دستگیری سارقان مسلح در کمتر از یک ساعت در زابل

گروه حوادث الف،   3980911149

جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تیزبینی و سرعت العمل ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان زابل ۲ سارق مسلح ساعتی از سرقت به دام افتادند.

سردار احمد طاهری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: صبح روز گذشته یک فقره سرقت مسلحانه در شهر زابل به مرکز فوریت های پلیسی110 اعلام و بلافاصله تیمی از ماموران کلانتری 11 برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: با حضور عوامل انتظامی در محل حادثه مردی جوان سراسیمه به عوامل گشت انتظامی مراجعه و اعلام داشت 2 راکب جوان یک دستگاه موتورسیکلت هوندا با تهدید سلاح تپانچه،تلفن همراه وی را زورگیری و از محل متواری شده اند.

طاهری تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله طرح مهار در سطح شهرستان اجرا که ساعتی پس از اعلام سرقت یکی از تیم های گشت کلانتری 11 سارقان مسلح را در حال پرسه زنی در حوالی میدان یعقوب لیث شناسایی کردند.

این مقام ارشد انتظامی سیستان و بلوچستان عنوان کرد: راکب جوان موتورسیکلت با مشاهده خودرو پلیس قصد فرار از محل را داشت که با سرعت عمل ماموران انتظامی در محل دستگیر و در بازرسی بدنی از آنها اسحله تپانچه و 4 دستگاه تلفن همراه مسروقه کشف شد.

وی گفت: متهمان در بازجوئی های به عمل آمده و مواجهه با ادله پلیسی به 4 فقره سرقت مسلحانه تلفن همراه اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.