرو میشه! یک گیگ اینترنت هدیه رو پیچونده ایرانسل!! لطفا پیگیری کنید.
ناشناس۱۲۲۳۳۶۰۱۱:۳۹:۵۷ ۱۳۹۸/۹/۱۳
شما نمی دانید چه کردید. روشتان اشتباه بود. قانونی نبود نوعی ظلم بود با این کار سیستم را نابود کردید. شما مدیریت بلد نیستید . نابد کردن بلدید. تنها راه بازگشت به قانون است.
ناشناس۱۲۲۳۳۷۵۱۱:۴۷:۴۶ ۱۳۹۸/۹/۱۳
ما كه وزير نيستيم هم ميدونستيم پس اين اعتراضها برا چي بود؟
ناشناس۱۲۲۳۴۰۱۱۱:۵۵:۵۲ ۱۳۹۸/۹/۱۳
مردم همونم نداشتن بخرن استاد
ناشناس۱۲۲۳۴۰۷۱۱:۵۸:۴۵ ۱۳۹۸/۹/۱۳
یک مقدار بی تدبیری هم برای برهم زدن امنیت روانی مردم کافی است!!!! دولت دروغگو!!! دولت ..!!
ناشناس۱۲۲۳۴۶۹۱۲:۲۸:۵۱ ۱۳۹۸/۹/۱۳
علت حضور مردم در خیابان ها هم بخاطر همین یک مقدار بود که شما فرمودید گرانی بنزین دلیلی برای گرانی سایر کالاها نیست. البته مملکت فشله و گرنه شما رو تا حالا ده دفعه محاکمه می کردند
عباس اکبری۱۲۲۳۵۶۷۱۲:۵۳:۵۱ ۱۳۹۸/۹/۱۳
به قول روحانی نرخ تورم امروز در مقایسه دو روز پیش دوسال قبل کمتره وزیرکشورهم امروز یه کم طبیعیه سه ماه دیگه میگه امروز نسبت به سه ماه پیش این ساعت کمی نزدیک فشارفاجعه بارمونده گران بشه ازحالت طبیعی خارج بشه
ناشناس۱۲۲۳۶۰۸۱۳:۰۸:۳۳ ۱۳۹۸/۹/۱۳
گوش اگر گوش تو وناله اگر ناله ماست آنچه البته به جایی نرسد فریاد است
آزاده۱۲۲۳۶۶۶۱۳:۳۰:۰۴ ۱۳۹۸/۹/۱۳
وقتی حقوق آنچنانی.. رو از جیب این ملت میگیری باید هم اینطوری اظهار فضل بکنی
ناشناس۱۲۲۳۷۰۲۱۳:۴۵:۰۴ ۱۳۹۸/۹/۱۳
.. ..عزیزان مسئول اگه پیرشده اید آلزایمر نگرفتید یادتان هست روزهای اول با اکیپ وپلیس توخیابانها وبا تصویرکشیدن صداوسیما که نه گرون نشده نباید بشه لطفا بخاطر اون دینی که سنگش را برسینه میکوبید دروغ نگویید ..
ناشناس۱۲۲۳۷۰۶۱۳:۴۶:۴۹ ۱۳۹۸/۹/۱۳
دکتر، این یه مقدار را برای مردم «..» شفاف سازی کنید یعنی دقیقا چقدر؟ برای شما شاید دو برابر شدن «یه مقدار» باشه.
ناشناس۱۲۲۳۷۱۱۱۳:۴۹:۱۶ ۱۳۹۸/۹/۱۳
"اما اگر کسانی، فراتر از این بخواهند سودجویی کنند، انصافا بی توجهی به افکار عمومی و مردم است." بابا باانصاف! دلم درد گرفت اونقدر که شماها منصفید اصلا تقصیرها همش گردن ما ملت هست ما گران میکنیم شما کلا بیخبر هستید!
ناشناس۱۲۲۳۷۲۰۱۳:۵۳:۴۰ ۱۳۹۸/۹/۱۳
یک مقدار زیاد .. ونفرین مردم به شماهم در برابر این همه گرانی طبیعی است.
م.ر۱۲۲۳۷۹۵۱۴:۲۵:۵۳ ۱۳۹۸/۹/۱۳
آقای وزیر یه مقدار افزایش بخاطر اینکه دولت بنزین رو گران کرد یه مقدار افزایش بخاطر اینکه دولت نان را گران کرد یه مقدار افزایش چون دولت گاز رو گران کرد یه مقدار افزایش بخاطر اینکه دولت آب را گران کرد یه مقدار افزایش چون دولت بیمه را گران کرد ویه مقدار .. بخاطر اینکه دولت تمام خدمات دولتی را گران کرد آقای وزیر توجه فرمایید چه دولت گران فروشی داریم لطفا به تعزیرات حکومتی بگید دولت را بخاطر گران فروشی جریمه کنند با تشکر
sina۱۲۲۳۸۳۲۱۴:۴۰:۴۸ ۱۳۹۸/۹/۱۳
یه مقدار افزایش قیمت طبیعیه؟ تنها چیزی که طبیعیه کلاه گشادیه که سر ملت رفته !!!!!!!! علی برکت ..!!!
ناشناس۱۲۲۳۸۳۶۱۴:۴۳:۱۳ ۱۳۹۸/۹/۱۳
اول گفتید گرون نمیشه حالا میگید یه مقدار از الان بشینین جواب آماده کنین برای وقتی قیمتها سه برابر میشه!!!!!!
ناشناس۱۲۲۳۸۵۷۱۴:۵۳:۵۰ ۱۳۹۸/۹/۱۳
به نظر من تورم تو ایران چیز بدی نیست. تجربه های قبلی نشون داده که هروقت تورم پایین بوده ملت ایران تصمیمات خیلی بدی گرفته. نمونه ش .. پس بیاید و قدر این نعمت را بدانیم.
ناشناس۱۲۲۳۹۰۰۱۵:۰۵:۲۲ ۱۳۹۸/۹/۱۳
بنزین گران کردید بعد ارزهم گران کردید که بگید بخاطر گرانی ارز هست افزایش قیمتها
ناشناس۱۲۲۳۹۱۱۱۵:۰۷:۲۳ ۱۳۹۸/۹/۱۳
