احتمال تایید چند نفر برای پرداخت یارانه معیشتی وجود دارد؟

گروه اقتصادی الف،   3980912014

سخنگوی ستاد شناسایی طرح حمایت معیشتی گفت: اگر بنا بود دولت کاری کند که تعداد درخواست‌های رسیدگی کم شود، مراجعه حضوری می‌گذاشتیم، صف ایجاد می‌کردیم تا افراد بگویند پشیمان شدیم.

حسن میرزایی در گفت‌وگو با خبرآنلاین در پاسخ به این پرسش که تصور می‌کردید تعداد اعتراض‌ها تا این اندازه بالا باشد؟ گفت: اصلا بالا بودن درخواست‌های رسیدگی ملاک نیست. ما گفتیم هر کسی می‌خواهد، درخواست رسیدگی بدهد.

وی افزود: این فرآیند سیستمی است و در زمان بسیار کمی انجام می‌شود. مردم باید اطمینان پیدا کنند و اعتمادشان جلب شود.

میرزایی متذکر شد: ما خیلی خوشحالیم این بستر فراهم شده که مردم با کمترین زمان و زحمت درخواست رسیدگی ثبت کنند. اگر بنا بود دولت کاری کند که درخواست‌ها کم شود، مراجعه حضوری می‌گذاشتیم، صف ایجاد می‌کردیم تا افراد بگویند پشیمان شدیم.

 

وی عنوان کرد: این اتفاق نشان از آن دارد که دولت می‌خواهد در کمترین زمان ممکن مردم بتوانند درخواست رسیدگی ثبت کنند و نسبت به وضعیت خود اطمینان حاصل کنند. این برای ما جای خرسندی دارد.

سخنگوی ستاد شناسایی طرح حمایت معیشتی همچنین در پاسخ به این پرسش که از ۴ میلیون نفر، احتمال تایید چند نفر برای پرداخت یارانه حمایتی و معیشتی وجود دارد؟ تصریح کرد: بعد از بررسی‌ها و تعیین اولویت‌ها، گزارش را اعلام خواهیم کرد.