یک اسفند دود کن چشم نخوری
سهیلا۱۲۲۳۹۴۹۱۵:۱۶:۵۸ ۱۳۹۸/۹/۱۳
تا دیروز وزیر و رییس جمهور و معاون و غیره و ذالک که جیبشون پر نمیشه ماشاالله!!!!! میگفتن اصلا و ابدا و نباید اجازه نمیدیم چیزی گرون بشه. چی شد حالا یکمقدار طبیعیه. مردم رو چی تصور کردید حق اعتراض هم که نداریم. میخواهید بریم بمیریم شما آقایون .. راحت زندگی کنید؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!
ناشناس۱۲۲۳۹۷۲۱۵:۲۶:۰۲ ۱۳۹۸/۹/۱۳
این دیگه آخر کم روئیه
مهدی۱۲۲۴۰۸۰۱۶:۰۱:۴۳ ۱۳۹۸/۹/۱۳
دروغگو دشمن خداست. واقعا اونهایی که دروغ میگن چطور روشون میشه بگن به خدا اعتقاد دارم. یعنی واقعا خندتون نمیگیره از رفتار خودتون
ناشناس۱۲۲۴۱۲۲۱۶:۱۵:۵۷ ۱۳۹۸/۹/۱۳
شما که گفتید با نظارت دقیق افزایش قیمت نداریم؟؟؟؟؟!!!!!!
ناشناس۱۲۲۴۱۸۵۱۶:۳۹:۲۲ ۱۳۹۸/۹/۱۳
یک مقدار صداقت داشتن هم اشکال ندارد
ناشناس۱۲۲۴۲۲۵۱۶:۵۱:۵۴ ۱۳۹۸/۹/۱۳
ایشان اگر حرف درستی زده باشند که درآن مقداری واقعیت داشته باشد، همین سخن گرانی است . ولی یه مقدارش هم درست میگویند؛ خوب مقدار ایشان با مقدار عامه مردم متفاوت است!! تقصیر از ایشان نیست برادران ، تقصیر از اون یه مقدار هستش . همین .
ناشناس۱۲۲۴۲۷۴۱۷:۲۳:۰۷ ۱۳۹۸/۹/۱۳
وزیر ..بی درد ..،.. با حرف ها که نمک بر زخم مردم می پاشی راست میگن از درد سخن گفتن وازدرد شنیدن با مردم بی درد ندانی که چه دردیست ..
ناشناس۱۲۲۴۲۸۶۱۷:۳۵:۴۹ ۱۳۹۸/۹/۱۳
دولت میگفت فوقش چهار درصد تورم ایجاد میکنه چیزی که من دارم میبینم تا الان به بیست درصد رسیده در کمتر از یک ماه
ناشناس۱۲۲۴۳۲۱۱۷:۵۹:۳۴ ۱۳۹۸/۹/۱۳
مردم اینهمه از شما دروغ شنیدن که واقعا اگر ناپرهیزی کنید ویکبار هم راست بگویید دیگه باور نمیکنند اجر شما مسئولین با کرام الکاتبین
ناشناس۱۲۲۴۳۹۸۱۹:۰۳:۰۰ ۱۳۹۸/۹/۱۳
از ماست که بر ماست
ناشناس۱۲۲۴۵۳۵۲۰:۳۰:۴۸ ۱۳۹۸/۹/۱۳
.. تا ده روز قبل قيمتها هيچ تغييري نخواهد وامروز مقداري افزايش طبيعي است احتمالا در آينده خواهد گفت جو رواني باعث افزايش زيادقيمتها شده ونهايتا ناتواني دولت در كنترل بازاراست
ناشناس۱۲۲۴۶۱۲۲۱:۱۵:۱۷ ۱۳۹۸/۹/۱۳
خوب قیمت اکنون یه مقدار تغییر کرده دوباره قیمت دلار بالا می رود سپس قیمت ها افزایش می یابد، بنزین قیمتش از بقیه کالا حتی از آب معدنی پایین تر می شود سپس دوبار به علت قاچاق و هزار بهانه دیگر باید قیمت بنزین دوباره گرانتر شود.ودوباره و..
ناشناس۱۲۲۴۷۶۵۲۳:۳۲:۵۳ ۱۳۹۸/۹/۱۳
شما هم یه مقدار مسوولید.
ناشناس۱۲۲۴۸۰۱۰۰:۰۹:۲۰ ۱۳۹۸/۹/۱۴
.. ایران کردید ویران
ناشناس۱۲۲۴۸۴۰۰۱:۰۹:۳۰ ۱۳۹۸/۹/۱۴
آقایون اینقدر به خواب رفتین که بیدار نمیشه کردتون آخر عاقبت این کارها برای کشور گرون تموم میشه صبر مردم حدی داره تر و خشک رو باهم می سوزونه
ناشناس۱۲۲۵۰۵۲۰۹:۱۵:۴۰ ۱۳۹۸/۹/۱۴
دفعه ي بعد اگر ملت با يک مقدار تعداد ..,..بيشتر ريختن تو خيابون طبيعي هست..
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. کمی دیر نیست؟

  9. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  10. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  11. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  12. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  13. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  18. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  19. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  23. اسراییل چه باید بکند؟ 

  24. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  25. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

آخرین عناوین